‌‌‌

منابع خبری بامداد چهارشنبه از استعفای رئیس سیاست‌های دفاعی و برنامه‌ریزی راهبردی در شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به دلیل ارائه گزارش انتقادآمیز از روند جنگ در غزه خبر دادند.

به گزارش مشرق و به نقل از تایمز اسرائیل، یورام هِمو رئیس سیاست‌های دفاعی و برنامه‌ریزی راهبردی در شورای امنیت داخلی این رژیم از سمت خود کناره‌گیری کرده است.

این مسئول امنیتی رژیم صهیونیستی پیش تر در گزارشی به تساحی هانقبی مشاور امنیت داخلی این رژیم از شیوه مدیریت عملیات در غزه انتقاد کرده بود.

هِمو در این گزارش هشدار داده بود که اگر مدیریت جنگ تغییر نکند، حماس به طور کامل شکست نخواهد خورد و تلاش برای بازگرداندن اسیران ممکن است سال‌ها به طول انجامد و (رژیم) اسرائیل چاره‌ای جز تحمیل حکومت نظامی بر غزه نخواهد داشت.

پیش تر مقام‌های آمریکایی به نشریه پولتیکو گفته بودند که دولت این کشور نگران است رژیم صهیونیستی فرصت پیروزی در جنگ غزه را به شکل فاجعه‌باری از دست بدهد.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بخشنده IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
    0 0
    انشاالله که رژیم صهیونیستی هار اشغالگر فلسطین داره آخرین نفسهاشو میکشه...صدای خرد شدن استخوناش واضح داره به گوش میرسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس