کد خبر 229612
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۳

رئیس رسانه ملی گفت: مقام معظم رهبری در ایام تبلیغات انتخابات اخیر یک تذکر هم به رسانه ملی ندادند و این مسئله از هوشمندی و صحت عمل رسانه ملی در این عرصه حکایت دارد.

به گزارش مشرق، عزت الله ضرغامی در گفت وگو با هفته نامه سروش با اشاره به اهمیت و حساسیت بالای انتخابات ریاست جمهوری به ویژه انتخابات اخیر، افزود: اعتماد به تدابیر مدیران سازمان صدا و سیما در کنار هوشمندی و صحت عمل رسانه ملی، یکی دیگر از دلایل موفقیت صدا و سیما در انتخابات اخیر بود.

وی تصریح کرد: رسانه ملی در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری اخیر نشان داد برای ارائه یک برنامه حرف های بی طرفانه و مؤثر، به بلوغ بالایی دست یافته است و این انتخابات فرصتی فوق‌العاده برای نمایان شدن این بلوغ بود.

رئیس رسانه ملی با اشاره به پشت صحنه های متنوع،جذاب و آموزنده حضور نامزدهای ریاست جمهوری در برنامه های رادیو و تلویزیون، از سروش هفتگی خواست با انتشار ویژه نامه ای به این موضوع بپردازد.