کد خبر 1293766
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱

«فرانسیس هاوگن» مدیر محصولات سابق شرکت فیس‌بوک که در هفته‌های اخیر افشاگری‌های زیادی در مورد عملکرد این شبکه اجتماعی داشته، تغییر نام آن به متا را بی‌معنی توصیف کرد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، هاوگن تصریح کرد فیس بوک به هر حال با مشکلات و مسائلی مواجه است که باید آنها را برطرف کند و تغییر نام این مشکلات را حل نمی کند.

بیشتر بخوانید

فیسبوک تغییر نام می‌دهد

وی در این مورد گفت: فیس بوک به مرور توسعه یافت و در حوزه های تازه‌ای فعال شد و این در حالی است که این شرکت باید در حوزه‌ای که قبلا فعال بود یعنی شبکه های اجتماعی دقیق تر شده و مشکلاتش را برطرف می‌کرد.

هاوگن که در همایشی در لیسبون پرتغال حضور یافته بود، پیش از این در مورد دوقطبی شدن فضای جامعه و ایجاد خشم و نفرت متقابل در مردم به علت عملکرد فیس بوک هشدار داده بود. وی معتقد است فیس بوک به دموکراسی نیز لطمه می‌زند و در نوجوانان و جوانان حس منفی نسبت به خود ایجاد می‌کند.

منبع: فارس