کد خبر 1411010
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

ایرانسل، برای دومین سال متوالی، در دومین دورۀ «جشنوارۀ روابط عمومی و مسؤولیت اجتماعی»، موفق به دریافت «نشان عالی ۶ ستارۀ مسؤولیت اجتماعی» و «نشان سفیر و مروج مسؤولیت اجتماعی روابط عمومی» شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مراسم پایانی این جشنواره، عصر روز دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار و از برگزیدگان این جشنواره، تقدیر شد.

دکتر محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت، دکتر بهمن عشقی دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان تهران و جمعی از مدیران و فعالان عرصهٔ روابط عمومی در این مراسم حضور داشتند.

در بخشی از این مراسم، پیام خانم «تسوکو سوقی هارا» رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی قرائت شد و حاضران سخنرانی ویدیویی پروفسور «وی آن ویزر» رئیس انجمن بین‌المللی مسؤولیت اجتماعی صنفی را مشاهده کردند.

در این مراسم، نشان عالی ۶ ستارۀ مسؤولیت اجتماعی به ایرانسل و نشان سفیر و مروج مسؤولیت اجتماعی روابط عمومی، به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، اهدا شد.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با دریافت این دو نشان، موفق شد در جایگاه برتر برگزیدگان این جشنواره قرار گیرد و بالاترین نشان این جشنواره در زمینۀ مسؤولیت اجتماعی را به دست آورد.

دومین دورۀ جشنوارۀ روابط عمومی و مسؤولیت اجتماعی، با هدف بهبود و ارتقای فعالیت‌های مسؤولیت اجتماعی در سازمان‌ها و شرکت‌ها، تقویت مؤلفه‌هایی همچون پاسخگویی اجتماعی، بهبود تعامل با ذی‌نفعان داخلی و خارجی، پایداری فعالیت‌های مسؤولیت اجتماعی و نگاه فراتر از کمک‌های خیریه‌ای، توسط مؤسسۀ فرهنگی روابط عمومی آرمان برگزار شده است.

در این جشنواره، به ارتباط بین روابط‌عمومی و حوزه CSR توجه شده و در ارزیابی‌ها، تعامل هدفمند، ساختارمند و روشمند با ذینفعان مختلف سازمان و پیاده‌سازی الگوهای بین‌المللی در فضای کسب‌وکار ایرانی، مدنظر قرار گرفته است.

ایرانسل، نخستین ارائه‌دهندۀ 5G در ایران و پیشرو در کاهش شکاف دیجیتال و ارائۀ خدمات ارتباطی و تلاش برای محرومیت‌زدایی ارتباطی در سطح کشور به‌خصوص در مناطق محروم، طی سال‌های اخیر، با انجام فعالیت‌های گسترده‌ای از جمله احداث و بازسازی مدارس در مناطق آسیب‌دیده از سیل، درختکاری و کمک به کاهش ردپای کربن، اهدای بسته‌های اینترنت رایگان به اقشار مختلف در دوران شیوع بیماری کرونا، راه‌اندازی نخستین مرکز ارتباط با مشتریان ویژۀ ناشنوایان با هدف تلاش برای پاسخگویی بهتر به اقشار توانیاب، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و کسب‌وکارهای نوپا و…، سعی کرده تا در حوزۀ سرمایه‌گذاری و مسؤولیت اجتماعی شرکتی (CSR-CSI)، به مشترکان خود و آحاد جامعه، خدمات‌رسانی کند.

ایرانسل همچنین در سال گذشته، برای نخستین بار در صنعت فناوری‌اطلاعات و ارتباطات ایران، «گزارش پایداری کسب‌وکار» خود را منتشر کرد. این گزارش بر بررسی اثرات اجتماعی، اقتصادی و محیط‌زیستی کسب‌وکار ایرانسل بر جامعه ایران متمرکز است و مروری کوتاه بر شاخص‌ها، تلاش‌ها، دستاوردها و چالش‌های ایرانسل در پایش و مدیریت تأثیرات اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطیِ کسب‌وکار خود و نیز، مبنایی برای طراحی، استخراج، ارزیابی و در نهایت، مقایسۀ سالانۀ شاخص‌های عملکردی سازمان در موضوع «پایداری» و «کسب‌وکار مسؤولانه» به شمار می‌رود.

برچسب‌ها