کد خبر 746277
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
قتل

همه پنج قربانی این حادثه خونین بر اثر ضربات چاقو به قتل رسیده اند و فرزند پنجم که به شدت مجروح است در بیمارستان بستری است.

به گزارش مشرق، براساس اظهارات مقامات پلیس ایالت جورجیای آمریکا ، یک زن ساکن در آتلانتا پس از کشتن چهار فرزند و همسر خود با اداره پلیس تماس گرفت و خود را معرفی کرد.

گزارش ها از آتلانتا حاکی است، همه پنج قربانی این حادثه خونین بر اثر ضربات چاقو به قتل رسیده اند و فرزند پنجم که به شدت مجروح است  در بیمارستان بستری است.

به گزارش آسوشیتدپرس از لوگانویل به نقل از  میشل پیه را ، از مقامات پلیس بخش گینت، ایزابل مارتینز 33 ساله به جرم  قتل کینه توزانه بازداشت شده است.

وی بدون اشاره به انگیزه اصلی متهم از این جنایت  ، از بازداشت این زن خبر داد.

این مقام پلیس آتلانتا به اشاره به پیگیری های ماموران امنیتی و قضائی افزود، متهم نمی خواهد که جامعه از اینکه یک فرد خطرناک فراری شده وحشت زده شود.

مقامات پلیس آتلانتا با اشاره به اینکه شخص تماس گیرنده از منزل محل وقوع جرم به زبان اسپانیایی حرف می زد و برای اپراتور مرکز پلیس جملات وی دقیقا مفهوم نبود تصریح کرد، وی هم اکنون تحت بازداشت اداره گمرک و مهاجرت آمریکا به سر می برد.

درحالی که جستجو و تحقیق در باره علت اصلی وقوع چنین حادثه مرگباری ادامه دارد اما مقامات پلیس پیش از انتشار گزارش نهایی براساس شواهد و قرائن معتقدند قربانیان این فاجعه با ضربات چاقو کشته شده اند.

افزون برآن،  دختر پنجم این خانواده هنوز زنده است اما چهار کودک قربانی جنون این مادر آمریکایی زیر ده سال بوده اند.

براساس اظهارات روانشناسان اینگونه جرایم در این کشور افزایش پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس