کد خبر 183033
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۴

اين اتفاق يعني فروش سهميه اهالي رسانه در برج ميلاد مي تواند بي نظمي را در سينماي رسانه ها به اوج خودش برساند و اميدواريم با پي‌گيري مسئولان ذي ربط متوقف شود. كافه سينما آمادگي دارد فايل صوتي گفتگو با فروشنده اين كارت ها را در اختيار مسئولان جشنواره براي پيگيري قرار دهد.

به گزارش مشرق به نقل ازکافه سینما، اهالي رسانه و منتقدان در سالهاي گذشته همواره به حضور پر تعداد چهره هاي غير رسانه اي  در سينماي رسانه ها در جشنواره فجر معترض بودند. كار به جايي رسيد كه سال گذشته بسياري از اهالي رسانه فيلم هاي جشنواره را يا ايستاده و يا در بدترين نقاط سالن تماشا كردند.  به جز ميهمانان جشنواره اين چهره هاي ناشناس يا از اقوام و آشنايان مسئولان سينمايي، يا قوم و خویش‌های خود اهالي رسانه بودند كه به عنوان خبرنگار به دبيرخانه جشنواره معرفي مي شدند.

اما ظاهرا اوضاع نابسامان اقتصادي باعث شده در جشنواره امسال ابداعات تازه‌ای را براي حضور غير رسانه اي ها در جشنواره ببينيم. به گزارش كافه سينما در روزهاي گذشته پيغامي در شبكه هاي اجتماعي براي برخي سينمادوستان با اين مضمون ارسال شد كه: "يك سايت سينمايي سهميه هاي شركت در جشنواره فيلم فجر و برج ميلاد را با قيمتي مناسب به فروش مي رساند.  علاقه مندان براي حضور در برج ميلاد در ايام جشنواره مي توانند با اين شماره تماس بگيرند."

خبرنگار كافه سينما به عنوان مشتري با شماره معرفي شده در اين پيغام تماس گرفت. آقايي كه به عنوان فروشنده كارت هاي جشنواره صحبت مي كرد اعلام كرد كه براي چند نفر در ليست شان جا دارند و دو-سه روز بيشتر براي پر كردن اين ليست وقت ندارند. وي با اعلام قيمت فروش اين كارت اعلام كرد كه براي اينكه علاقه مندان سينما بتوانند فرصت حضور در برج ميلاد را بدست بياورند قيمت مناسبي براي اين كارت ها قرار داده و حتي حاضر به تخفيف هم هست.

اين اتفاق يعني فروش سهميه اهالي رسانه در برج ميلاد مي تواند بي نظمي را در سينماي رسانه ها به اوج خودش برساند و اميدواريم با پي‌گيري مسئولان ذي ربط متوقف شود. كافه سينما آمادگي دارد فايل صوتي گفتگو با فروشنده اين كارت ها را در اختيار مسئولان جشنواره براي پيگيري قرار دهد.