به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، براساس مصوبه هيأت مديره محترم اين بانک و بمنظور افزايش سطح رضايتمندي مشتريان، از اين پس کارمزد بابت ارايه خدمات بانکداري اينترنتي و تلفنبانک اخذ نخواهد شد و خدمات ياد شده بصورت رايگان به مشتريان ارائه ميگردد و بانک صادرات ايران مصمم است با ارائه خدمات با کيفيت، حداکثر رضايتمندي مشتريان را فراهم سازد.
گفتني است بانک صادرات ايران با داشتن 43 ميليون حساب آنلاين سپهري براي مشتريان خود، برخورداري از 204 هزار مشتري خدمات بانکداري اينترنتي و537 هزار مشتري همراه بانک، در ارايه خدمات نوين بانکي پيشتاز نظام بانکي کشور بحساب مي آيد.