به گزارش گروه خواندنی های مشرق، امسال نیز بیش از هزار غرفهگذار از 32 کشور جهان از جمله ۷۵ شرکت خودروسازی در مساحتی بالغ بر 235 هزار متر مربع در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2011 حضور دارند.
شرکت های اتومبیل سازی که بعلت بحران اقتصادی در جهان دوران سختی را می گذرانند، در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۰ مدل جدید از خودروهای خود را عرضه مینمایند. این در حالیست که افت فروش اتومبیل در امریکا و اروپا که از بحران اقتصادی امسال ناشی میشود، صنایع اتومبیل سازی را در بین متضرر ترین سکتور ها قرار داده است بطوریکه شصت و چهارمین نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت، درب های خود را در یک چنین شرایطی باز کرده است.