قتل در قوچان با شلیک سه گلوله/بازپرسی ویژه قتل: ضارب شناسایی شد - کراپ‌شده

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب قوچان گفت: حوالی عصر امروز فردی مقابل کارخانه آرد این شهرستان به قتل رسیده است و یک نفر دیگر هم به دلیل اصابت گلوله در بیمارستان بستری شد.

به گزارش مشرق، علی‌اصغر وفایی با اشاره به ماجرای تیراندازی عصر امروز در  این شهرستان، اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه برحسب اطلاع مأمورین آگاهی درصحنه قتل حضور پیداکرده که مشاهده شد فردی به نام (ر.ب) با اصابت حدود ۳ تیر بلافاصله جان خود را ازدست‌داده است.

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب قوچان بیان کرد: فرد دیگری به نام (ح) نیز مورد اصابت گلوله قرارگرفته که پس از تیراندازی بلافاصله به بیمارستان موسی بن جعفر(ع) اعزام‌شده است و باید تحت اقدامات درمانی و عمل جراحی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه ضارب نیز شناسایی‌شده و بلافاصله پس از تیراندازی متواری شده است، گفت: دستور برای بازداشت این فرد به نام (م) صادرشده و کارشناسی‌ها برای بررسی نوع سلاح نیز در حال انجام است اما قطعاً سلاح کمری است.

وفایی تصریح کرد: طی بررسی‌های اولیه انجام‌شده علت این حادثه اختلاف‌های ملکی مربوط به زمین متصل به کارخانه آرد است اما تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    بسیار ناپسند 4569

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس