به گزارش مشرق، عباسعلی غیاثی دبیر انجمن صنفی خدمات پس از فروش خودرو گفت: این دستورالعمل جدید، ویرایش چهارم دستورالعمل خدمات پس از فروش صنعت خودرو است.
وی با بیان اینکه در این دستورالعمل ضوابط ارزیابی سطح کیفی خدمات پس از فروش صنعت خودرو سختگیرانهتر شده است، خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن این دستورالعمل شاهد افزایش سطح کیفی نمایندگیهای خدمات پس از فروش خودرو خواهیم بود.
دبیر انجمن صنفی خدمات پس از فروش خودرو ادامه داد: تمرکز دستورالعمل جدید بر جلب رضایت مشتریان است به همین دلیل علاوه بر ردهبندیهای پیشین مبنی بر وجود نمایندگیهای سطح یک، دو و سه ایجاد نمایندگیهای ممتاز نیز در آن پیشبینی شده است.
وی افزود: نمایندگیهای ممتاز که ایجاد خواهند شد، خدماتی فراتر از سایر نمایندگیهای خدمات پس از فروش ارائه داده و تجهیزات کاملتر و خاصتری خواهند داشت.
غیاثی با بیان اینکه این دستورالعمل در ابتدای سال جدید به تمام شرکتهای خدمات پس از فروش خودروسازان ابلاغ شده است، تصریح کرد: با اجرای این دستورالعمل نمایندگیهایی که کیفیت خدمات پس از فروش خود را ارتقا دهند تشویق شده و با نمایندگیهای کم کار برخورد خواهد شد.
وی با بیان اینکه در این دستورالعمل ضوابط ارزیابی سطح کیفی خدمات پس از فروش صنعت خودرو سختگیرانهتر شده است، خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن این دستورالعمل شاهد افزایش سطح کیفی نمایندگیهای خدمات پس از فروش خودرو خواهیم بود.
دبیر انجمن صنفی خدمات پس از فروش خودرو ادامه داد: تمرکز دستورالعمل جدید بر جلب رضایت مشتریان است به همین دلیل علاوه بر ردهبندیهای پیشین مبنی بر وجود نمایندگیهای سطح یک، دو و سه ایجاد نمایندگیهای ممتاز نیز در آن پیشبینی شده است.
وی افزود: نمایندگیهای ممتاز که ایجاد خواهند شد، خدماتی فراتر از سایر نمایندگیهای خدمات پس از فروش ارائه داده و تجهیزات کاملتر و خاصتری خواهند داشت.
غیاثی با بیان اینکه این دستورالعمل در ابتدای سال جدید به تمام شرکتهای خدمات پس از فروش خودروسازان ابلاغ شده است، تصریح کرد: با اجرای این دستورالعمل نمایندگیهایی که کیفیت خدمات پس از فروش خود را ارتقا دهند تشویق شده و با نمایندگیهای کم کار برخورد خواهد شد.