اردا توران

آردا توران، ستاره باتجربه تیم ملی ترکیه از سوی فاتح تریم از لیست بازیکنان اردوی تیم ملی ترکیه کنار گذاشته شد.​​​​​​​

به گزارش مشرق، امروز اخباری در مورد درگیری آردا توران در جریان بازگشت کاروان ترکیه از مقدونیه با یکی از خبرنگاران باتجربه رسانه های این کشور منتشر شد و بعد از آن نیز ستاره بارسا با انتشار بیانیه ای به دفاع از خود پرداخت.

به نظر می رسد آردا توران از صحبت های بلال مسه در گذشته ناراحت بوده و به محض ملاقات او در هواپیما به سمت وی حمله ور شده و تلاش همبازیان آردا برای آرام کردن وی نیز بی تاثیر بوده است.

حالا اخبار حاکی از آن است که فاتح تریم، سرمربی تیم ملی ترکیه آردا را از اردوی تیم ملی اخراج کرده است و امروز بعد از ظهر آردا هتل تیم ملی را ترک خواهد کرد و در دیدار تیم ملی ترکیه برای کوزوو جایی در ترکیب نخواهد داشت.

در ماه های اخیر، فدراسیون فوتبال ترکیه به رسانه ها اجازه می دهد که بازیکنان تیم ملی را در هواپیما همراهی کنند و حالا این اولین پس لرزه این تصمیم فدراسیون فوتبال ترکیه بوده است.

آردا توران، ستاره باتجربه تیم ملی ترکیه بعد از این درگیری از بازی های ملی خداحافظی کرد.​​​​​​​ آردا توران گفت: "من دیگر هرگز برای تیم ملی ترکیه به میدان نخواهد رفت و اگرچه شرایط فعلی ناراحت کننده است، اما من از تصمیمی که گرفتم پشیمان نیستم.

من در تمام رده های سنی تیم ملی ترکیه بازی کرده ام و همیشه عاشق کشورم بوده و سعی کرده ام با نهایت فداکاری برای ترکیه بازی کنم اما حالا همه چیز به پایان رسیده و من دیگر در رده ملی بازی نخواهم کرد."

آردا توران اولین بار در آگوست سال 2006 برای ترکیه به میدان رفت و حالا و در سن 30 سالگی با تیم ملی خداحافظی کرد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس