کد خبر 1185854
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
image.png

ایرانسل به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، هدایای خود را در قالب کمپین «با فاصله بهترینی!» اعلام کرد. این هدایا شامل بستۀ هدیۀ ۲ گیگابایتی اینترنت داخلی و مکالمۀ رایگان ایرانسلی است.

به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، امسال با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و الزام رعایت فاصله اجتماعی برای حفظ سلامتی‌ پدرهای عزیز، تنها ارتباطات دیجیتالی و صوتی است که فرصت قدردانی از پدرها در روز پدر  را فراهم می‌کند.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت فرارسیدن روز پدر (۷ اسفند) و برای حفظ ارتباط گرم با پدران، هدایایی برای مشترکان اعتباری و دائمی در نظر گرفته است. تمام مشترکان ایرانسل می‌توانند در روز ۷ اسفند با شماره‌گیری کد دستوری #۵* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، یک بسته هدیه ۲ گیگابایتی اینترنت داخلی دریافت کنند. اعتبار این بسته تا پایان همان روز است.

 همچنین طرح هدیۀ مکالمه در روز پدر با شماره‌گیری کد #۳*۱*۴۴۴۴* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، فعال می‌شود. با فعال‌سازی این طرح، پس از پنج دقیقه مکالمۀ ایرانسلی، ۵۰ دقیقه بعدیِ مکالمه‌، رایگان خواهد بود. ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در روز مادر امسال (۱۵ بهمن) نیز، هدایای ویژه‌ای برای گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، برای مشترکان خود در نظر گرفته بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس