کد خبر 1170686
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵

نمایشگاه کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای در تاریخ ۲۳ الی ۲۶ دی ماه در نمایشگاه بین المللی تهران در سالن ۸و۹ و با حضور شرکت های بنام در عرصه تولید تجهیزات فروشگاهی برگزار شد. این نمایشگاه با حضور عباس قبادی، معاون وزیر صمت و رئیس ستاد تنظیم بازار افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اسپات نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاههای زنجیره ای هرساله با هدف معرفی شرکت های فعال در حوزه تولید تجهیزات فروشگاهی و همچنین ارائه محصولات جدید و فناوری های روز دنیا در این عرصه در تهران و برخی کلان شهرها از جمله تبریز و شیراز برگزار می شود. هدف از برگزاری این نمایشگاه حمایت از کالا ها و محصولات داخلی، آشنایی مصرف کنندگان با کالاها و خدمات با کیفیت، مطابق با استاندارد های داخلی و بین المللی، توسعه صادرات کالاهای داخلی، معرفی محصولات ایرانی قابل رقابت در بازار های جهانی جهت صادرات، خرید اسان، مطمئن و سریع، تآمین سلایق مصرف کنندگان  و ایجاد نشاط جمعی در مجتمع های فروشگاهی، ایجاد رقابت در تولید برای دسترسی به نیازهای واقعی مصرف کنندگان است.

در سال جاری شیوع بیماری کرونا کسب و کارهای مختلف را با چالش هایی روبرو نمود که بسیاری از آنان اقدام به راه اندازی یا گسترش فعالیت های خود در حوزه آنلاین نمودند. از اینرو انبارهای تجارت الکترونیک از جمله راهکارهای ارزشمندی است که در سالهای اخیر به شدت توسط صاحبان کسب و کار در صنعت خرده فروشی مورد توجه قرار گرفته است. تجهیزات انبار از جمله انواع قفسه و رک انبار و ترولی های ویژه انبارهای مختلف، از دیگر تجهیزاتی بود که در این نمایشگاه توسط تولیدکنندگان به معرض نمایش گذاشته شد.

جناب آقای دکتر فخریان رئیس محترم اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای و مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از دیگر حاضرین در مراسم بودند که بعد از اجرای آئین افتتاحیه، از غرفه شرکت اسپات بازدید به عمل آوررند.

شرکت اسپات با حضور در این دوره از نمایشگاه تازه‌ترین محصولات خود شامل انواع قفسه، استند، ترولی با برند هلدکس و همچنین طیف کاملی از تجهیزات برودتی اعم از انواع یخچال های فروشگاهی با برند فریجیدا را ارائه نموده و به ارائه انواع خدمات مشاوره کسب و کار، مشاوره برای خرید تجهیزات و همچنین راه اندازی فروشگاه پرداخت.

درباره شرکت اسپات

شرکت اسپات یکی از زیرمجموعه های هلدینگ بزرگ گلرنگ است که در سال ۱۳۹۵ با هدف تأمین و تجهیز فروشگاه های خرده فروشی تاسیس شد و به تدریج با گسترش حوزه فعالیت خود طراحی و تولید انواع تجهیزات نگهدارنده انبار و به ویژه انبارهای تجارت الکترونیک، خدمات حمل و نقل و لجستیک انبار و انبارداری را نیز به فهرست فعالیت های خود افزود. ارائه مشاوره در زمینه طراحی، تامین و تجهیز فروشگاه و انواع انبار و همچنین راه اندازی کسب و کار در زمینه خرده فروشی و برگزاری دوره های آموزشی در این زمینه از دیگر فعالیت های اسپات به شمار می رود. برندهای بزرگی همچون افق کوروش، هایپرفمیلی، دیجی کالا، شهروند، اداره پست جمهوری اسلامی، باغ میوه ایرانی، اکالا و برخی دیگر از برندهای به نام در عرصه خرده فروشی، از مشتریان اسپات هستند و تجهیز بالغ بر ۲۰۰۰ فروشگاه از جمله افتخاراتی است که اسپات در کارنامه خود ثبت نموده است.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس