لیگ قهرمانان آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 در ماه سپتامبر(شهریور) و به صورت احتمالی متمرکز با نمایندگان غرب و شرق به توافق رسید.

به گزارش مشرق، نشریه «الشرق الاوسط» عربستان خبر داد نمایندگان غرب و شرق در جلسه ویدئو کنفرانس AFC درباره تعیین تکلیف لیگ قهرمانان آسیا 2020 به این جمع بندی رسیدند: بازی های مرحله گروهی در ماه سپتامبر (شهریور) و به صورت احتمالی، متمرکز برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد فیفا به AFC برای تعویق انتخابی جام جهانی

در زمینه نحو برگزاری این پیشنهاد داده شده که شهرهای دبی، دوحه و تاشکند 3 نامزد میزبانی از مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز باشند که از میان آنها، یکی به عنوان میزبان مشخص خواهد شد.

زمان رسمی برگزاری بازیهای انتخابی جام جهانی 2022 شد

نشریه «الشرق الاوسط» عربستان خبر داد بعد از جلسه ویدئو کنفرانس AFC با اعضای خود برای تعیین تکلیف لیگ قهرمانان آسیا 2020، درباره زمان برگزاری انتخابی جام جهانی 2022 نیز به توافقاتی رسید.

AFC با نمایندگان کشورهای آسیایی به توافق رسید تا بازی های به تعویق افتاده انتخابی جام جهانی 2022 در ماه های اکتبر و نوامبر (مهر و آبان سال جاری) برگزار شود.

تیم ملی کشورمان باید 4 بازی در این مرحله انجام دهد. شاگردان اسکوچیچ باید در اولین دیدار خود در تهران به مصاف تیم ملی هنگ کنگ بروند.

زمان دقیق و نحوه برگزاری لیگ قهرمانان آسیا تا 10 روز آینده رسما اعلام می‌شود

در جلسه امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا با اعضای نمایندگان شرق و غرب به صورت ویدئو کنفرانس، برای تعیین تکلیف لیگ قهرمانان 2020 پیشنهادهایی ارائه شد و توافقاتی صورت گرفت.

در این نشست، اعضای AFC به از سرگیری مسابقات در ماه سپتامبر (شهریور) استقبال بیشتری کردند و تعداد کمی با برگزاری آن در ماه آگوست (مرداد) موافقت داشتند. در واقع بیشتر نمایندگان به برگزاری مسابقات در ماه سپتامبر رای دادند.

درباره سیستم برگزاری نیز پیشنهاد 3 شهر دبی، دوحه و تاشکند برای میزبانی به صورت متمرکز و تک بازی ارائه شد که تصمیم نهایی درباره آن گرفته خواهد شد.

در همین راستا سلطان المهوس، خبرنگار سعودی درباره زمان اعلام رای نهایی AFC درباره زمان دقیق و نحوه برگزاری لیگ قهرمانان عنوان کرد: تمام پیشنهادها و توصیه های جلسه امروز به کمیته اجرایی ارسال خواهد شد. اگر کارها به صورت عادی پیش برود، تا 10 روز آینده AFC رای نهایی خود را در این زمینه صادر می کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس