کد خبر 749703
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
محسن بیرانوند

سرمربی موقت تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان گفت: شرایط اردوی تیم ملی در شهر ورزقان استان آذربایجان شرقی بسیار خوب است و ملی پوشان در فضایی آرام و بدون حاشیه مشغول تمرین هستند.

به گزارش مشرق، محسن بیرانوند افزود: با کمک یک حامی مالی شرایط اردو بسیار خوب است.

وی در پاسخ به سئوالی که چرا در فاصله پنج ماه مانده به رقابت های جهانی ریسک مسئولیت تیم ملی را پذیرفت؟ تصریح کرد: وقتی که مساله ای شخصی باشد ضمن توجه به سود و زیان، شاید ریسک و یا ضرر هم به دنبال داشته باشد اما اکنون موضوع منافع ملی و اعضای شورای عالی فنی که از بزرگان و پیشکسوتان وزنه برداری هستند، این مسئولیت را به من تکلیف کرده اند.

بیرانوند ادامه داد: فرصتی برایم ایجاد شده که به وزنه برداری ایران خدمت کنم و همه توان و انرژی خود را برای موفقیت تیم ملی خواهم گذاشت و ضمن اینکه از راهنمایی بزرگان نیز استفاده خواهم کرد.

وی که تجربه مربیگری در کنار حسین توکلی در تیم ملی بزرگسالان را دارد در خصوص رقابت های جهانی آمریکا نیز خاطر نشان کرد: البته بعد از المپیک معمولا تیم ها به دلیل کنار رفتن و بازنشسته شدن برخی وزنه برداران، ریزش هایی را دارند و ضمن آنکه محرومیت برخی از ورزشکاران عنوان دار نیز به پایان می رسد و در عین حال هیچیک از این موضوعات نمی تواند روی عملکرد ما تاثیر منفی بگذارد چرا که از ملی پوشان تمرینات خوب و افزایش رکورد را می خواهیم.
سرمربی موقت تیم ملی وزنه برداری در خصوص کیانوش رستمی نیز گفت: با رستمی در خصوص تمرینات و آمادگی در ارتباط هستم، او ورزشکاری حرفه ای، باهوش و فوق العاده مستعدی است.

وی با رد برخی شایعات مبنی بر اینکه فدراسیون بین المللی وزنه برداری با بخشیده شدن محرومیت «سعید علی حسینی» موافقت نکرده، تصریح کرد: محرومیت علی حسینی آبان ماه به پایان می رسد و علی مرادی رئیس فدراسیون همه تلاش خود را برای حضور این ورزشکار خوب و مستعد در رقابت های جهانی انجام داده است.
بیرانوند ادامه داد: علی حسینی را برای حضور در اردوی ورزقان دعوت کردیم اما شرایط ایده آلی نداشت و از ما خواست که ریکاوری کند تا خود را به سطح سایر ملی پوشان برساند و ضمن آنکه درگیر امتحان دکتری بود و از اردوی بعدی تیم ملی به جمع اردونشینان اضافه خواهد شد.

وی همچنین با مطلوب دانستن شرایط تمرینی بهداد سلیمی در اردوی ورزقان گفت: آسیب دیدگی کهنه هنوز همراه سلیمی است و مراقب هستیم که آسیب دیدگی کهنه او را اذیت نکند، هر چند وزنه برداری رشته بسیار سختی است و با افزایش رکورد به نتیجه می رسد و در روزهای آینده به طور حتم فشار تمرینات بیشتر خواهد شد و سلیمی وزنه بردار مستعدی است که ثابت کرده که می تواند در شرایط سخت خودش را برساند.

بیرانوند در خصوص مصدومیت رامین ربیعی نیز اظهار داشت: ربیعی بعد از مصدومیت برای بررسی وضعیت خود به تهران بازگشته و قرار است بعد از انجام معاینات پزشکی، اعلام نظر شود تا در صورتی که مشکلی ندارد، دوباره به اردوی تیم ملی بازگردد.

وی همچنین یادآور شد: کیا قدمی، محسن دادرس و میلاد رهبری نژاد از اعضا تیم دانشجویان ایران به همراه سایر ملی پوشان در اردوی ورزقان حضور دارند تا خود را آماده حضور در بیست و نهمین دوره یونیورسیاد دانشجویان که از اوایل شهریور در چین تایپه برگزار می شود، کنند.

سرمربی موقت تیم ملی وزنه برداری ایران در خصوص سعید محمدپور دارنده مدال طلای المپیک لندن نیز گفت: از چند نفر سراغ وی را گرفته ام و چند مرتبه نیز با وی تماس گرفتم که تلفن همراهش خاموش بود و فکر می کنم که محمدپور بعد از آسیب دیدگی سال گذشته اکنون شرایط بدی نداشته باشد و کادر فنی تلاش دارد تا بهترین های ایران به رقابت های جهانی اعزام شود.

بیرانوند تصریح کرد: هیچ زمانی به باخت فکر نمی کنم و همه تلاش خود را برای موفقیت به کار خواهم بست.

تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ایران اردوی چهار هفته ای خود را از 17 تیر ماه در شهر ورزقان در آذربایجان شرقی آغاز کرد.

ملی پوشان خود را آماده حضور در بازی های داخل سالن آسیا (شهریور) به میزبانی ترکمنستان و پیکارهای قهرمانی سال 2017 جهان در آمریکا (اوایل آذر) می کنند.

مجید عسگری، جابر بهروزی، صالح چراغی، مرتضی بیگلری، مسعود چترائی، علی مکوندی، رضا زارعی، محمد زارعی، سید ایوب موسوی، علیرضا سلیمانی، شهراب مرادی، محمدرضا براری، بهداد سلیمی، رامین ربیعی و همایون تیموری ملی پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.
کیانوش رستمی تمرینات خود را به صورت اختصاصی در کمپ تیم های ملی پیگیری می کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس