دیدار خواهران منصوریان با خانواده شهید حمزه کاظمی

شهربانو و الهه منصوریان بانوان قهرمان ووشو با خانواده شهید مدافع حرم حمزه کاظمی دیدار کردند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، شهربانو و الهه منصوریان بانوان قهرمان ووشو با خانواده شهید مدافع حرم حمزه کاظمی دیدار کردند.

شهربانو منصوریان در این دیدار صمیمی گفت : زمانی که تروریست های داعش در حرم امام راحل و مجلس شورای اسلامی مرتکب جنایت شدند به اهمیت نقش مدافعان حرم پی بردم که امنیت  ما به خاطر وجود این شهدای عزیز است و همان موقع برای مبارزه با داعش اعلام آمادگی کردم  که اگر خانم ها هم امکان حضور در مبارزه را دارند من پوتین هایم آماده هست .


در ادامه الهه منصوریان با بیان اینکه  همسر شما  کار خیلی بزرگی انجام دادند و  در حقیقت قهرمانان واقعی شهدا هستند که امنیت ایران را تامین می کنند ، اظهار کرد : مبارزه و جنگیدن ما در صحنه های بین المللی برای نشان دادن قدرت ایران اسلامی است که از همین باب ما راه شهدا را ادامه می دهیم و امیدوارم فرزندان شما هم در عرصه های مختلف به ویژه ورزشی راه پدرشان را  ادامه دهند که قطعا اگر شجاعت و روحیه شهید کاظمی را داشته باشند موفق خواهند شد .


شهید کاظمی به ورزش و درس در کنار هم توصیه می کردند

معصومه غلامی همسر شهید حمزه کاظمی با بیان اینکه به مادر شما به خاطر داشتن چنین فرزندان ارزشی تبریک می گویم ، عنوان کرد : لیلا و درسا تکواندو کار هستند و امیدوارم دخترانم هم پا جای پای شما بگذارند  و با راهنمایی های شما بتوانند پرچم ایران اسلامی را یکبار دیگر به اهتزاز در بیاورند.

وی افزود :شهید کاظمی به ورزش و درس در کنار هم توصیه می کردند و زمانی که  بانوان ورزشکار را می دید ، بیان می کرد که  این عزیزان افتخار کشور هستند و ای کاش من هم صاحب دختر می شدم و آنها نیز یک روز افتخار آفرینی می کردند که خدا دو دختر به شهید کاظمی داد  و  من هم برای موفقیت فرزندانم همه تلاشم را می کنم و برای آنها تا قله قاف هم می روم .



بر اساس این گزارش الهه منصوریان پس از نوشتن یادگاری برای لیلا و درسا کاظمی با بیان اینکه راه قهرمانی یک راه دشواری است ، اظهار کرد :  در اوایل کار انسان خسته و دلسرد می شود که پله پله باید پیشرفت کند و مسابقه بدهد و  این سختی ها نباید شما را در بین راه خسته کند بلکه باید با قدرت بیشتر خوب بجنگید و برای ساعت تمرین لحظه شماری کنید.

وی افزود : من در سنین شما یک روز در میان تمرین داشتم که روز تمرین بهترین روزم بود و روز قبل از تمرین نیز  بهترین روزم بود زیرا  لحظه شماری می کردم که روز بعدی برسد که این انگیزه باعث می شود  شما به هدفی که دارید برسید .
 

این بانوی قهرمان تاکید کرد : همیشه برای خودتان قهرمانی را تصویر سازی کنید و مثلا در همین دفترچه بنویسید که من در فلان سال قهرمان جهان می شوم و بدانید این اتفاق می افتد زیرا به این موضوع فکر می کنید و با تلاش برای رسیدن به هدفتان  می جنگید .


 باید تلاش کنید و از خدا بخواهید

الهه منصوریان ،  اظهار کرد :  برای اعزام به مسابقات آسیایی که افتخار خیلی مهمی داشت  من با خانم راضیه طهماسبی که قهرمان دنیا بود باید مبارزه می کردم که هیچ وقت هم نمی توانستم بر وی پیروز شوم و حتی در تمرین ها خیلی ازش کتک می خوردم و شهربانو بهم می گفت کمتر با طهماسبی تمرین کن چون وقتی می بینم تو را می زند عصبانی می شوم و خوب نمی توانم تمرین کنم که می گفتم خواهر عیبی ندارد ، من می خواهم تمرین کنم تا موفق شوم .

وی افزود : در مسابقه انتخابی راند اول  را باختم و راند دو را به سختی بردم و در راند سه ده ثانیه به پایان مسابقه باقی مانده بود و پنج امتیاز عقب بودم که در این لحظه خیلی سخت است بتوانی پنج امتیاز را جبران کنی که  فقط به خدا گفتم خدایا من حمله می کنم و تو این حمله را به ثمر ببخش که این کار اتفاق افتاد و توانستم 6 امتیاز بگیرم و بازی را ببرم . باید تلاش کنید و از خدا بخواهید که  از خدا خواستم و بهترین نتیجه را گرفتم . یک شعری هست که مادرم همیشه می خواند : تا خدا یار است بر سلطان مپیچ   ، گر خدا برگشت صد سلطان به هیچ

خواستن توانستن است


در پایان شهربانو منصوریان در توصیه به درسا و لیلا کاظمی گفت : خواستن، توانستن است. ابتدا باید هدفتان را مشخص کنید. اگر هدف انسان مشخص باشد و به آن فکر کند حتما روزی به آن خواهد رسید . من خودم در کودکی به هر چیزی که می خواستم رسیدم و از اهداف کوچک شروع  کردم تا پله پله به اهداف بزرگ برسم مثلا اول آرزو داشتم یک موتور پلاستیکی داشته باشم و بعد دوچرخه و همیجور تا ماشین بخرم و به هدف اصلی برسم. / رسانه تابش کوثر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • م IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
    2 0
    كاش بعضي از مسولين هم غيرت شما رو داشتن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس