کد خبر 740545
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
نصیرزاده

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد اعلام کرد که اگر حواله‌های باشگاه استقلال به چک تبدیل نشوند، قرارداد انتقال شجاعیان به این باشگاه را امضا نمی‌کند.

به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده  دنبال درج این مطلب که تناقضی بین اظهارات وی درباره دریافت چک و حواله وجود دارد، اظهار داشت: این حواله در واقع یک سند بانکی بوده و با حواله‌ای که به‌صورت معمول در ذهن افکار عمومی وجود دارد، متفاوت است. برخی از مؤسسات مالی و اعتباری دارای چک هستند که در متن آن نوشته شده «به‌موجب این چک»، این مبلغ را در وجه یک نفر پرداخت کنند.

وی افزود: این موضوع تابع قانون چک و دارای تبعات کیفری و حقوقی است. این مؤسسات برگه‌هایی دارند که دقیقاً به‌شکل «چک» چاپ می‌شود و دارای شماره سریال هستند، اما در متن آنها آمده که به‌موجب این «حواله» این مبلغ به فرد پرداخت شود. چون اسپانسر باشگاه استقلال یک مؤسسه مالی و اعتباری و مربوط به سامانه هواداری بوده، باشگاه از حواله‌های پرداخت استفاده کرده که به همین شیوه حقوق بازیکنان و مبلغ قرارداد آنها پرداخت می‌شود.

نصیرزاده درباره اینکه چرا روز دوشنبه اعلام کرده بود از اسپانسر استقلال چک گرفته اما امروز گفته حواله گرفته است، عنوان کرد: این چیزی است که جا افتاده. همین الآن هم اگر آن را به ما بدهند، می‌گوییم چک دادند. خودشان هم می‌گویند چک است. فقط قرار بود روز بعد درخواست ما محقق شود که این اتفاق فقط برای چک پیش‌پرداخت افتاد. همان شبی که در باشگاه استقلال حاضر شدم، چون دیدم حواله است، قرارداد سه‌جانبه را امضا نکردم. زیاد به این موضوع گیر ندهید که من چه‌زمانی گفتم چک و چه‌زمانی گفتم حواله! من همان روز اول متوجه شدم که حواله است و به همین خاطر زیر بار امضای قرارداد سه‌جانبه نرفتم.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد خاطرنشان کرد: به استقلالی‌ها گفتیم چون حواله بانکی فاقد تبعات حقوقی است، آنها باید حواله‌ها را به چک تبدیل کنند. استقلالی‌ها می‌گویند که  چکی برای صادر کردن ندارند و معمولاً تمام پرداخت‌ها از طریق همین حواله‌های بانکی انجام می‌شود. باشگاه گسترش فولاد نیز قطعاً قرارداد سه‌جانبه هر دو باشگاه و داریوش شجاعیان را امضا نمی‌کند تا حواله‌های بانکی به چک‌های بانکی تبدیل شوند.

نصیرزاده در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاه گسترش فولاد زمان خاصی را برای تبدیل این حواله‌ها به چک به استقلال داده است یا خیر، گفت: مسئولان باشگاه استقلال پیش‌پرداخت اولیه را به چک تبدیل کردند و ما مشکلی در این زمینه نداریم. اصرار ما این است که سایر اقساط آنها نیز به‌صورت چک صادر شود. فعلاً دوستانه برای پیدا کردن راه حل به باشگاه استقلال فرصت دادیم و  در حال همکاری با آنها هستیم، اما شجاعیان روی کاغذ هنوز بازیکن گسترش فولاد است. اگر در این زمینه، نظر ما تأمین نشود، ممکن است در رابطه با انتقال شجاعیان تجدید نظر کنیم. انتظار داریم این مشکل در همین هفته توسط اسپانسرهای باشگاه استقلال حل شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
    0 0
    حتما ، ته کیسه رو ببین، پول توش هست نه پولی به شما میرسه و نه شجاعیان بازیکن برای کیسه
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
    0 0
    خیله خُب بابا چشم یه ذره صبر کن دیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس