به گزارش مشرق به نقل از فارس، سازمان زیباسازی شهر تهران همزمان با دهه دوم فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، تبلیغات فرهنگی به مناسبت گرامیداشت این روز را در سطح شهر تهران اکران کرد.
اکران این تبلیغات فرهنگی از هفته اول فروردین ماه و آغاز دهه اول فاطمیه در سطح شهر شروع و با نزدیک شده به 25 فروردین ماه، سالروز شهادت بانوی دو عالم، حجم تبلیغات فرهنگی با محتوای گرامیداشت مقام شامخ ایشان بیشتر شد.
سازمان زیباسازی در این ایام با اکران بیش از 3600 متر مربع تبلیغات فرهنگی تلاش کرد مضامین، پیامها و تصاویر مرتبط با سالروز شهادت دختر رسول اکرم (ص) را در سطح شهر به نمایش بگذارد.
این تبلیغات فرهنگی در قالب 30 عرشه پل، 170 پرتابل و حدود 1900 مترمربع لمپوست بنر با همکاری مناطق شهرداری در سطح شهر اکران شد.
این اقلام فرهنگی هم در میادین، معابر و خیابانهای شهر به نمایش درآمد و هم به منظور مناسب سازی فضای شهر با سالروز شهادت ایشان در محلهای برگزاری عزاداری در سطح مناطق اکران شد.
تبلیغات فرهنگی مناسب با گرامیداشت این روز در میادین و خیابانهایی همچون هفت تیر، بهارستان، فردوسی، بوستان ولایت، بزرگراه بهشت زهرا (س) و دیگر نقاط شهر به نمایش در آمده است.
اکران این تبلیغات فرهنگی از هفته اول فروردین ماه و آغاز دهه اول فاطمیه در سطح شهر شروع و با نزدیک شده به 25 فروردین ماه، سالروز شهادت بانوی دو عالم، حجم تبلیغات فرهنگی با محتوای گرامیداشت مقام شامخ ایشان بیشتر شد.
سازمان زیباسازی در این ایام با اکران بیش از 3600 متر مربع تبلیغات فرهنگی تلاش کرد مضامین، پیامها و تصاویر مرتبط با سالروز شهادت دختر رسول اکرم (ص) را در سطح شهر به نمایش بگذارد.
این تبلیغات فرهنگی در قالب 30 عرشه پل، 170 پرتابل و حدود 1900 مترمربع لمپوست بنر با همکاری مناطق شهرداری در سطح شهر اکران شد.
این اقلام فرهنگی هم در میادین، معابر و خیابانهای شهر به نمایش درآمد و هم به منظور مناسب سازی فضای شهر با سالروز شهادت ایشان در محلهای برگزاری عزاداری در سطح مناطق اکران شد.
تبلیغات فرهنگی مناسب با گرامیداشت این روز در میادین و خیابانهایی همچون هفت تیر، بهارستان، فردوسی، بوستان ولایت، بزرگراه بهشت زهرا (س) و دیگر نقاط شهر به نمایش در آمده است.