بر همین اساس این برند آلمانی به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده بود که حاضر است به اندازه 2 میلیون دلار اقلام مورد نیاز تیم ملی فوتبال را به فدراسیون فوتبال ارسال کند با این توضیح که یک میلیون دلار از این اقلام به صورت رایگان و یک میلیون دیگر با تخفیف 40 درصدی در اختیار تیم ملی ایران قرار بگیرد که این موضوع مورد موافقت اعضای کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال ایران قرار نگرفت.
در حالی از سوی آدیداس چنین پیشنهادی به فدراسیون ایران شده بود که آل اشپورت حامی اخیر پیراهن های تیم ملی که قراردادش با فدراسیون ایران فقط تا 5 روز دیگر ادامه دارد طی حدود 4 سال اقلام مربوط به تیم ملی با ارزش 4 میلیون دلار را با قیمت 500 هزار دلار به فدراسیون فوتبال ایران تحویل داده بود.
در این بین پس از پیشنهاد برندهای ایتالیایی و چینی به فدراسیون فوتبال ایران برای اسپانسرینگ تیم ملی، در حال حاضر یک برند اسپانیایی که البته در حال حاضر تامین پیراهن های یک تیم لیگ برتری را نیز برعهده دارد جدیدترین پیشنهاد خود را به این منظور به فدراسیون فوتبال ایران ارائه کرده است.
البته لازم به توضیح است که احتمال ادامه همکاری در این زمینه با آل اشپورت نیز همچنان وجود خواهد داشت.