کد خبر 733966
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
خوش رزم

بهروز خوش رزم گفت: طولانی شدن پروسه پیش تولید، اختلاف سلیقه‌ و نظرها و ... همگی باعث شد تا از سریال‌های «پیوند قلب‌ها» و «مکتب مفاخر» کناره‌گیری کنم.

به گزارش مشرق، «بهروز خوش رزم» تهیه کننده سریال «پیوند قلب‌ها» درباره روند تولید این سریال و همچنین سریال «مکتب مفاخر» گفت: تهیه کنندگی هر دوی این سریال‌ها را به سازمان صدا و سیما واگذار کردم. 

وی دلیل این واگذاری را اینچنین بیان داشت: «پیوند قلب‌ها» همچنان در حال نگارش بود که از دوستان درخواست کردم تا تهیه کننده دیگری را برای آن انتخاب کنند. طولانی شدن پروسه پیش تولید، اختلاف سلیقه‌ و نظرها و ... همگی باعث شد تا از این دو کار کناره‌گیری کنم. 

این تهیه کننده همچنین افزود:‌ «مکتب مفاخر» حدود 5 ماه پیش متوقف شد.

وی ادامه داد:‌ مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک اعلام کرد که تولید سریال «پیوند قلب‌ها» را یکسال عقب بیندازیم و من دیگر با وجود چنین شرایطی در شبکه یک سریال نمی‌سازم و اگر این سریال‌ها در شبکه دیگری تولید شود، تهیه کنندگی‌شان را قبول می‌کنم.

به گزارش فارس، سریال «پیوند قلب‌ها» در 15 قسمت توسط علی فرزین فرد و فرزاد ابوحمزه در ژانر کمدی به نگارش درآمده بود. همچنین سریال «مکتب مفاخر» به نویسندگی فرهاد توحیدی در 30 قسمت نوشته شده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس