کد خبر 737033
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳
پلاسکو

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان گفت: کلنگ ساخت ساختمان جدید پلاسکو از اول خرداد به زمین زده شود، هنوز اقدامی صورت نگرفته و کسبه به دلیل عدم ساخت پلاسکو تجمع کردند.

به گزارش مشرق، مجتبی درودیان رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان در مورد تجمع کسبه پلاسکو مقابل ساختمان تخریب‌ شده پلاسکو، گفت: این افراد از به تعویق افتادن قول بنیاد مستضعفان و جانبازان در ساخت ساختمان پلاسکو نگران هستند و به همین دلیل امروز مقابل ساختمان تخریب‌ شده پلاسکو تجمع کردند و خواستار پاسخ مسئولان شدند.

وی با اشاره به اینکه کسبه پلاسکو دو روز پیش این افراد مقابل ساختمان بنیاد مستضعفان و جانبازان در خیابان آرژانتین تجمع داشتند، بیان داشت: روز گذشته هم مقابل دادگستری در میدان منیریه تجمع کردند و خواستار شدند تا مسئولان پاسخ دهند، چرا در حالی که به آنها وعده داده شده بود که کلنگ ساخت ساختمان جدید پلاسکو از اول خرداد ماه زده شود، تاکنون این اتفاق صورت نگرفته است. 

درودیان بیان داشت: بنیاد مستضعفان و جانبازان تجمع‌کنندگان را به دادگستری ارجاع داده و طبق شنیده‌ها دادستان هم نامه‌ای به رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان نوشته و از رئیس بنیاد خواسته شده تا پاسخ مشخصی به این افراد داده شود. 

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان بیان داشت: علاوه بر اینکه هنوز وعده کلنگ‌زنی ساخت ساختمان جدید پلاسکو محقق نشده وعده پرداخت وام 300 میلیون تومانی به کسبه آسیب‌دیده پلاسکو هم محقق نشده است و هیچ کدام از این افراد تا امروز موفق به اخذ وام نشده‌اند. 

وی بیان داشت: بر اساس وعده‌هایی که به این افراد داده شده بود، مقرر شد تا پس از جانمایی در ساختمان نور این افراد از طریق ارائه اجاره‌نامه به بانک برای دریافت وام اقدام کنند که هنوز بانک مربوطه اجاره‌نامه کسبه مستقر در ساختمان پلاسکو را به آنها ارائه نداده است.

درودیان همچنین به تقاضای دیگر کسبه پلاسکو از بنیاد مستضعفان و جانبازان اشاره کرد و گفت: از آنجا که ضلع شمالی ساختمان پلاسکو پس از حادثه تخریب نشد، دارندگان سرقفلی حدود 280 واحد از این ساختمان تقاضا داشتند که این واحدها تا زمانی که بنیاد اقدام به ساخت ساختن جدید پلاسکو کند، در اختیار آنها قرار داشته باشد که با این موضوع هم موافقت نشد و آنها در تجمعات امروز و روزهای گذشته خواستار شدند، تا اگر قرار است ساختمان جدید پلاسکو فعلاً ساخته نشود، این واحدها به صورت موقتی در اختیار آنها قرار بگیرد. 

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان، بیان داشت: هنوز برخی از کسبه ساختمان پلاسکو در مجتمع تجاری نور جانمایی نشده‌اند و تعدادی هم که در این مجتمع تجاری مستقر شده‌اند، از وضعیت درآمدی رضایت ندارند، این در حالی است که از ماه آینده نیز آنها ملزم به پرداخت اجاره‌بها هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس