کد خبر 1206742
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶

جمله ای از بیل گیتس که در این روزهای کرونایی حسابی سر زبان ها افتاده است، به خوبی وصف حال این روزهای ما را می کند. بیل گیتس:" تا سال 2030 دو دسته کسب و کار خواهیم داست، دسته اول کسب و کارهای آنلاین و دسته دوم کسب و کارهای خارج از رده".

ما این نقل قول بیل گیتس را کمی خودمانی تر هم می کنیم و می گوییم: تا چند سال آینده دو نوع خرید کردن خواهیم داشت؛ اول: خرید اینترنتی کالاهای مورد نیاز و دوم: خرید برای سرگرمی و اوقات فراغت.

خرید آنلاین لوازم خانگی و تلویزیون در اپیدمی کرونا


 

بحث این روزهای همه ما ویروس کرونا است. ویروسی نادیده و ناشنیده ای که ما را در خانه های مان زندانی کرد و امان هیچ کس نمی دهد. به دلیل شیوع کرونا صنعت کسب و کار با تغییری زود هنگام مواجه شد، تغییری که قرار بود آهسته تر و البته با احتیاط تر طی شود به ناچار مجبور شد در مدت کوتاهی شیوه زندگی و رفتارهای عادی ما را تغییر دهد. وقتی نتوانیم از خانه مان بیرون برویم و یا شهرمان را ترک کنیم، مطمئناً تهیه لوازم ضروری و نیازهای زندگی ما با مشکل مواجه می شود، به همین دلیل باید دست به دامان شیوه جدید برطرف کردن نیازهای مان شویم؛ یعنی خرید آنلاین و غیر حضوری.

نیم نگاهی به نیمه خالی لیوان خرید اینترنتی

در شبکه های اجتماعی و افرادی که تبلیغ خرید آنلاین را می کنند، این طرف لیوان را نادیده می گیرند و احتمالات و خطرهای آنلاین خرید کردن را خط می زنند. اما اگر نتوانیم با آگاهی و استناد به مدارک از یک وبسایت خرید بکنیم، مطمئناً با احتمال بیشتری به نسبت کلاهبرداری های اینترنتی مواجه می شویم. در زمان خرید به صورت آنلاین باید توجه داشته باشیم که وبسایت، دارای نماد اعتماد و گارانتی لازمه است، یا خیر. آیا این فروشگاه اینترنتی اجناس اورجینال را می فروشد یا از این بابت چندان نمی توان مطمئن بود؟ حتماً باید قبل از خرید به امر در خصوص معتبر بودن فروشگاه اینترنتی توجه کافی داشته باشید.

خرید آنلاین لوازم خانگی و تلویزیون در اپیدمی کرونا

نیم نگاهی به نیمه پر لیوان فروشگاه های آنلاین

یکی از مهم ترین وسایلی که در این روزهای کرونایی خریدشان سخت و طاقت فرسا شده است، لوازم خانگی است. قیمت بالای این وسایل از طرفی و اهمیت اورجینال بودن آن ها از طرفی دیگر وسواس در زمان خرید لوازم خانگی را بسیار پر رنگ تر می کند.  از آن جایی که وبسایت و فروشگاه های اینترنتی روز به روز بیشتر می شوند، کسانی که به صورت واسطه کالاها را می فروشند نیز بیشتر می شود، این خود یکی از دلایلی است، بر این امر که بیشتر افراد نمی توانند لوازم مورد نیازشان را با قیمت مناسب و بصرفه تهیه کنند و یا بدتر گیر افراد کلاهبردار می افتند. اما اگر بتوانید یک وبسایت اینترنتی معتبر را پیدا کنید، که علاوه بر اصالت و اورجینال بودن کالاهایش؛ از بابت قیمت نیز بصرفه باشد حسابی خوش بحال تان می شود و می توانید بدون نگرانی لوازم خانگی مورد نیازتان را آنلاین نمایید.

شاید بتوان گفت دیجی کالا معروف ترین فروشگاه اینترنتی ایران است، که از سر تا پیاز کالاهای مورد نیاز را تامین می کند. با وجود دامنه متنوع کالاهای دیجی کالا اما این شرکت در تامین یک سری چیزها نمی تواند چندان بصرفه عمل کند. یکی از این وسایل لوازم خانگی بزرگ هستند. به دلیل نیاز به هزینه حمل بسیار زیاد خرید این لوازم چندان بصرفه نیست. خرید لوازم خانگی خود را با تیم برگ و باد بسپارید. به دلیل موقعیت مرزی ما در بانه و البته شبکه سازی گسترده با تامین کننده های خارجی ما می توانید با تفاوت قیمت بسیار زیاد به نسبت دیجی کالا و وبسایت های مشابه لوازم خانگی اورجینال و برند را در به دست تان برسانیم.

فروشگاه اینترنتی برگ و باد

تجربه فروش لوازم خانگی تیم برگ و باد به چند سال قبل بر می گردد آن زمان که فروشگاه اینترنتی چندان مد روز نبود. یک مغازه که افراد از شهرهای مختلف می آمدند و لوازم خانگی خود را به دلیل قیمت های عالی اش از آن می خریدند. با روند رو به رشد کسب و کار های آنلاین و فروشگاه های اینترنتی ما نیز تصمیم گرفیتم فروشگاه خود را مجازی و آنلاین کنیم، تا بتوانیم راحت تر و بدون نیاز خریداران به مراجعه حضوری کالاهای مورد نیازشان را مستقیم به دست شان برسانیم. پیشنهاد می کنیم، حتماً در قسمت درباره ما وبسایت برگ و باد داستان شروع کار مان را بخوانید. ما تیم بیست نفره ای هستیم ، که در خصوص فروش لوازم خانگی تلویزیون، کولر گازی، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، همچنین یخچال فریزر و لوازم خرده خانگی فعالیت می کنیم، تا بتوانید با بصرفه ترین قیمت بازار خریداران را به سمت کالاهای با کیفیت و اورجینال سوق دهیم.

خرید آنلاین لوازم خانگی و تلویزیون در اپیدمی کرونا

خرید تلویزیون 2021 از فروشگاه برگ وباد

ما در برگ و باد به بررسی جدید ترین تلویزیون های بازار و تولید شده توسط برندهای مشهور همچون ال جی، سامسونگ، سونی و همچنین برندهایی دیگر مانند هایسنس، پاناسونیک، شیائومی و غیره می پردازیم. اگر به بررسی تکنولوژی های جدید بکار رفته در تلویزیون های علاقه مندید یا به دنبال انتخاب تلویزیون مناسب هستید، حتماً بررسی تلویزیون های موجود در BargoBad را مشاهده نمایید. ما تمام سعی خود را بکار می بندیم، تا بتوانیم محصولات اورجینال و با کیفیت عالی را با قیمت روز و ارزان تر از فروشگاه های دیگر به کاربران عزیز عرضه کنیم. در صورتی که قصد خرید آنلاین تلویزیون و یا دیگر لوازم خانگی را دارید، می توانید با کارشناسان فروش ما در برگ و باد تماس حاصل فرمائید و از مشاوره دلسوزانه همکاران ما و همچنین دریافت لیست قیمت روز تلویزیون و لوازم خانگی بهره مند شوید. ما کیفیت و قیمت لوازم خانگی مان را ضمانت می کنیم!


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس