کد خبر 1203679
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹

چند سال پیش، یعنی زمانی که خرید و فروش کالا و خدمات مثل حالا هنوز به‌صورت آنلاین در بین مردم جا نیفتاده بود، برای خرید سیم‌ کارت اقدام کردم. آن زمان دانشجو بودم و خیلی وقت برای گشتن طولانی و خرید نداشتم. با سرچ مرکز نمایندگی اپراتورها هم اطلاعات موثقی نصیبم نمی‌شد.

سیم کارت خود را آنلاین بفروشید!

با سختی زیاد یکی از نمایندگی‌های اپراتور همراه اول که فروش سیم کارت انجام می‌دادند را انتخاب کردم و بعد از گذراندن پروسه طولانی توانستم سیم‌ کارتی به نام خودم خریداری کنم. این روزها با گسترش اینترنت و تجارت آنلاین اما، همه چیز از راه دور انجام می‌شود.خرید و فروش سیم کارت هم به سادگی و در سریع‌ترین زمان ممکن بدون دردسر انجام شده و هر فردی می‌تواند بدون مراجعه حضوری به نمایندگی‌های اپراتورهای مختلف، سیم‌کارت خود را بفروشد یا سیم‌ کارتی خریداری کند.

چرا سیم کارت همراه اول طرفداران بیشتری دارد؟

سیم کارت خود را آنلاین بفروشید!

یکی از ویژگی‌هایی که در جذابیت فردی بین افراد مختلف در جامعه یا در محل کار تأثیرگذار است، شماره تماس اوست. حتماً به این نکته دقت کرده‌اید که اکثر مدیران شرکت‌ها، وکلا و یا افرادی که شغلشان در ارتباط زیاد با دیگران است، شماره خط آن‌ها همراه اول ثابت است.

شاید این موضوع برای شما خیلی مسئله مهمی نباشد، اما بسیاری از افراد به این نکته توجه می‌کنند و حاضرند مبلغ زیادی را برای خرید سیم‌ کارت ثابت همراه اول بپردازند. اگر به سایت‌های خرید و فروش سیم کارت هم دقت کنید، متوجه آمار زیاد فروش سیم کارت ۹۱۲ می‌شوید.

قیمت بالای این نوع از سیم کارت نیز نشان از ارزش زیاد آن دارد. بعضی از افراد حتی شغلشان خریدوفروش سیم کارت است و انواع مختلفی از سیم کارت را از اپراتورهای مختلف معامله می‌کنند. با این‌که اپراتورهای مختلف وارد بازار شده و پیشرفت زیادی نیز داشته‌اند، هنوز آمار فروش سیم کارت همراه اول ‌ازهمه بیشتر است.

سیم کارت رند چیست؟

سیم کارت رند به این معنی است که شماره خط آن سیم ‌کارت از اعدادی تشکیل شده باشد که با ترتیب خاصی کنار یکدیگر چیده شده  و به‌ راحتی در خاطر می‌مانند. مثلاً ممکن است شماره‌ها به‌صورت آینه‌ای، پلکانی، ترازویی یا مطابق با تاریخ تولد چیده شده باشند.

مثل: 1360 *** **09

 

بهترین پلتفرم‌های فروش سیم‌کارت آنلاین کدام‌اند؟

با یک سرچ ساده در فضای مجازی و اینترنت، می‌توانید وب‌سایت‌های مختلفی را پیدا کنید که خرید و فروش سیم‌ کارت را انجام می‌دهند. اما باید توجه داشته باشید که به هرکسی اعتماد نکنید و قبل از اقدام به هرکاری درمورد امنیت آن وب‌ سایت اطلاعات کسب کنید.

از بهترین سایت‌های خرید و فروش آنلاین سیم‌ کارت، می‌توان به سایت رندباز اشاره کرد. این سایت در زمینه فروش سیم‌ کارت اپراتورهای مختلف فعالیت کرده و در صورتی که قصد فروش آنلاین سیم ‌کارت خود را داشته باشید، می‌توانید از طریق سایت رندباز اقدام کنید.

رندباز یک بازار اینترنتی بزرگ و سراسری فراهم کرده که از طریق آن کلیه نیازهای معاملاتی شما برطرف خواهد شد. تنوع بی‌پایان انواع شماره‌ها از اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل و اراتور های مجازی در رندباز دست شما را در خرید باز می‌گذارد.

 

فروش سیم کارت از طریق رندباز

آن دسته از کسانی که در زمینه فروش سیم کارت فعالیت می‌کنند، می‌توانند با ایجاد فروشگاه آنلاین در رندباز، تمامی خدمات یک سایت فروش را به کاربران خود ارائه کنند. امکاناتی مثل درگاه پرداخت آنلاین نیز به فروشگاه‌ها ارائه میشود تا مشتریان‌شان با اطمینان خاطر از آن‌ها خرید کنند.

همچنین از امکانات دیگری که در رندباز برای افراد فراهم است، فروش فوری سیم کارت است. بدین صورت که اگر کسی قصد فروش سریع سیم کارت خود را داشته باشد، می‌تواند از امکان فروش فوری در رندباز استفاده کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن سیم کارت خود را به فروش برساند.

آگهی فروش سیم کارت این افراد به ‌تمامی خریداران سیم کارت ارسال شده و خریداری که تمایل داشته باشد بهترین قیمت را برای خرید سیم کارت ارائه می‌دهد. 

 

چرا رندباز را برای فروش سیم کارت انتخاب کنم؟

اگر به صفحه اول سایت رندباز سری بزنید، در همان اول آگهی فروش سیم کارت را در انواع اپراتورها مشاهده می‌کنید. در صورتیکه قصد دارید بدانید سیم کارت شما را با چه قیمتی خریداری می‌کنند، می‌توانید در قسمت قیمت‌گذاری، شماره خود را وارد کنید تا قیمت حدودی آن به شما نمایش داده شود، همچنین می توانید با استفاده از قیمت گذاری تخصصی قیمت روز سیم کارت خود را بر اساس معاملات بازار دریافت نمایید.

از دیگر امکانات سایت رندباز می‌توان موارد زیر را نام برد:

  •       قیمت‌گذاری سیم ‌کارت
  •       بخش مستقل سیم ‌کارت‌های قسطی
  •       جستجوی پیشرفته سیم کارت
  •       فروش سیم کارت همراه اول با طرح‌های مختلف
  •       جست و جوی پیشرفته رند حروفی

فروش سیم کارت اعتباری همراه اول، ایرانسل و رایتل نیز به همراه سیم کارت‌های دائمی در رندباز انجام می‌شود. می‌توانید برای انجام تمامی معاملات خرید و فروش سیم کارت در سایت رندباز به آدرس www.rondbaz.com  مراجعه کرده و از خدمات آن استفاده کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس