عبداللهی

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا ازطرح ساماندهی آب‌های غرب به عنوان بزرگترین پروژه آبی کشور نام برد و تصریح کرد: اجرای این پروژه عظیم اهمیت بسزایی درتولید، امنیت و اشتغال دارد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی سپاه، عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در حاشیه بازدید فرمانده کل سپاه از طرح ساماندهی آب‌های غرب کشور با بیان اینکه این پروژه، بزرگ‌ترین پروژه آبی کشور است، اظهارداشت: این پروژه، نه تنها میتواند مشکلات موجود حوزه آب در غرب کشور را مرتفع کند بلکه بخش عظیمی از مشکلات آبی کشور را نیز حل خواهد کرد.

وی با بیان این که استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام، کردستان در این طرح قرار دارند، گفت: بخش عمده ساخت این پروژه یعنی بیش از 95 درصد آن توسط قرارگاه سازندگی خاتم (ص)صورت گرفته است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به این که ساخت این پروژه شامل تونل، سد، خطوط انتقال و امثال آن است، عنوان کرد:  بحمدالله تا به امروز این طرح پیشرفت خوبی داشته که امیدواریم در سال جاری آن را به بهره برداری برسانیم.

سردار عبدالهی گفت: در صورتی که مشکل مالی وجود نداشته باشد کل پروژه در سال 97 به اتمام می رسد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در پایان تاکید کرد: اجرای این طرح عظیم در بحث تولید، امنیت و اشتغال پایدار و کمک به مردم منطقه اهمیت بسزایی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    1 1
    آب دزدک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس