امامی کاشانی

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مسئولان تسلیم دشمن نشوند و نفوذ دشمن را بفهمند، گفت: دشمنان می‌خواهند کشورهای اسلامی را زیر پا بگذارند و بر مردم فشار بیاورند و فرهنگ و ثروت‌شان را از آنان بگیرند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله محمد امامی‌کاشانی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه پایتخت با اشاره به آغاز اعزام حجاج کشورمان به بیت‌الله الحرام، اظهار داشت: امیدوارم حجاج همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند حجی جامع و دارای خصوصیاتی مانند عزت، امنیت و رفاه هم از نظر فردی، اخلاقی و سازندگی حج و هم از نظر اجتماعی داشته باشند و ان‌شاءالله همه حجاج به سلامت بروند و اعمال‌شان مقبول باشد و به سلامت به کشور بازگردند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم تنفیذ رئیس‌جمهور و بیانات رهبر معظم انقلاب در این مراسم، اظهار داشت: امام راحل با انقلاب اسلامی این دریای متلاطم را به حرکت درآورد و چنین تحولی ایجاد کرد، ایران از نظر سیاسی و فرهنگی کشوری مُرده بود، دشمنان هم اتفاقاً دنبال چنین کشوری بودند، دشمنان در زمان شاه «ایرانی» داشتند که می‌گفتند امن است ولی امنیت گورستانی بود، سکوت بود ولی سکوت گورستانی بود، حرکت نمی‌خواستند، نمی‌خواستند جوانان رشد کنند، آنان می‌خواهند کشورهای اسلامی را زیر پا بگذارند و بر مردم فشار بیاورند و فرهنگ و ثروت‌شان را از آنان بگیرند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: امام با انقلاب اسلامی در ایران تحول ایجاد کرد، مقام و مسئولیت و ریاست‌جمهوری در ایران افتخار است، تمام مقامات در این کشور افتخار است، فخر بودنش به این دلیل است که ایران کشوری اسلامی است و مردمی فداکار، بیدار، ایثارگر و شجاع دارد.

وی اضافه کرد: ملت ایران با آن بصیرتی که دارند، فضا را نگاه می‌کنند و با خلق آن حماسه بزرگ پای صندوق‌های رأی حضور می‌یابند، فلذا در این کشور کار کردن واقعاً افتخار است و بسیار ارزش هم دارد، رهبر معظم انقلاب هم فرمودند که به خدا توکل کنید، مشکلات را حل کنید، گرفتاری‌های مردم را حل کنید؛ ایران کشوری است که اگر فردی مقامی در این کشور داشته باشد، باید شاکر این مقام باشد، خدمت به این مردم بسیار ارزشمند است.

آیت‌الله امامی‌کاشانی در پایان تأکید کرد: مسئولان همت کنند و در مسائل اقتصادی و فرهنگی اهتمام داشته باشند، تسلیم دشمن نشوند، نفوذ دشمن را بفهمند، این موضوعات مسائل بسیار مهمی هستند که توجه به آنها این کشور را نگه می‌دارد و حفظ می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
    2 4
    مرگ بر تسلیم
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
    3 6
    عالی بود. آقای کاشانی خوب حرفهایی زدند
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
    5 3
    آیت الله کاشانی عزیز از مشروطه هم بگید لطفا
  • GB ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
    0 0
    کار کردن برای مردم افتخار است وگرنه خیلی ها دارند کار می کنند اما برای اهداف خودشون بی توجه به مردم
  • احمدخواجوند IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
    0 0
    كدوم كار ؟؟
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
    0 0
    تا قبل ازاین تمام کشورهای مدعی توانایی نظامی،اگر جنگی آغاز میشد یاپیش بینی جنگی را میکردند اقدام به شروع ساخت تجهیزات نظامی میکردند تمام دنیا درحال یکی شدن هستندوبیشترجنگها نیابتی شده-چرا زودتر رفتید برای ساخت تجهیزات نظامی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس