کد خبر 1203175
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۰
مونیخ در آستانه از دست دادن میزبانی یورو ۲۰۲۰

بعد از عدم ضمنانت شهردار مونیخ نسبت به حضور تماشاگران در یورو ۲۰۲۰، این شهر در آستانه از دست دادن میزبانی این رقابت‌هاست.

به گزارش مشرق و به نقل از اشپیگل، مونیخ در آستانه از دست دادن میزبانی یورو ۲۰۲۰ است. دیتر ریتر شهردار موننیخ هنوز ضمنانت نداده است تا هواداران بتوانند در یورو ۲۰۲۰ در ورزشگاه ها حضور داشته باشند.

دو ماه قبل از شروع مسابقات قهرمانی اروپا، مونیخ هنوز نمی تواند بازی با حضورتماشاگران را تضمین کند. دیتر ریتر شهردار این شهر روز دوشنبه پس از دیدار با راینر کوچ معاون رئیس اتحادیه فوتبال آلمان اعلام کرد که معلوم نیست هواداران بتوانند برای یورو به ورزشگاه ها بروند.  

یوفا از دوازده شهر میزبان برای مسابقات یورو (۱۱ ژوئن تا ۱۱ ژوئیه) خواستار حضور تماشاگران شده است و همه شهرها غیر از مونیخ درخواست دادند تا یورو ۲۰۲۰ را با حضور تماشاگران میزبانی کنند. 

هفته گذشته، یوفا از چند میزبان از جمله مونیخ، رم، بیلبائو و دوبلین خواست اطلاعات بیشتری را برای مرحله بندی بازی ها تا ۱۹ آوریل (دوشنبه آینده) ارائه دهند. سپس کمیته اجرایی یوفا در مورد تعداد میزبان بازی‌ها تصمیم نهایی را می‌گیرد.  

فیلیپ لام، به عنوان رئیس سازماندهی این رقابت ها در آلمان، پیش از این در یک مصاحبه رادیویی روز یکشنبه گفته بود که در مونیخ سناریوهایی وجود دارد که تماشاگران تا ۵۰ درصد بتوانند در ورزشگاه ها حاضر باشند. ریتر قول داد که "این شهر تمام تلاش خود را خواهد کرد و به طور مداوم گزینه های مختلف را در هفته های آینده بررسی خواهد کرد. "

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس