نیروهای دموکراتیک کرد سوریه

صبح امروز، در ادامه عملیات نیروهای کرد در جنوب غرب شهر رقه، سد الحریه ( البعث) هم از وجود عناصر تروریستی پاکسازی شد. نیروهای کرد ساعتی قبل توانستند مواضع خود را در این منطقه تثبیت کنند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از حومه شهر رقه، پایتخت خود خوانده گروه تروریستی داعش حاکیست، نیروهای موسوم به دموکراتیک کرد، عملیات جدیدی را در محور غربی انجام دادند و توانستند روستاهای قحطانیه، خاتونیه و مزارع قحطانیه را از وجود عناصر تروریستی پاکسازی کنند.

با پاکسازی این مناطق، تروریست های داعش در روستاهای « عدناینه، بیرهاشم، یعرب، رابیه، سکوره و ابوسوس» محاصره شدند و فاصله نیروهای کرد از محور غربی با شهر رقه به کمتر از ۵ کیلومتر رسید.

**برای مشاهده اندازه اصلی نقشه روی آن کلیک کنید**

صبح امروز، در ادامه عملیات نیروهای کرد در جنوب غرب شهر رقه، سد الحریه ( البعث)  هم از وجود عناصر تروریستی پاکسازی شد. نیروهای کرد ساعتی قبل توانستند مواضع خود را در این منطقه تثبیت کنند.

نیروهای دموکراتیک کرد همزمان با انجام عملیات در محورهای شمالی، شرقی و غربی، روز گذشته عملیات گسترده ای را علیه مواضع تروریست های داعش در جنوب غرب شهر رقه آغاز کرده اند و با پشتیبانی جنگنده های آمریکایی، شهرک المنصوره را تصرف کردند. این شهرک در ۲۰ کیلومتری جنوب غرب شهر رقه واقع شده است.

**برای مشاهده اندازه اصلی نقشه روی آن کلیک کنید**

عناصر تروریستی داعش امروز ضد حملاتی را برای اشغال شهرک المنصوره و مناطق حومه  از جمله روستای « ابو قباب» انجام دادند که نیروهای کرد این حملات را دفع کردند. به گزارش مشرق، فاصله نیروهای کرد با شهر رقه از محور شمالی ۵ کیلومتر و از محور شرقی به ۳ کیلومتر کاهش یافته است.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
    4 2
    داعش برای حفظ یک شهرک دورافتاده نه چندان مهمش هفته ها در برابر ارتش سوریه مقاومت می کند یا 3 محله موصل که کاملا در محاصرن و قطعا سقوط خواهند کرد را هفته ها در برابر ارتش عراق حفظ کرده اما در ریف رقه که پایتختش حساب می شود واکنش محکمی مقابل کردها و آمریکا ندارد داعش در رقه نهایتا 3 2 هفته نمایشی با کردها خواهد جنگید همین حالا هم اکثر فرماندهان درجه بالا داعش با اجازه کردها از رقه خارج شدند کاروان هایی که روس ها فیلم ها و عکس هایش را منتشر کردند ، حمله بزرگ داعش به دیرالزور همراه با حملات اشتباهی !!!! آمریکا نزدیکه تا تجزیه شرق سوریه استارت بخوره .
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
    6 4
    درود بر کرد
  • US ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
    2 1
    نیروهای موسوم به دموکراتیک کرد، عملیات جدیدی
  • مهدی IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
    5 3
    باید هوشیار بود که این نیروهای دموکرات داعش دیگری نشوند خواهشا مسئولان امر هوشیار وآگاه باشند چون هرمنطقه رو که میگیرند مدعی مالکیت میشند
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
    3 1
    مشرق امیدوام به زودی خبر آزادسازی رقه رو منتشر کنی
  • بنده خدا IR ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
    5 3
    یکی میخواد مواظب خوداینا باشه
  • علی ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
    6 8
    کردها نژادی آریائی ایرانی هستند با به آنها افتخار کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس