در رسانه ای که روزانه ساعت های زیادی از وقت مخاطبانش را برای دیدن اجباری تبلیغات می گیرد حتما جایی هم برای مانور برندهای زیر مجموعه اش پیدا می شود و اگر این رسانه ها اقبالی در بین مردم داشته باشند نیازی به این نمایش ها نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی مشرق، دیدار دو تیم رسانه ورزش و پیشکسوتان برای بزرگداشت شهدای غدیر برگزار شد که در نهایت با نتیجه 4 بر 3 به سود تیم پیشکسوتان به پایان رسید.
کمتر سابقه داشته که چنین بازی هایی پخش مستقیم شود اما این بار رسانه ملی به بهانه تجلیل از مقام سردار شهید حسن تهرانی مقدم، این بازی را به صورت زنده روی آنتن شبکه سه فرستاد.
اگر چه این اقدامی پسندیده است، اما از آغاز بازی آنچه بیشتر از همه به چشم می آمد تبلیغات رسانه های زیر مجموعه صدا وسیما  بود و مخاطبان تلویزیونی برای دیدن اثری از یادمان شهدای غدیر که این بازی به احترام آنها برگزار شد باید دست به دامن ذره بین می شدند.
برگزار کنندگان این دیدار طوری اطراف زمین مسابقه رابا تابلوهای "جام جم" پر کرده بودند که دیگر آن چند تصویر کوچک از شهید تهرانی مقدم در لابلای آنها گم شده بود و بهتر بود مدیران رسانه ملی برای مانور تبلیغاتی بخش های رسانه ای این سازمان پای شهدا را وسط نمی کشیدند چون به نظر نمی رسید که این دیدار ارتباطی با بزرگداشت این عزیزان داشته باشد.
در رسانه ای که روزانه ساعت های زیادی از وقت مخاطبانش را برای دیدن اجباری تبلیغات می گیرد حتما جایی هم برای مانور برندهای زیر مجموعه اش پیدا می شود و اگر این رسانه ها اقبالی در بین مردم داشته باشند نیازی به این نمایش ها نیست.