نمایه تاپ

این ترقه بازی هایی که در ایران می‌شود، البته به ما یک صدماتی وارد می‌شود، اما این یک قدرتی نیست، این‌طور نیست که یک قدرتی باشد که قدرتی در دست آنها هست و دارند ترقه می‌اندازند.

به گزارش مشرق، رهبر انقلاب اسلامی آیت الله خامنه ای دیروز در دیدار با جمعی از دانشجویان با اشاره به حوادث تروریستی تهران و با بیان اینکه این ترقه‌بازی‌ها تأثیری در اراده ملت ایران ندارد، تأکید کردند: چنین حوادثی هیچ خللی در اراده ملت و مسئولان بوجود نخواهد آورد و ملت ایران قدرتمندانه به حرکت خود ادامه خواهد داد و پیش خواهد رفت.

اما این اولین باری نبود که شخص اول جمهوری اسلامی از عملیات تروریستی و بمب گذاری در شهرها با اصطلاح ترقه بازی یاد می کرد. پیش از این حضرت امام خمینی (ره) نیز در واکنش به عملیات های تروریستی در سالهای اول انقلاب این گونه اقدامات خرابکارانه را ترقه بازی خوانده بودند.

پیام حضرت امام خمینی(ره) به مناسبت ترورهای خیابانی و بمب گذاری های منافقین

"این ترقه بازی هایی که در ایران می‌شود، البته به ما یک صدماتی وارد می‌شود، اما این یک قدرتی نیست، این‌طور نیست که یک قدرتی باشد که قدرتی در دست آنها هست و دارند ترقه می‌اندازند، بمب را قایم کنند، این هر بچه‌ای می‌تواند این کار را بکند، هر دزدی می‌تواند برود یک جایی یک بمب بگذارد منفجر بکند. این یک مسئله و قدرتمندی نیست در کار، این عجز و بیچارگی و بدبختی و انحراف است."

صحیفه امام،جلد ۱۵،صفحه ۹۵
۱۳۶۰/۵/۱۹

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    21 8
    رحمت خدا بر امام. راست گفتند اینا عجز و بیچارگی و بدبختی و انحرافه خدا لعنتشون کنه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس