کد خبر 1200767
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵

سایت تپ سنج از آذر ۱۳۹۹ شروع به فعالیت کرد، این سایت در جهت آگاهی و بهبود خرید اینترنتی در ایران گام بر میدارد. تیم تپ سنج به برسی دقیق انواع محصولات موجود در بازار ایران میپردازد و سعی دارد بهترین های بازار را به کاربرانشان معرفی کند.

راهنمای قبل از خرید

راهنمای قبل از خرید به شما کمک میکند تا انتخابی دقیق و درست داشته باشید. رسالت  تپ سنج هم دقیقا همین است و سعی دارد با تجمیع اطلاعات، برسی نقاط قوت و نقاط ضعف انواع کالاها را مورد برسی و ارزیابی قرار دهد تا کاربرانش باتوجه به بودجه و انتظاراتی که دارند بهترین خرید آنلاین را تجربه کنند و از خرید خود لذت ببرند.

سایت تپ سنج یک فروشگاه اینترنتی نیست بلکه یک مجله ی راهنمای خرید آنلاین است.

مجله اینترنتی و راهنمای خرید تپ سنج

سایت تپ سنج تشکیل شده از متخصصانی است که با دیدی دقیق اقدام به برسی انواع محصولات موجود در بازار ایران میکنند. از کالای دیجیتال گرفته تا لوازم آشپزخانه و ابزارآلات، زیر ذره بین کارشناسان قرار میگیرد و رتبه بندی میشود. هدف اصلی این سایت بهبود کیفیت خرید اینترنتی در ایران است زیرا با توجه به افزایش فروشگاه های آنلاین و رقابتی شدن این بازار، تشخیص و خرید کالای اصل کمی دشوار شده است. آنچه در تپ سنج حائز اهمیت است تجمیع اطلاعات در مورد هر کالا می باشد و شما لازم نیست صفحات مختلفی را جستجو کنید تا به محصول مورد نظر برسید شما میتوانید هر آنچه از کالای مورد نظر انتظار دارید را در یک صفحه مشاهده کنید و سوالات پرتکرار، مشخصات و نقد محصولات را به صورت مرتب در یک صفحه مشاهده کنید.

سایت تپ سنج مرجعی برای راهنمای خرید آنلاین

سایت تپ سنج چگونه شما را راهنمایی میکند؟

  • سایت تپ سنج از متخصصان در هر زمینه ای کمک میگیرد تا آنچه بهترین است را به شما معرفی کند. به طور مثال امروزه با توجه به تنوع انواع لوازم آرایشی انتخاب برندی مطمئن و مقرون به صرفه کمی دشوار شده است اما تیم نویسندگان تپ سنج با تجمیع اطلاعات، نظرات کاربران، برند و ... شما را راهنمایی میکند.
  • سایت تپ سنج روی هیچ برند خاصی تعصب ندارد و صادقانه بهترین و باکیفیت ترین محصولات موجود در بازار را به شما معرفی میکند. در تپ سنج هیچ محصول خاصی تبلیغ نمیشود و تا از فیلتر های متخصصان مربوطه عبور نکند هیچ جایی در سایت تپ سنج ندارد ما همواره این اطمینان را به شما کاربران عزیز میدهیم تا بهترین راهنمای خرید آنلاین برای شما عزیزان باشیم.
  • در تپ سنج هر محصولی دارای ۷روز ضمانت بازگشت کالا می باشد، در صورتی که به هر دلیلی خریدار از محصول مورد نظر رضایت نداشت و تمایل به مرجوع نمودن کالای خریداری شده را داشت به راحتی عودت وجه و یا تعویض برای او مقدور باشد.

مراقب کالاهای تقلبی باشید

امروزه با توجه به تنوع انواع محصولات تشخیص کالای اصل و تقلبی کمی دشوار شده است. سایت تپ سنج تا اصالت کالا را برسی نکند به هیچ وجه آن را معرفی نمیکند. در صورتی که به هر دلیلی کالای خریداری شده دارای اصالت نبود کافی است خریدار با تیم پشتیبانی تماس بگیرد و بعد از برسی و صحت اتفاق پیش آمده نه تنها کالا از سایت حذف میشود بلکه تمامی وجه پرداخت شده به خریدار عودت داده میشود زیرا ما خود را در قبال راهنمای قبل از خرید مسئول میدانیم.

چرا باید به ما اعتماد کنید؟

سایت تپ سنج ار سیستم افیلیت مارکتینگ برای کسب در آمد استفاده میکند. این سیستم برای اولین بار توسط سایت آمازون راه اندازی شد. این شیوه ی مارکتینگ چند سالی میشود در ایران توسعه پیدا کرده است و هم اکنون نیز در حال رشد است. از آنجایی که کمیسیون های حاصل  از فروش محصولات بسیار ناچیز است بنابراین ما در صورتی موفق میشویم که شما مجدد برای راهنمای قبل از خرید به ما مراجعه کنید پس ما به شما این اطمینان را میدهیم که با توجه به بودجه ای که دارید بهترین خرید آنلاین را تجربه کنید.

سایت تپ سنج مرجعی برای راهنمای خرید آنلاین

خبرنامه

  • اگر میخواهید هر هفته لیستی از محبوب ترین کالا های برسی شده را در ایمیل خود مشاهده کنید میتوانید ایمیل خود را در سایت تپ سنج وارد کنید و هر هفته بهترین های بازار را مشاهده کنید.
  • مجله اینترنتی تپ سنج شما را از آخرین تخفیفات با خبر میکند.

به سوالات قبل از خرید پاسخ میدهیم

ما میدانیم قبل از خرید سوالاتی در ذهن شماست. کارشناسان تپ سنج هیچ سوالی را بی پاسخ نمیگذارند کافی است در صفحه ی هر محصول نگاهی به قسمت سوالات بیندازید تا با خیالی آسوده کالای مورد نظر خود را خریداری کنید.

سوالات را چه کسانی پاسخ میدهند؟ پاسخ به سوالات توسط کارشناسان و فروشندگان هر محصول داده میشود و در صورتی که پاسخ به سوال با آنچه که هست مغایرت داشته باشد ما خود را ملزم به جبران خسارت میدانیم.

سوال خود را پیدا نکردم! چنانچه درباره ی محصولی سوالی دارید و در قسمت سوالات پاسخ آن را پیدا نکردید کافی است از قسمت نظرات یا بخش تماس با ما اقدام به طرح سوال کنید تا کمتر از ۱۲ ساعت پاسخ شما را بدهیم.

برسی ویدیویی انواع محصولات

سایت تپ سنج در نظر دارد از اوایل خرداد ماه اقدام به برسی ویدیویی انواع محصولات کند. با توجه به اینکه تولید محتوای ویدیویی بسیار کاربرپسندتر از محتوای متنی است در حال حاضر تیم تولید محتوای سایت در حال توسعه ی این بخش می باشد.

سایت تپ سنج مرجعی برای راهنمای خرید آنلاین

تپ سنج فروشنده ی محصولات نیست

بهتر است بدانید که سایت تپ سنج فروشنده ی محصولات نیست و فقط به نقد و برسی کالاهای موجود در بازار می پردازد و در نهایت کاربران را به سایت پذیرنده هدایت میکند. قابل ذکر است هدایت کاربر به سایت پذیرنده و خرید آن پورسانتی مشخص برای تپ سنج به همراه دارد.

چه کالاهایی نقد و برسی میشوند؟

در ادامه لیستی از کالاهایی که در تپ سنج مورد نقد و برسی قرار میگیرند را به شما عزیزان معرفی میکنیم.

کالاهای دیجیتال: موبایل، تبلت، پاوربانک، هدفون، کامپیوتر کوچک و ...

کالاهای زیبایی و سلامت: کرم پودر، رژلب، فیکساتور، ماسک مو، پد افزایش قد و ...

کالاهای مد و پوشاک: لباس مردانه و زنانه، انواع اکسسوری، کیف و کفش و ...

کالاهای خانه و آشپزخانه: سرخ کن، موکا پات، خرد کن، کتری و قوری، تابلو فرش، ساندویج ساز و ...

کالاهای ورزش و سفر: کفش فوتبال، تجهیزات کوهنوردی، کفش مخصوص دویدن و ...

کالاهای مادر و کودک: لباس نوزاد، حوله مناسب کودک و نوزاد، اتاق کودک و ...

کالاهای خودرو، ابزار و تجهیزات: برسی انواع دزدگیر خودرو، لوازم ماشین، تجهیزات صنعتی و ...

تمامی محصولاتی که در بالا به آنها اشاره شد به تدریج در سایت قرار میگیرند و برسی میشوند. در صورتی که میخواهید درباره محصول خاصی که در سایت وجود ندارد و قصد دارید در مورد آن اطلاعات جامع و مفیدی کسب کنید، کافی است از طریق فرم تماس باما موضوع را برای کارشناسان سایت تپ سنج ارسال کنید تا به زودی نقد و برسی آن محصول در سایت قرار بگیرد. همچنین شما عزیزان میتوانید تجربیات خرید آنلاین خود را در سایت به اشتراک بگذارید.  

جمع بندی

اگر میخواهید با خیالی راحت اقدام به خرید آنلاین کنید، کافی است وارد سایت www.tapsanj.com شوید و کالای مورد نظر را از جوانب مختلف برسی کنید سپس از سایت پذیرنده به صورت آنلاین خریداری کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس