به گزارش مشرق، اسماعیل غلامی ظهر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرحمل ونقل پایانه های مازندران اظهار داشت: حمل و نقل شاخه زیربنایی توسعه است.
وی با بیان اینکه در کار اجرائی باید جلب رضایت مردم مورد توجه باشد گفت: شبکه راههای کشور 210 کیلومتر با ارزش 200 میلیارد تومان است که این سرمایه باید برای نسل آینده حفظ شود.
وی با اشاره به ابنکه یکی از شاخصه های اجرایی منابع زوال پذیر مانند سوخت فسیلی است افزود : سوخت فسیلی پایان پذیر است وباید در استفاده بهینه ازآن فرهنگ سازی شود و با همت و تلاش همه همکاران باید اعتبارات لازم برای استان کسب شود.
وی گفت: در سال جاری اعتبارات تخصیص یافته به مازندران از سایر استانها بالاتر است.
معاون سازمان حمل و نقل جادهای کشور با اشارره به این که رانندگان در حوزه کسب و کار موانع را هموار کنند گفت: نگاه ما این است موانع هموار و کرایه ها متناسب با درآمد مردم باشد تا استفاده از حمل و نقل عمومی گسترش یابد.
غلامی تصریح کرد : کسی که بنگاه اقتصادی دارد خود بخود تجهیز منابع دستگاه محقق می شود.
وی یکی از دلائل بالا بودن تصادفات در راههای کشور را هموار بودن ،کویری بودن قسمتی از جادهها و خواب آلودگی رانندگان برشمرد و افزود : ساخت مجتمعهای رفاهی در بین راهها نقش به سزائی در کاهش تصادفات و استراحت مسافران دارد.
این مقام مسول تصریح کرد: ما به دنبال کاهش خطرات جاده ای و از بین بردن نقاط خطر زا هستیم.
وی با بیان اینکه در کار اجرائی باید جلب رضایت مردم مورد توجه باشد گفت: شبکه راههای کشور 210 کیلومتر با ارزش 200 میلیارد تومان است که این سرمایه باید برای نسل آینده حفظ شود.
وی با اشاره به ابنکه یکی از شاخصه های اجرایی منابع زوال پذیر مانند سوخت فسیلی است افزود : سوخت فسیلی پایان پذیر است وباید در استفاده بهینه ازآن فرهنگ سازی شود و با همت و تلاش همه همکاران باید اعتبارات لازم برای استان کسب شود.
وی گفت: در سال جاری اعتبارات تخصیص یافته به مازندران از سایر استانها بالاتر است.
معاون سازمان حمل و نقل جادهای کشور با اشارره به این که رانندگان در حوزه کسب و کار موانع را هموار کنند گفت: نگاه ما این است موانع هموار و کرایه ها متناسب با درآمد مردم باشد تا استفاده از حمل و نقل عمومی گسترش یابد.
غلامی تصریح کرد : کسی که بنگاه اقتصادی دارد خود بخود تجهیز منابع دستگاه محقق می شود.
وی یکی از دلائل بالا بودن تصادفات در راههای کشور را هموار بودن ،کویری بودن قسمتی از جادهها و خواب آلودگی رانندگان برشمرد و افزود : ساخت مجتمعهای رفاهی در بین راهها نقش به سزائی در کاهش تصادفات و استراحت مسافران دارد.
این مقام مسول تصریح کرد: ما به دنبال کاهش خطرات جاده ای و از بین بردن نقاط خطر زا هستیم.