هاآرتص: کابینه نتانیاهو فاقد راهبرد مشخص برای مدیریت جنگ غزه است

یک رسانه صهیونیستی، کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی را فاقد راهبرد مشخص برای مدیریت جنگ علیه غزه ارزیابی کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی، کابینه «بنیامین نتانیاهو» را کابینه ای بی برنامه ارزیابی کرد و نوشت: حمله به غزه در شرایط خلاء سیاسی و استراتژیک صورت گرفت.

این رسانه صهیونیستی با اشاره به اینکه اساسا کابینه نتانیاهو برای خروج از غزه و پایان دادن به جنگ برنامه ای ندارد، افزود: کابینه حاکم از هفت اکتبر(شروع عملیات طوفان الاقصی)، براساس راهبرد مشخصی، جنگ (علیه) غزه را مدیریت نکرده است.

هاآرتص نوشت: به طور سنتی، همه دولت ها براساس ارزیابی تهدیدات و منافع، راهبرد خود را تعیین می کنند، اما کابینه نتانیاهو فاقد راهبردی است که ناشی از ارزیابی تهدیدات و منافع باشد.

این روزنامه چاپ تل آویو، حمله رژیم اشغالگر به کنسولگری ایران در دمشق را نیز ناشی از راهبرد نداشتن کابینه نتانیاهو دانست و افزود: کابینه انتظار پاسخ ایران را نداشت.

هاآرتص، اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی درباره لزوم حمله به رفح را یادآور شد و اضافه کرد: صحبت از حمله به رفح نیز ناشی از راهبرد نداشتن کابینه حاکم است.

بسیاری از کارشناسان صهیونیست، تداوم جنگ غزه را به نفع رژیم اسرائیل نمی دانند و تنها عامل ادامه این جنگ را نفع شخصی نتانیاهو برای فرار از تعقیب قضائی و تداوم حیات سیاسی ارزیابی می‌کنند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس