یکی از فیلم‌های روی پرده برای تبلیغات میدانی و بیلبوردهای خود از عکس بازیگران فیلم با زیرشلواری و شلوار کوتاه برای جلب نظر مخاطب استفاده کرده است!

به گزارش مشرق به نقل از سینماپرس، در تبلیغات میدانی و بیلبوردهای یکی از فیلم‌های اکران نوروز 91 از عکس سه بازیگر اصلی فیلم با زیرشلواری استفاده شده که فارغ از این که تا چه حد می‌تواند معرف فضای خاص طنز فیلم مذکور باشد، به نظر نوع سخیفی از تبلیغات برای جلب نظر مخاطب عمومی است.
این فیلم که جزو بهترین ساخته‌های سازنده‌‌اش است و در جشنواره سی‌ام نیز با استقبال مردم و گروهی از منتقدان سینما روبه‌رو شد نیازی به این نوع تبلیغ برای سبقت در گیشه نداشت و بعید است که سازنده فیلم به چنین نوع تبلیغی تن داده باشد و آن را تأیید کند.
ظاهرا رویه تولید فیلم‌های سخیف که حضور بازیگران با زیرشلواری به مثال آن‌ها بدل شده بود قرار است در عرصه تبلیغات فیلم‌ها به کار گرفته شود که امری مذموم است