کد خبر 1202014
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰


پیری اتفاقی است که خواه ناخواه در زندگی همه افراد روی می دهد و گریزی از آن نیست، با افزایش سن و شروع تغییرات در بدن انسان ها،  عضلات بدن حجم کمتری پیدا خواهند کرد و مفاصل مانند سابق انعطاف پذیری نخواهند داشت، علاوه بر آن، بروز تغییرات و چین و چروک ها در پوست صورت یکی از مشهودترین علائم روند افزایش سن است! اگرچه راهی برای گریز از پیری وجود ندارد، اما می توان با روش های جوانسازی پوست تا حد امکان علائم و نشانه های افزایش سن را به تعویق انداخت و یا حتی از بین برد، با این روش ها می توان ظاهری جوان‌تر، شاداب‌تر و زیباتر به پوست صورت داد؛ امروزه با کمک تکنولوژی روش های جوان سازی پوست بسیار متنوع هستند؛ از لیزر گرفته تا بوتاکس، ژل‌ها و تکنیک‌های گوناگون جراحی. اگرچه تمام این روش‌ها به نوبه‌ی خود تاثیرگذار هستند اما بهترین روش جوانسازی پوست برای هر فردی با توجه به شرایط ویژه همان فرد مشخص می شود. در این مقاله قصد داریم یکی از این روش ها را مورد بررسی قرار داده و ببینیم این روش برای چه کسانی و تاچه حد موثر است؟ با ما همراه باشید...!

صفر تا صد دستگاه مینی هایفو | جوانسازی و لیفتینگ پوست

هایفوتراپی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

HIFU مخفف عبارت high intensity focused ultrasound است که معنای آن در واقع امواج فراصوت متمرکز و قوی می باشد، هایفوتراپی به عنوان یک روش درمانی و آرایشی برای صورت است که در آن با یک دستگاه دستی انرژی امواج فراصوت متمرکز برای صورت و گردن به کار می رود. هایفوتراپی با تمرکز بر روی لایه های داخلی و ایجاد گرمای شدید تخریبی هوشیارانه در یک ناحیه مشخص از پوست اتفاق می افتد و هایفوتراپی یک روش غیرتهاجمی است که فقط سلول ها را تحریک کرده و آنها را وادار به جوانسازی بافت ها و تولید کلاژن می کند. نتیجه نهایی در این درمان سفت شدن و لیفتینگ پوست در نواحی مورد نظر است. هلیفو تراپی تنها روش غیر تهاجمی است که به طور خاص می تواند سطوح عمیق زیر پوست را نشانه بگیرد و بدون هیچ گونه خراشی در سطح پوست، تاثیر لازم را بر روی آنها اعمال کند. پس به طور کلی می توان گفت هایفو تراپی در موارد زیر کاربرد دارد:

  • سفت کردن و رفع افتادگی و شل شدگی پوست در ناحیه‌ی گردن و غبغب
  •  از بین بردن و کاهش خطوط موجود در گوشه های لب و اصلاح خط لبخند
  • بهبود وضعیت خط چانه و از بین بردن افتادگی های زیر چانه
  • رفع سیاهی، گودی، تیرگی و چین و چروک های دور چشم
  • زاویه سازی فک
  • کاهش چین و چروک و ترک ها و تجدید ساختار پوست
  • لیفت و بالا کشیدن افتادگی گونه‌، ابرو و پلک‌

دستگاه مینی هایفو چگونه عمل می کند و چه مزایایی دارد؟

عملکرد و نتیجه بخشی این دستگاه طی چند مرحله و به صورت پشت سرهم اتفاق می افتد که در ادامه این مراحل را مرور می کنیم: مرحله اول سیستم اتوماتیک تصویربرداری محیط داخلی دستگاه مینی هایفو است که بطور عمقی و دقیق پوست را هدف قرار می دهد. در مرحله بعد، انرژی بالا به سرعت متمرکز می شود و دستگاه HIFU امواج پرانرژی ارسال می کند و لایه SMAS را هدف می گیرد که در نتیجه این کار،  کلاژن سازی اتفاق می افتد. مرحله بعدی پشتیبانی از لایه SMAS است که دستگاه مینی هایفو کلاژن موجود در عمق پوست را فعال کرده و چین و چروک را رفع می کند. در نهایت رو آمدن و سفت شدن پوست باعث حفظ جوانی و سلامتی شما می شود.

پس از درمان با دستگاه هایفو خانگی (HIFU) پوست جوان و زیبا می شود، و این روش نسبت به روش های دیگر مزایای منحصر به فردی دارد، از جمله اینکه:

  • چون هیچ نوع اشعه ای ندارد، کاملا  بی‌خطر، ایمن و بدون عوارض است
  •  داشتن محیط استریل برای انجام هایفو ضروری نیست
  •  چون روشی بدون درد است، نیازی به انجام بی حسی های قبل از درمان ندارد
  • یک درمان  غیرتهاجمی و بدون جراحی و خونریزی است
  •  فقط در یک جلسه به صورت سرپائی و بدون نیاز به بستری شدن امکانپذیر است
  • محدودیت سنی ندارد و هرفردی که به این درمان نیاز داشته باشد مجاز به استفاده است
  •  نتایج بدست آمده با هایفوتراپی ماندگاری بالایی دارند

صفر تا صد دستگاه مینی هایفو | جوانسازی و لیفتینگ پوست

روش کار با دستگاه مینی هایفو

  1. قبل از شروع درمان، پوست صورت را با شوینده مناسب پوست خود کاملا تمیز کنید.
  2. سپس دستگاه مینی هایفو را به برق وصل کنید؛ به همین راحتی دستگاه آماده به کار است.
  3. دستگاه دو دکمه دارد که دکمه بالایی برای تنظیم انرژی، به کار می رود.
    به صورت پیش فرض یک چراغ روشن می شود. مجددا دکمه را فشار دهید
    تا چراغ دوم و با یک فشار مجدد، چراغ سوم  نیز روشن می شود.

4. دکمه پایینی را فشار دهید تا دستگاه شروع به کار کند.
هر بار که این دکمه فشار داده شود، دستگاه به مدت ۴ ثانیه انرژی را منعکس می کند
و بعد از آن دکمه باید مجددا فشار داده شود.
در حین انجام این عمل از تماس کامل سر دستگاه با پوست اطمینان حاصل کنید.

  1. نحوه کشیدن دستگاه در قسمت های مختلف صورت به این شکل است که در ناحیه چشم از داخل به خارج، در ناحیه پیشانی از وسط به خارج،
    در ناحیه بینی از نوک تا گونه ها و از چانه تا گردن دستگاه را حرکت دهید
    و در هر ناحیه حرکات دستگاه را با توجه به آناتومی صورت تنظیم کنید.
    با توجه به نوع پوست هر ناحیه، درجه انرژی دستگاه را از ضعیف به قوی تنظیم کنید و در تمام مراحل توجه کنید که دستگاه با چشم تماس مستقیم نداشته باشد.

فروشگاه شفا یکی از بزرگترین و باتجربه ترین مراکز عرضه محصولات زیبایی تخصصی در کشور است که با سالها تجربه، موفق به جلب رضایت تعداد زیادی از مشتریان خود شده و کارنامه موفقی برای خود ایجاد کرده است. شما می توانید برای خرید انواع تجهیزات زیبایی از جمله دستگاه مینی هایفو، دستگاه اولتراسوند خانگی، انواع ماسک ها، سرم ها و... با مراجعه به سایت این فروشگاه، علاوه بر اطلاع از قیمت محصولات، مشخصات و ویژگی های هر کدام را مطالعه کرده و در نهایت سفارش خود را ثبت کنید. محصولات مورد نیاز شما در اسرع وقت در آدرس مورد نظر شما خواهند بود. همین حالا با فروشگاه شفا تماس بگیرید: 02166478248 – 09335104641


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس