کومله

معتقدند «انسان نسل حیوان است و روابطش می‌تواند حیوانی باشد». اختلاط دختران و پسران جوان باعث ترویج و گسترش رفتارهای جنسی شده و لوازم پیشگیری از بارداری در کوله‌پشتی و مقرهایشان به وفور پیدا می‌شود.

به گزارش مشرق، بی‌دین‌ها هیچ چیز را مراعات نمی‌کنند. در تبلیغاتشان می‌گویند: «درختی که خودت کاشته ای، باید ثمره اش را خودت ببری! دختری که در خانه پدر بالغ شده، باید اول پدر بهره و استفاده اش را ببرد»

دو نفر از نیروهای کومله با خواهران خودشان روابط جنسی برقرار کرده و فساد و بی‌شرفی را در کومله گسترش داده و به امری سازمانی تبدیل کرده اند. وقتی مردم دیندار کردستان این هتاکی ها و بی بندوباری ها را می‌بینند گند کومله درمی‌آید و بی‌آبرویی‌شان زبانزد خاص و عام شده و مردم حساب کار دستشان می‌آید و ریزش شدید نیروهای کومله را به دنبال دارد.

معتقدند «انسان نسل حیوان است و روابطش می‌تواند حیوانی باشد». فضای باز و آزاد اختلاط دختران و پسران جوان باعث ترویج و گسترش رفتارهای جنسی شده و لوازم پیشگیری از بارداری در کوله‌پشتی و مقرهایشان به وفور یافت می‌شود.

رابطه بی‌شرمانه با زنان شوهردار در کومله

به طور عمدی مأموریت‌های اشتراکی بین دختران و پسران ترتیب می‌دهند تا در کوه‌ها و سنگرها زمینه ارتباط نامشروعشان را فراهم کرده و گسترش دهند. معمولا یک مرد با دو زن با یک زن با دو مرد یا دو زن با سه مرد به مأموریت و عملیات‌های شبانه می‌روند.

بعضی ها ازدواج می‌کنند ولی بچه‌دار نمی‌شوند اما موظف اند با دستور سازمانی زنشان را با مرد دیگری به مأموریت شبانه بفرستند.

سعی دارند این گونه روابط بی‌شرمانه را در جامعه گسترش دهند ولی با مقاومت مردم مسلمان کرد مواجه می‌شوند. در بعضی روستاها مردان را تحت عنوان جاش و جاسوس و عامل دولت دستگیر و زندانی کرده و به خانواده شان بی حرمتی می‌کنند.

گروه‌های زیادی از مردم و طوایف منطقه به دلیل ظلم و ستم گروهک‌ها به تنگ آمده و به سازمان پیشمرگان مسلمان کرد پیوسته و مسلح می‌شوند. آنها راه جهاد را در پیش گرفته و علیه ضد انقلاب می‌جنگند. رفتار اسلامی‌ پاسداران و نجابت و شجاعتشان باعث جذب گسترده مردم مسلمان شده و گروه‌های ضربت و بسیج عشایری شکل می‌گیرد و به مقابله با ضد انقلاب برخاسته و آنها را وادار به عقب‌نشینی به سمت روستاها می‌کنند.

قشر متوسط جامعه و خانها و ملاکین تاب ظلم و ستم ضد انقلاب را نداشته و به صورت طایفه‌ای به دولت پیوسته و مسلح می‌شوند. با دستگیری خانها و بزرگان طوایف، مال و اموالشان را مصادره کرده و وادارشان کرده بودند مثل چهار پا جلو دید مردم بین محلات راه بروند و نیروهای کومله سوارشان شده و با لفظی که الاغ را می‌رانند نچ نچ کرده و در بین مردم چرخانده بودند تا باعث ترس و عبرت دیگران شوند.

خیلی ها این بلا سرشان آمده و دق کرده بودند. در پی بی احترامی‌ و هتاکی دموکرات به عشیره منگر در مهاباد، همگی به دولت پیوسته و علیه ضدانقلاب قیام می‌کنند. عمر بالانی اهل روستای بالان زاب، سوار یکی از سران طوایف شد و مانند الاغ در محل چرخاند. بعدها با عذاب وجدان تسلیم دولت شد ولی عاقبت دیوانه شد.

آنچه خواندید، برشی از کتاب «عصرهای کریسکان» بود که بر اساس خاطرات آقای امیر سعیدزاده نوشته شده است. امروز طی مراسمی‌تقریظ رهبر معظم انقلاب بر این کتاب، منتشر شد.

در این تقریظ آمده:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

ـ بسیار جذّاب تهیّه شده است؛ هم خود سرگذشت این جوان آزاده‌ی کُرد جذّاب است و هم نوع نگارش صریح و کوتاه و بی‌حاشیه‌ی کتاب. با اینکه نیروهای مبارز کُردِ طرف‌دار جمهوری اسلامی‌را از نزدیک دیده و شناخته‌ام، آنچه از فداکاری‌های آنان در این کتاب آمده، برایم کاملاً جدید و اعجاب‌آور است. نقش مادر و همسر هم حقّاً برجسته است.

دلاوری و شجاعتِ راوی و خانواده‌اش ممتاز است و نیز برخی عناصر دیگر کُردی که از آنان نام برده شده است. در کنار این درخشندگی‌ها، رفتار قساوت‌آمیز و شریرانه‌ی کسان دیگری که بدروغ از زبان مردم شریف کُرد سخن می‌گفتند نیز بخوبی تشریح شده است. کتاب جامعی است؛ تاریخ، شرح حال، شناخت قوم کُرد، شناخت حوادث تلخ و شیرین منطقه‌ی کردی در اوایل انقلاب ...
در آذر ۹۹ مطالعه شد.

«عصرهای کریسکان» به قلم کیانوش گلزار راغب، روایتگر خاطرات امیر سعیدزاده است که توسط انتشات سوره مهر منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 25
  • ho3ein021 IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    72 12
    چه آدم های کثیفی پیدا میشوند. یا بهتر بگیم حیوان کثیفی. صد رحمت به خوک
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
      28 21
      پس چرا الان دانشگاه ها و اداراتی که اصلاحطلبان مدیریت میکنند دقیقا ماموریت و اتاق و برنامه های مختلط میزارن و حتی اگر فردی اتاق ها را هم بخواهد مجزا کند تا ابد بر ضد او تبلیغ میکنند ؟
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
      23 13
      دقیقا همینطور است و اصلاح طلبان هر کاری بتوانند برای افزایش اختلاط زن و مرد نامحرم می کنند.
    • IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
      8 7
      همه در پی اختلاطن بیچاره ادم سالم و ساده که باید حمله زنان فحاش رو به جان بخرن ولی خیانت نکنن
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    34 4
    دوره آخر زمان است
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    44 4
    اووووه کجا رو دیدین این کومله های چه جنایت ها که نکردن بعضیاش قابل بیان نیست
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    43 5
    این را ذکر کنید که تروریستهای کومله و دموکرات و پ ک ک و پژاک و ی پ گ و فصد در واقع یکی هستند با اسامی مختلف
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    38 2
    زمستان رفت ،اما رو سیاهیش به یه مشت مزدور احمق فریب خورده و اربابان پلید و پلشت آنها ماند،البته اگه جان بدر برده باشند،اون وقت سال به سال موقع به درک فرستادن سران جنایتکار اون جماعت، شبکه های معاند عزاداری میکنندو مرثیه سرایی .چه جنایت‌ها که نکردند.ولی مزد تبه کاریها شونو گرفتند.
  • کاک شوان IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    22 3
    دوست گرامی کومله ها از نظر سازمانی کمونیست باید باشند و چیزی بنام حلال و حرام و برادر و خواهر و زن داداش مفهوم ندارد انسانیت بی معنی است و هیچ رحم و مروتی ندارند عشق بی معنی است انها فقط به خشونت و ترور و ادمکشی اندیشه دارند و فراموش نکنید این کردها هستند که تروریست های کومله و دمکرات و سایر جنایتکاران را با تقدیم چهار هزار شهید و بلکه بیشتر از خاک کشورمان اخراج کردند....اینجا ایران اسلامی کشور ماست و کومله ها و سایر تروریست ها اینده ای در این سرزمین ندارند هر بژی جموری ئیسلامی ئیران خومان سلام خدا بر شهیدان دفاع مقدس
    • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
      11 1
      ولی باید واقع بینانه تر نگاه کنیم کردهای بسیاری هم فریب این گروهکهای تجزیه طلب و فاسد رو خوردند اونم فقط بخاطر شعارهای قومیتی
  • علیرضا بختیاری از اهواز IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    30 4
    واقعا انسان چقدر میتونه سقوط کنه و در لجن فروبره و چقدر میتونه از خدا دور بشه که رابطه با زن شوهردار و حتی محارم براش مشکلی نداشته باشه... البته از نژادپرستهایی که از «شیطان نژادپرست» تبعیت میکنند هیچ کاری بعید نیست.
  • ... IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    26 3
    ای بی غیرتا
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    25 5
    پسرعموی من به دست همین کثافت ها در زمان جنگ اسیر شکنجه وشهید شد
    • حسن ابادی IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
      3 0
      یاد همه شهدا را گرامی می داریم.
  • ظهور نزدیک است NL ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    17 2
    به امید نابودی دشمنان ایران
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    14 2
    بیشرفها
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    7 2
    بی تربیت ها
    • GB ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
      2 9
      تربیت یافته انگلیس اند اینا
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    11 14
    اصلاح طلبها که از طریق بورس دست در جیب مردم فقیر کردند کارشان از این هم زشت تر است
    • سعید IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
      3 19
      یعنی فقط اصلاح طلبا این کارو کردن؟؟؟ کسی دیگه نگفت این کارو بکنید؟؟
  • مهدی رشتاک IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    3 1
    اگه بصیرت مردم باغیرت هموطن در جای جای این مملکت نباشد،احزاب لیبرال دموکرات حتماًتاحالاکومله دموکرات را قهرمان ملّی میخواندند
  • DE ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    3 1
    بی‌دین‌ها هیچ چیز را مراعات نمی‌کنند. در تبلیغاتشان می‌گویند: «درختی که خودت کاشته ای، باید ثمره اش را خودت ببری! دختری که در خانه پدر بالغ شده، باید اول پدر بهره و استفاده اش را ببرد». فقط فرانسوی حرف نمیزنند. البته برای باغبونهای !! کوموله درخت نر یا درخت ماده فرق نمیکنه فقط درخت ماده را مواظب هستند تو خونه خودشون میوه نده!!
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    6 1
    کاش این اطلاعات رو به مردم بدین
  • GB ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    3 4
    قبل از اینکه اینا رو بشناسین انگلیس اینا رو شناخته بود-انگلیس میدونه مزدورهاشو کجا اسکان بده
  • علی US ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    1 2
    بنام خدای ایرانزمین خداوندی که از همه چیز بی نیاز است ..مردم غیور تا میتوانید دعا گوی رهبر عالیقدر باشید اینشااله خداوند به عمرش بیفزاید. تا زمانیکه.سایه ایشان بر سر مان باشد در ایران هیچ اتفاقی که نمی افتد بلکه روز به.روز به قدرت مان افزوده می شود
  • ح ح IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    0 0
    ضدانقلاب یعنی ضددین ضداسلام وضدانسانیت ضدوطن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس