شورای عالی سیاست گذاری اصلاحات

در این جلسه تاکید بر این شد که افراد منتخب برای دولت دوازدهم با تمام وجود برنامه‌های روحانی را قبول داشته و گیوه‌هایشان را در انتخابات بالا کشیده باشند.

به گزارش مشرق، اسماعیل گرامی‌مقدم عضو کمیته تعامل شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه کمیته تعامل روز شنبه هفته جاری با حسن روحانی دیداری انجام داد، اظهار داشت: در این جلسه مباحث کلی درخصوص دولت آینده مطرح شد و بحث‌هایی با این عنوان که افرادی که معرفی می‌شوند باید دارای سابقه درخشان و قابل اعتمادی باشند و دغدغه اصلی ستادهای انتخاباتی روحانی را مدنظر قرار دهند.

وی افزود: همچنین این بحث شد که افراد منتخب برای دولت دوازدهم کسانی باشند که با تمام وجود برنامه‌های آقای روحانی را قبول داشته باشند و همچنین گیوه‌هایشان را در انتخابات بالا کشیده باشند و افراد دارای صلاحیت و در چارچوب قوانین و مصالح نظام باشند.

گرامی‌مقدم با تاکید بر اینکه جلسه با روحانی بسیار خوب و سازنده بود، خاطرنشان کرد: هم ما از نقطه نظرات روحانی استفاده کردیم و هم نگرانی‌ها و دغدغه‌هایی که در جامعه وجود دارد به ایشان انتقال دادیم. همچنین در خصوص مسائلی که می‌تواند به دولت کمک کند اعلام آمادگی کردیم که شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان که مجموعه اصلاح‌طلبان را منسجم کرده  مشورت‌های لازم را در هر زمینه‌ای به دولت منتقل کند. هر چند این رئیس‌جمهور است که باید امیدی که در جامعه رای دهندگان وجود دارد را حفظ و رضایتمندی مردم را جلب کند.

عضو کمیته تعامل شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در پاسخ به سؤالی پیرامون بررسی مصادیق در این جلسه، تصریح کرد: در مورد مصادیق و جزئیات در این جلسه هیچ بحثی انجام نشد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
    1 0
    اصلاح طلبان تهوع آور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس