بروجردی

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: ما آغازگر نقض برجام نخواهیم بود اما در مقابل زیاده خواهی آمریکایی ها می ایستیم.

به گزارش مشرق، علاءالدین بروجردی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: اگر قرار باشد روزی مشکل روابط بین ایران و عربستان حل شود، باید آغاز کننده این امر سعودی ها باشند زیرا در آغاز کار دولت یازدهم، وزیر خارجه جمهوری اسلامی پیشنهاد مذاکره مستقیم با عربستان را داد و وزرای خارجه دو کشور دیدار کردند اما با تغییر ساختار سیاسی، سعودی ها مسیر دیگری را رفتند.

وی افزود: سعودی ها تصور می کنند با استفاده از درآمدهای نفتی و خرید ده ها میلیارد دلاری سلاح از آمریکا می توانند بر بحران های منطقه ای و داخلی خود سرپوش بگذارند و دوباره دارند اشتباه خود را در خصوص قطر تکرار می کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص برجام  گفت: ما آغازگر نقض برجام نخواهیم بود و در مقابل زیاده خواهی آمریکایی ها خواهیم ایستاد.

بروجردی در خصوص آزمایش های موشکی کشورمان خاطرنشان کرد: زیر بار پذیرش فشارها در خصوص برنامه موشکی ایران نخواهیم رفت زیرا این برنامه ها در راستای قدرت دفاعی و بازدارندگی کشور است.

وی با اشاره به حمایت ایران از جبهه مقاومت بیان کرد: حضور جمهوری اسلامی اسلامی ایران به صورت مستشاری در کشور سوریه برای خنثی کردن توطئه های آمریکا و هم پیمانانش بوده و  با این حضور قدرتمندانه، بارها از اجرای توطئه های طراحی شده علیه امنیت ملی ایران توسط آمریکا و هم پیمانانش جلوگیری شده است.

وی گفت: در حادثه مجلس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیلی محکمی به تروریست ها زد و در این راستا نیزدر مجلس شورای اسلامی طرح جدیدی برای جلوگیری از سوءاستفاده های دشمنان در دست بررسی است

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس