کد خبر 744102
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
کیهان

مدعیان اصلاحات گفته بودند اروپا آقا اجازه است و باید به سراغ کدخدا رفت و بعد از اینکه دیدند کدخدا بدعهدی کرده است، گفتند باید به سراغ اروپا برویم.

به گزارش مشرق، در ستون گفت و شنود شماره امروز کیهان آمده است:

گفت: دیروز یکی از روزنامه‌های زنجیره‌ای با تیتر درشت در صفحه اول خود از «یارگیری ظریف در اروپا»!  خبر داده و نوشته بود ظریف توانسته است کشورهای اروپایی را با ایران همراه کند!

گفتم: ولی هنوز آقای ظریف به تهران نرسیده بود که تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه کشورمان تصویب و اعلام شد.

گفت: این روزنامه زنجیره‌ای در میان مدعیان اصلاحات هم به چرخ پنجم معروف است و به فرموده می‌نویسد و برایش اهمیت ندارد که چه می‌نویسد!

گفتم: در همین تیتر هم بدون اینکه متوجه باشد وزیر خارجه را متهم کرده است که در تحریم ایران با اتحادیه اروپا همراهی کرده است. یعنی یاران ظریف ایران را تحریم کرده‌اند!

گفت: مدعیان اصلاحات گفته بودند اروپا آقا اجازه است و باید به سراغ کدخدا رفت و بعد از اینکه دیدند کدخدا بدعهدی کرده است، گفتند باید به سراغ اروپا برویم و حالا که اروپا هم نشان داده با آمریکا علیه ایران همدست است، معلوم نیست قرار است چه بکنند؟!

گفتم: یارو وارد کابین خلبان شد و گفت؛ برو آمریکا، خلبان گفت نمی‌روم. گفت؛ برو فرانسه، خلبان جواب داد؛ نمی‌روم... برو... نمی‌روم و... یارو گفت پس اقلاً بذار یک بوق بزنم!...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس