کد خبر 1203057
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰
پاسور جدید در تیم ملی والیبال/ معروف بازهم نیامد

کادر فنی تیم ملی والیبال ایران بعد از ابتلای وادی به کرونا از یک پاسور جدید برای حضور در اردو دعوت کرد.

به گزارش مشرق، اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در رقابت‌های لیگ ملت‌ها و المپیک توکوی درحال برگزاری است. با توجه به شرایط کرونایی حاکم در کشور هر هفته از بازیکنان تست گرفته می‌شود. در روزهای گذشته طبق برنامه‌ریزی قبلی از بازیکنان تست‌گیری شد و در نهایت تست کرونای محمدطاهر وادی، پاسور تیم ملی مثبت اعلام شد.

به این ترتیب علی رمضانی، تنها پاسور حاضر در اردوی تیم ملی بود که کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفت از رسول نجفی برای حضور در اردوهای دعوت کرد. نجفی باید تست کرونا بدهد و اگر مشکلی نداشته باشد می‌تواند از چهارشنبه در اردوی تیم ملی حاضر شود.

نکته جالب توجه اینکه سعید معروف، پاسور و کاپیتان تیم ملی والیبال ایران همزمان با بردیا سعادت وارد ایران شد، اما سعادت چند روزی است که در اردوی تیم ملی حاضر شده و معروف همچنان مشغول ریکاوری است. جواد کریمی، دیگر پاسور تیم ملی والیبال ایران هم درگیر مسابقات باشگاهی خود در لیگ بلژیک است.

در اداور گذشته امیرمحمد فلاحت‌خواه پاسوری بود که معمولاً به اردوی تیم ملی دعوت می‌شد، اما این بار اینگونه نشد و آلکنو از رسول نجفی برای حضور در اردو دعوت کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    0 0
    باید هر چه زودتر به فکر پاسورهای جوان بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس