کد خبر 1203330
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
بورس نمایه

امروز معامله‌گرها ۳۳۰میلیارد تومان سهام سایپا خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و ۱.۶درصد از کل سهام زامیاد معامله شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، روز جاری در مجموع حدود چهار هزار و ۲۴۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «خساپا»، «فولاد»، «شپنا»، «وتجارت» و «خودرو» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید:

حاشیه‌های امروزِ بازار سهام ۱۴۰۰/۱/۲۴

در چهارمین روز هفته معادل ۳۳۰میلیارد تومان سهام سایپا دست به دست شد، فولاد مبارکه اصفهان پس از معاملاتی به ارزش ۲۷۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت اصفهان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که ۷۲۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۶۷۵میلیارد تومانی دوم شد و «فرآورده‌های نفتی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۱.۶درصد از کل سهام زامیاد (خزامیا) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۳۷.۵درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در هشت سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۱۹ نماد نخست اختصاص داشت.

بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس +جدول

بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس +جدول

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس