مانور ارتش رژیم صهیونیستی با سناریو حمله همزمان از چند جبهه

ارتش رژیم صهیونیست در نظر دارد بزودی در مانوری گسترده سناریو حمله همزمان از چند جبهه مختلف را تمرین کند.

به گزارش مشرق، وبگاه صهیونیستی واللا شامگاه یکشنبه گزارش داد: ارتش اسرائیل (رژیم صهیونیستی) در نظر دارد در تابستان سالجاری (یک ماه دیگر) مانوری گسترده برگزار کند.

بنابراین گزارش، سناریو اصلی این مانور حمله همزمان از چند جبهه به اسرائیل است که در آن شمار مجروحان و کشته شدگان بسیار بالا خواهد بود.   یکی از اهداف ارتش رژیم صهیونیستی در این مانور بررسی چگونگی  تداوم پشتیبانی لجستیک از نیروهای زمینی در عمق دشمن و همچنین سنجش توان این نیروها برای ایستادگی در برابر حملات در صورت قطع ۷۲ ساعته پشتیبانی‌ها است.

براین اساس، این سناریو با هدف حل ناتوانی‌های ارتش رژیم صهیونیستی در جریان جنگ ۳۳ روزه علیه لبنان طراحی شده تا صهیونیست‌ها در هر نبردی در آینده با چنین  معضلاتی از جمله ناکامی در نحوه خارج کردن مجروحان و کشته‌شدگان از میدان نبرد و یا درمان مجروحان و انتقال آنها به بیمارستان مواجه نشوند.

همچنین در این مانور قرار است نحوه ارسال کمک‌های لجستیک به نیروهای زمینی درعمق دشمن با استفاده از بالگردهای «یسعور» و پهپادهای «شمشون» تمرین شود.

مقامات ارشد نظامی صهیونیست در گفتگو با وبگاه واللا تمرکز این مانور جدید را بر روی توانمندی‌های نیروی زمینی ارتش اسرائیل دانسته‌اند چون به اعتقاد آنها در هر نبردی در آینده به ویژه علیه حزب‌الله لبنان، نبرد زمینی در از بین بردن توانمندی پرتاب موشکی مقاومت بسیار مهم و حیاتی است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    1 2
    خدا بهمون رحم کنه
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    0 0
    کد امتیتی برای ۱۰۰۰۰بار اشتباست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس