کد خبر 1193936
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
ترامپ: بعد از ۲۰۲۲ درباره انتخابات ریاست جمهوری آتی تصمیم می گیرم

رئیس جمهور سابق آمریکا گمانه زنی درباره حضور در انتخابات ریاست جمهوری آتی را به بعد از انتخابات میان دوره ای کنگره موکول کرد.

به گزارش مشرق به نقل از فاکس نیوز، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا که انتخابات ۲۰۲۰ را به جو بایدن دموکرات واگذار کرد؛ می‌گوید بعد از انتخابات میان دوره‌ای کنگره که در نوامبر ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد؛ درباره اینکه دوباره بخت خود را برای ورود به کاخ سفید بیازماید تصمیم گیری خواهد کرد.

ببینید:

عکس/ دختر ترامپ کجاست؟

انتخابات میان دوره‌ای کنگره به منزله نخستین همه پرسی درباره نوع مدیریت بایدن است و ترامپ وعده داده که به جمهوریخواهان برای بازپس گیری مجالس نمایندگان و سنا که اکنون اختیار آن در دست دموکرات‌ها است؛ کمک خواهد کرد.

وی درباره انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ نیز مدعی شد: بر مبنای نظرسنجی‌ها، جمهوریخواهان مشتاق مشارکت من در انتخابات هستند حال آنکه باید ببینیم چه پیش می‌آید.

ترامپ پیشتر هم در نشست سالانه محافظه کاران با رد این ادعا که قرار است حزبی مجزا از جمهوریخواهان تشکیل دهد؛ گفته بود درباره حضور در انتخابات ۲۰۲۴ بعداً تصمیم گیری خواهم کرد.

او از جایگاه خوبی در میان رأی دهندگان جمهوریخواه برخوردار است تا آنجا که ادعا می‌شود این حزب بدون ترامپ قادر به بازپس گیری کنگره نخواهد بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس