کد خبر 736136
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
استقلال

با نقد شدن چک ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال، اعضای این تیم در سال مدیریتی سیدرضا افتخاری در آستانه یک فصل بدون بدهکاری و انتقال بدهی به سال بعد قرار گرفته‌اند.

به گزارش مشرق، روز شنبه چکی که باشگاه استقلال به منظور پرداخت ۳۰ درصد از مبالغ قراردادی بازیکنانش به آنها داده بود به پول تبدیل شد تا بازیکنان این تیم مبلغی بالغ بر ۸۰ درصد از مبالغ قراردادی شان را از حساب فصل ۹۶-۹۵ دریافت کرده باشند. 

بعد از مطرح شدن بخش انتقال دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، معضل بزرگ بدهی‌های انباشته این دو باشگاه خودی نشان داد و عمق فاجعه این بدهی‌های انباشته مشخص شد. بدهی‌هایی که سال به سال بر روی هم جمع می‌شد تا جمع بدهی انباشته این دو باشگاه سر به فلک ساییده و چنین تصور شود که ادامه این روند می تواند به انحلال این دو باشگاه پر هوادار در ایران و آسیا بینحامد. 

سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال که در این فصل به رغم موفقیت‌های تیمش در ابعاد جوانگرایی و نتیجه گیری باز هم مورد هجمه منتقدان استقلال و هواداران ناراضی این تیم قرار گرفته بود، توانست در اولین سال مدیریتی‌اش در این باشگاه اقدامی نادر انجام داده و با رساندن پرداختی‌های باشگاه به ۸۰ درصد، تقریبا سالی بدون بدهی برای این باشگاه رقم بزند. اتفاقی که مدتها در این باشگاه دیده نشده بود. شاید یکی از عمده ترین موفقیت‌های افتخاری در اولین سال مدیریتی‌اش در استقلال همین باشد که توانست بدون بدهی فصل را به پایان برساند. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
    11 6
    به تیم بدون بهی جام هم میدن؟!! چه فایده که رقیب با ریخت و پاش های عجیب و غریب و حمایت های فراوان باز هم تیم قوی رو بست و از اون بدتر استقلال از گرفتن بازیکن معمولی هم عاجزه. استقلال تیم پرهواداری هستش و هوادارن قهرمانی میخوان لطفا نیم نگاهی هم به این قضیه داشته باشید جناب آقای افتخاری
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
    11 7
    جوان گرایی؟ مجبور بود آقا. بختیار رحمانی، آرش افشین، امین حاج محمدی، کنعانی زادگان اینا جوان گرایی محسوب میشن؟ کلا رو هم چند دقیقه بازی کردن؟ چقدر پول گرفتن؟
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
      6 12
      لنگی وقتی دربی بردیمتون معلومه کباب شدی
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
    10 7
    جایزه شیش تایی شدنه مجدده
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
      8 9
      الغرافه- ایرانجوان بوشهر-فتح تهران- الهلال و 7 گل 4 تائی معروف استقلال و لنگاباد. برو خوش باش جوجو لنگی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس