جامعه روحانیت مبارز

نشست شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز دیشب به ریاست آیت‌الله موحدی‌کرمانی برگزار و تصمیمات مهمی درباره دیدار با حسن روحانی اتخاذ شد.

به گزارش فارس، جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز شب گذشته سه‌شنبه به ریاست آیت‌الله موحدی‌کرمانی تشکیل و تصمیمات مهمی پیرامون دیدار با حسن روحانی در این جلسه اتخاذ شد.

در این نشست طبق اعلام یکی از اعضای ارشد جامعه روحانیت مبارز، بحث پیشین این تشکل سیاسی مذهبی یعنی ایرادات جامعه روحانیت به دولت مورد بررسی قرار گرفت و بنا شد هیاتی از باب تذکر و دلسوزی با رئیس‌جمهور دیدار کند. 

همچنین در این نشست توافق شد سرفصل‌هایی که قرار است اعضا نزد رئیس‌جمهور صحبت کنند و مواضعی که مورد ایراد جامعه بوده آماده شود و شورای مرکزی درباره آن نظر دهد تا پس از آن تذکراتی به دولت برای پاره‌ای از موارد و به ویژه انتخاب وزرا داده شود.

این عضو جامعه روحانیت مبارز همچنین تاکید کرد: قرار شد در این زمینه عجله نکنیم و از این رو ویژگی‌ها و شایستگی‌های مدنظر برای وزرا به دولت تذکر داده شود، لذا بناست 5 نفر از ریش‌سفیدهای جامعه روحانیت از باب تذکر و نصیحت این دیدار را انجام دهند.

وی همچنین درباره زمان این دیدار تاکید کرد: بعد از آماده سازی لیست پیشنهادها و تذکرات، این دیدار صورت می‌گیرد تا مسائل ضروری یادآوری و اتمام حجت شود.

 یکی دیگر از اعضای جامعه روحانیت مبارز در همین زمینه درباره اینکه آیا برای حضور روحانی در جامعه روحانیت از وی دعوت شده است یا خیر گفت: در نشست دیشب عنوان شد از آقای روحانی دعوت شود اما گفتند بعید است او به نشست بیایید و ما به دیدار ایشان می‌رویم چراکه برای انجام وظیفه این مسائل را تحمل می‌کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس