به گزارش مشرق، به دلیل شیوع بیماری کرونا، کلاسهای آموزشی فرهنگسرای رسانه و برنامههای فرهنگی آن به صورت آنلاین در فضای مجازی و در قالب «جشنواره خدمت» ادامه پیدا کرد. همچنین این مرکز بنابر اولویت کاری خود اقدام به تولید محصولات چند رسانهای از جمله کلیپ، پادکست، ویدئوکست، فوتوتیتر و ... با موضوع آموزش اصول بهداشتی برای مبارزه با کرونا کرد.
جشنواره خدمت محصولات فضای مجازی که از ۱۹ اسفندماه سال ۱۳۹۸ آغاز شده بود، در ۱ خردادماه به پایان رسید و از ۶ خرداد با رونمایی از پلتفرم فارسی آن توسط مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران وارد فاز جدیدی شده است. بنابر اعلام سازمان فرهنگی هنری و با بررسی عملکرد رسانهای، فرهنگی و آموزشی تمام مراکز فرهنگی هنری سطح تهران در این دوره فرهنگسرای رسانه موفق شد رتبه اول برگزیدگان را در مجموع شاخصها کسب کند.
همچنین این مرکز توانست رتبه اول در تولید محصولات رسانهای «فوتوتیتر»، «اینفوگرافیک مجازی» و «فیلم برنامه آموزشی» را نیز کسب نماید.
براساس این گزارش، شاخصهایی نظیر کیفیت، کمیت تولیدی، بازنشر، قالب محصول، بازدید در فضای مجازی، مشارکت داخلی و بیرونی معیار ارزشیابی مراکز در جشنواره خدمت محصولات فضای مجازی بوده است.
گفتنی است فرهنگسرای رسانه همزمان با ادامه برنامههای روتین خود در فضای مجازی، ویژهبرنامههای جدیدی به مناسبت فصل تابستان برای علاقهمندان در نظر گرفته است که متعاقبا اعلام میشود.