باشگاه منچستریونایتد پس از اینکه قراردادی 8 ساله را با اسپانسر فعلی خود یعنی AON (موسسه کارگزار بینالمللی بیمه در جهان) برای تغییر نام زمین تمرین کرینگتون به نام این موسسه به امضا رساند، اعلام کرد که امتیاز نام ورزشگاه اولدترافورد هرگز فروشی نیست.
بر اساس قرارداد به امضا رسیده از تاریخ یکم جولای (10 تیر 1392) نام مجموعه تمرینی شیاطین سرخ از کرینگتون به AON تغییر خواهد کرد. این موسسه بینالمللی همچنین علاوه بر اسپانسرینگ پیراهن تمرینی یونایتدها در تورهای سالیانه و بازیهای دوستانه این تیم نیز حضوری پررنگ خواهد داشت.
مجموعه ورزشی کرینگتون
طبق این قرارداد AON شریک اصلی شیاطین سرخ در شبکه تجاری این تیم نیز خواهد شد و همچنین اسپانسر بنیاد منچستریونایتد نیز میشود. مبلغ این قرارداد به طور دقیق اعلام نشده است اما گفته میشود این مبلغ کمتر از 20 میلیون پوند در سال نخواهد بود. قرارداد اسپانسرینگ پیراهن اصلی این موسسه بیمهگذار با سرخپوشان در سال 2014 به اتمام میرسد.
قرارداد جدید پیراهن تمرین سرخپوشان 10 میلیون پوند بیشتر از رقمی است که کمپانی DHL در دو فصل گذشته برای حک کردن نام کمپانی خود روی پیراهن تمرین این تیم پرداخت کرده است.
مجموعه زمینهای تمرین کرینگتون در سال 2000 گشایش یافت و تیم اصلی به همراه تیمهای پایه منچستریونایتد در این مجموعه ورزشی به تمرین میپردازند.
حالا در انتهای فصل جاری قرارداد اسپانسرینگ پیراهن اصلی منچستریونایتد با AON به اتمام خواهد رسید و به طبع یافتن اسپانسر جدید برای این تیم انگلیسی که به درآمدزایی شهرت دارد کار دشواری نبوده است. از ابتدای فصل 2014 پس از توافقات به دست آمده بین کمپانی جنرال موتورز آمریکا و باشگاه منچستریونایتد نام خودروی شورلت این کمپانی به مدت هفت سال و با رقمی معادل 357 میلیون پوند روی پیراهن یونایتدها نقش خواهد بست.