شهید محمد پورهنگ

توی روضه‌های امام حسن و امام رضا علیهم السلام از بچگی شنیده بودیم که می‌گفتند پاره‌های جگرشان توی تشت می آمد و عزیزانشان می دیدند. من وقتی وارد اتاق شدم،‌ این صحنه را دیدم...

گروه جهاد و مقاومت مشرق - گفتگوی چند قسمتی با پدر و مادر بزرگوار شهید مدافع حرم، حاج اصغر پاشاپور که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت، انگیزه خوبی بود تا ضمن گفتگو با سرکار خانم زینب پاشاپور، با نحوه شهادت و سیره و منش شهید حجت‌الاسلام حاج محمد پورهنگ (داماد خانواده) نیز آشنا شویم.

گفتگوها با خانواده شهید حاج اصغر پاشاپور را اینجا بخوانید:

مقاومت پدر شهید برای تحویل سلاح گرم! + عکس

اتهام بی‌پایه ضرب و شتم به مادر دو شهید! + عکس

خواهر شهیدی که با تزریق واکسن، فلج شد!

مدافع حرمی که اجازه زیارت حرم حضرت زینب را نداشت! + عکس

چرا «حاج قاسم» نام این مدافع حرم را تغییر داد؟! + عکس

قسمت اول و دوم این گفتگو در روزهای قبل منتشر شد.

قسمت اول و دوم گفتگو را اینجا بخوانید:

مسمومیت مدافعان حرم با آب آلوده! +‌ عکس

عدم تشخیص پزشکان، جان مدافع حرم را گرفت! + ‌عکس

آنچه در ادامه می‌خوانید، سومین بخش از این گفتگو است و در آن با لحظه شهادت حاج محمد پورهنگ در بیمارستان، همراه خواهید شد.

همسر شهید:‌ وقتی که رسیدم، داشتند ایشان را احیا می کردند و همین آقای نقدیان، حواسشان نبود که من هستم و از پشت شیشه بلند بلند داشتند به یک نفر دیگر می گفتند که تمام کرد!

من آن لحظه را دیدم و می‌دانستم دارند راجع به محمدآقا صحبت می کنند اما نمی‌خواستم باور کنم. با خودم می‌گفتم دارند راجع به کس دیگری حرف می زنند. صحنه‌ای که یادم است این بود که پرستارها دستگاه احیا را می بردند و پرده‌ها را می‌کشیدند و بوق ممتد دستگاهی که به حاج محمد وصل بود به گوشم می‌خورد و من این صحنه‌ها را خیلی درهم و برهم به یاد دارم. مثلا تماس گرفتند با یکی از نیروهای حراست خواهران که بیاید بالا و مراقب من باشد. من پشت در نشسته بودم و گوشم را به در چسبانده بودم و می‌گفتم الان صدای بوق ممتد قطع می شود و ضربان قلب حاج محمد می‌آید! مثل فیلم‌ها که نشان می‌دهند ناگهان طپش قلب بیمار برمی گردد.

مواجهه همسر مدافع حرم با تکه‌های جگر شوهر! + عکس

**: شما بی‌تابی می‌کردید یا شوکه شده بودید؟

همسر شهید: من بی‌تابی نمی‌کردم و منتظر بودم که عکس‌العمل بقیه را ببینم. مثلا به بقیه که گریه می کردند می گفتم چرا گریه می کنید؟‌ الان همه چیز برمی‌گردد...

**: منظورتان از بقیه چه کسانی است؟

همسر شهید: تماس گرفته بودند و تعدادی از دوستانشان در محوطه بیمارستان بودند. حاج محمد خیلی دوست و رفیق داشتند. آن‌ها هم به همدیگر خبر داده بودند...

**: پس تنها نبودید...

همسر شهید: چرا، آنجا من یک خانم تنها بودم. بعدا خانواده‌ محمدآقا و خواهرشان و خانمِ برادرشان یکی یکی آمدند. آن ساعت من تنها بودم و خانم حراست کنارم بود. منتظر بود که من یک کار عجیب و غریب یا بی‌تابی شدیدی بکنم اما من هنوز منتظر بودم که آن صدای ضربان قلب برگردد.

یادم هست که مریضی آنجا بود که حالش خیلی بد بود و روزهای قبل که به ملاقات محمدآقا می‌رفتیم، به آن خانم که پدرشان بستری بود و مدام گریه می کرد، دلداری می دادم.  ساعت ملاقات که دوستان حاج محمد می‌آمدند،‌ ما از اتاق بیرون می آمدیم که اتاق خیلی شلوغ نباشد. یکی دو روز من پیش آن خانم که مدام گریه می‌کرد می رفتم تا آرامَش کنم. می گفتم که همه چیز را به خدا بسپار و برایش دعا کن. خیلی جالب بود که آن خانم آن روز آمده بود پیش من و گریه نمی کرد و می خواست من را آرام کند. برای من عجیب بود و با خودم می گفتم این خانم همیشه گریه می کرد و حالا بالای سر من چه کار می کند؟!

آن صدای بوق ممتد قطع نشد و ضربان قلب برنگشت؛ دستگاه احیا را هم از اتاق آوردند بیرون...

**: یعنی دیگر ناامید شدند...

همسر شهید: فکر می‌کنم زمان و تایم طلایی دارد که اگر احیا جواب ندهد دیگر بی‌فایده است.

**: حالا شما بیرون اتاقید و فقط صدا را می‌شنوید...

همسر شهید: در که باز شد به آن پرستار گفتم دستگاه را کجا می برید؟‌ ببرید در اتاق و دوباره تلاش کنید؛ دوباره برمی‌گردد. مدام به خودم امید می دادم که اینها اشتباه می کنند و حاج محمد دوباره برمی گردد... بعد رفتم توی اتاق و همسرم را دیدم.

توی روضه‌های امام حسن و امام رضا علیهم السلام از بچگی شنیده بودیم که می‌گفتند پاره‌های جگرشان توی تشت می آمد و عزیزانشان می دیدند. من وقتی وارد اتاق شدم،‌ این صحنه را دیدم. تخت همسرم پر بود از تکه‌هایی از جگر. حالشان بد شده بود. داشتم با چشمم می‌دیدم که ایشان روی تخت افتاده اما باز هم ذهنم اجازه نمی‌داد قبول کنم که زندگی‌شان تمام شده.

مدام می‌گفتم حاج محمد که به من زنگ زد گفت ظهر نیا، شب تماس می‌گیرم که بچه‌ها را بیاوری در حیاط بیمارستان تا ببینمشان... به حاج محمد می‌گفتم: بلندشو؛ چشمهایت را باز کن. مگر قرار نبود شب بچه‌ها را بیاورم؟ من می روم بچه‌ها را می آورم و برمی گردم... من این را می گفتم و همه کسانی که آن اطراف بودند، گریه می کردند. خیلی برایم عجیب بود. با خودم می گفتم چرا گریه می کنند؟!

مواجهه همسر مدافع حرم با تکه‌های جگر شوهر! + عکس
پاره‌های جگر حاج محمد پورهنگ فقط چند روز بعد از این عکس، باعث شهادتش شد...

خواستند پیکر همسرم را ببرند. برایم جالب بود که برای رسیدگی به همسرم اینقدر سرعت عمل نداشتند اما برای بردن پیکرشان خیلی سریع عمل کردند! سریع کارها را انجام دادند تا بروند به سردخانه که من هم راهی شدم. آنجا بود که خواهران آمدند و شروع کردند به صحبت کردن با من و می‌گفتند گریه کنم. من هم می گفتم برای چه گریه کنم؟ مگر چه اتفاقی افتاده؟

می خواستم با آسانسور همراه پیکر همسرم بروم که دیدم همه دوستانش دورشان هستند. فکر کنم بیست نفر می شدند که داخل آسانسور رفته بوند. طبقه ششم بودیم و گفتم از راه‌پله پایین می روم. خانمی که از حراست همراهم بودم، ‌من را گرفت و نگذاشت بروم. گفتم می‌خواهم دنبال همسرم بروم اما گفت نه،‌ من اجازه نمی‌دهم با این حالت بروی!

یک لحظه در این گیر و دار چادر من را گرفت. خواهر همسرم ناراحت شد و گفت چادر زن‌داداشم را رها کن! این که رها کرد، ‌من از فرصت استفاده کردم و از پله‌ها پایین رفتم. این خانم هم دنبال من می‌دوید که ببیند من کجا می خواهم بروم و اتفاقی نیفتد. من رفتم و دیدم همسرم را سردخانه بردند.

**: می‌دانستید کدام طبقه می رفتند؟

همسر شهید: دیدم که کلید طبقه منفی یک را زدند. گفتم می خواهم بروم. خانم انتظامات مدام داد می‌زد. من یک پاگرد جلوتر بودم. مدام داد می زد که نرو، صبر کن تا با هم برویم. گفتم نه،‌ تو می خواهی جلوی من را بگیری؛ ‌همسرم را ببرند و نگذاری من ببینمش. گفت: ‌نه،‌ من می خواهم کمکت کنم... وقتی رسیدیم پایین واقعا من نمی دانستم کجا باید برویم. گفت دستت را به من بده، ‌من می دانم کجا بردندش، ‌با هم می رویم. نمی خواستم به او اعتماد کنم اما چاره‌ای نداشتم. گفتم قول بده که من را پیش همسرم ببری. گفت:‌ مطمئن باش می‌برمت.

روز عید غدیر چون مادرم سید است‌ هر سال عیدی و تبرکی به همه می‌دهد. آن سال مقداری تربت امام حسین را هم روی عیدی‌هایش گذاشته بود. من این تربت را به این نیت برداشتم که به محمدآقا بدهم تا روی زبانشان بگذارد و حالشان بهتر بشود.

مواجهه همسر مدافع حرم با تکه‌های جگر شوهر! + عکس
پوستری که در روزهای شهادت حاج محمد پورهنگ با تصویر او در بیمارستان منتشر شد

به خانم حراست گفتم من برای همسرم تربت آورده ام و باید بروم و به او بدهم. گفت بیا با هم برویم و تربت را بدهیم. رفتیم به سردخانه بیمارستان و صحنه‌ای که یادم هست این که عده‌ای مردان قدبلند و هیکلی داشتند گریه می کردند که خیلی برای من عجیب بود و با خودم می گفتم چرا این‌ها گریه می‌کنند؟! من را می دیدند و گریه می‌کردند.

من به مسئول سردخانه گفتم می خواهم همسرم را بببینم. محمدآقا را آورد بیرون. گفت تربت را هم نگه‌دار و بعدا بده. گفتم نه، ‌الان باید بدهم. در گوش محمدآقا گفتم: من این را برایت عیدی آوردم. می‌روم بچه‌ها را هم می‌آورم که بیایند و ببینندت.

دیگر ایشان را داخل سردخانه گذاشتند و وقتی آمدم بیرون دیدم حیاط بیمارستان پر از جمعیت شده. هم فامیل آمده بودند و هم دوستان. همه حالت گریان داشتند. همه به همدیگر گفته بودند. مادرم گریه می کرد و خیلی برایم عجیب بود.

**: پس حاج خانم و حاج آقای پاشاپور هم خودشان را رسانده بودند...

همسر شهید: بله، برادرم آن‌ها را آورده بودند. همه داشتند گریه می‌کردند و من مدام با خودم می‌گفتم که چرا گریه می کنند؟ مگر نمی دانند که محمدآقا حالش خوب است؟ آن شوکی که شما می گویید باعث شد که من نخواهم رفتن محمدآقا را قبول کنم.

**: حاج اصغرآقای پاشاپور هم بودند؟

همسر شهید: ایشان اصلا برای مراسم تشییع و تدفین هم نتوانستند بیایند.

**: فاصله آمدن شما به ایران تا شهادت چقدر بود؟

همسر شهید: یک هفته هم نشد. ما پنجشنبه ۲۵ شهریور آمدیم و حاج محمدآقا چهارشنبه هفته بعد یعنی ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ به شهادت رسیدند. ۳۱ شهریور روز تولد اصغرآقا هم بود. یعنی این دو شهید همه چیزشان را به هم گره زده بودند.

بعد از آن آمدیم منزل ودیدم در خانه پر از جمعیت است و همه گریه می‌کردند.

مواجهه همسر مدافع حرم با تکه‌های جگر شوهر! + عکس
سلفی شهید پورهنگ که از شبکه الجزیره سردرآورد!

**: شما در این فاصله اصلا گریه نکردید؟

همسر شهید: گریه نمی کردم چون نمی خواستم قبول کنم حاج محمد رفته است. برخی از فامیل ها را چند ماه تا یک سال بود که ندیده بودم و برایم عجیب بود که حالا آمده‌اند و دارند گریه می‌کنند! حتی می‌خواستم بروم و بگویم اینقدر گریه نکنید. چنین وضعیتی داشتم.

**: کسی تلاش نمی کرد شما را از این وضعیت خارج کند؟ چون حالت خطرناکی است اگر در آن شوک بمانید.

همسر شهید: چرا؛ همه تلاش می کردند و می گفتند که محمدآقا شهید شده. و من هم برای همه توضیح می دادم که هیچ چیزی نشده. من خودم محمدآقا را دیده‌ام که سالم سالم بود. قرار است شب بچه ها را به بیمارستان ببرم تا همدیگر را ببینند. می گفتم خودش به من زنگ زد و من با او حرف زدم. مگر می شود شهید شده باشد؟! نمی خواستم از فاصله ظهر تا بعد از ظهر و این واقعیت را باور کنم.

تا این که آدم‌ها دور و برم می آمدند و صحبت می کردند. برادرزاده‌ام گفت اصلا بیا به گوشی محمدآقا زنگ بزن و ببین چه کسی جواب می دهد. من زنگ زدم و دیدم برادرشان جواب دادند و گفتند این اتفاق افتاده. از محمدآقا راضی باش، ایشان از شما خیلی راضی بود. یک مقدار آنجا می خواستم باور کنم اما مقاومت می کردم. می‌گفتم خودت را محکم نگه‌دار؛ اتفاقی نیفتاده. تا این که شب شد و همه می گفتند اما من انکار می کردم. شب که شد،‌ برادر کوچکم محمد، در گوشی‌اش یک فیلم به من نشان داد. کلیپ تصویر همسرم در شبکه الجزیره بود که می‌گفتند این مستشار ایرانی کشته شده! آنجا ناگهان انگار که تلنگری به من بخورد، همه مقاومتم فروریخت. آن کلیپ تیر خلاص بود و یک لحظه گفتم اگر همه این آدم‌ها بخواهند دروغ بگویند و دست به یکی کرده باشند، ‌این شبکه که دروغ نمی‌گوید. این دارد خبری را می گوید. همان عکسی را که خود محمدآقا گرفته بود را در کلیپ گذاشته بودند و به فاصله چند ساعت پخش کردند و خود این، ‌دلیل بزرگی بود که مسمومیت اتفاق افتاده. منتظر بودند این سم اثر کند و خبرش را به عنوان یک نشانه پیروزی منتشر کنند.

**: عکسی که در کلیپ نشان دادند برای چه مقطعی بود؟

همسر شهید: عکسی بود که خود محمدآقا به حرم حضرت زینب رفته بودند و سلفی گرفته بودند. یعنی درگوشی خودشان بود.

**: چطوری این عکس به دست آن‌ها رسیده بود؟

همسر شهید: احتمالا نیروهای نفوذی سوری این عکس را به آن‌ها رسانده بودند. وقتی آدمی معتمد که مدت‌هاست دارد این کار را می کند، آب آلوده و مسموم را به همسرم داده و مسمومش کرده قطعا بقیه کار را هم برنامه‌ریزی کرده بودند. آن آدم هم بعد از این که آب را به همسر من دادند، گم شد! حتی یادم هست که حاج اصغرآقا دنبال آن آدم بودند که پیدایش کنند. غیبش زده بود. یادم هست یکی از سوری‌ها گفته‌بود من خانواده‌اش را می‌شناسم،‌ اگر آب بشود و برود زیرزمین باز هم پیدایش می‌کنم. این‌ها در حد فرضیه نیست و وقتی این شواهد را کنار هم می‌گذاریم به خوبی می شود تحلیل کرد.

**: آن آدم دیگر پیدا نشد؟

همسر شهید: من پیگیری کردم که پیدا شد یا نه اما راستش کسی که برنامه ریخته، ‌برای فرار بعد از عملیاتش هم برنامه داشته. من سفر دومی که برای آوردن وسائل همسرم به سوریه رفتم، یک احساس دیگری به مردم آنجا داشتم. احساس می‌کردم الان تک تک آن آدم‌ها می‌توانند آن آدم نفوذی باشند.

مواجهه همسر مدافع حرم با تکه‌های جگر شوهر! + عکس
وداع خانواده با شهید حاج محمد پورهنگ در معراج شهدای تهران

**: بله،‌ ترس فراگیری هست که به جان آدم می‌افتد.

همسر شهید: یعنی قبلش اگر احساس محبت بود، الان این احساس هم آمده بود.

**: این همان سفری است که با برادرتان احمدآقا به سوریه رفتید؟

همسر شهید: بله، احمدآقا هم بودند.

**: مگر وقتی به ایران آمدید، ‌همه وسائلتان را نیاوردید؟

همسر شهید: خیر،‌ ما در آن سفر برای درمان به ایران آمدیم که همسرم خوب شود و دوباره به سوریه برگردیم. خیلی سفر ناگهانی بود و یک سری از وسائل ما جامانده بود. برادرم اصغرآقا گفت که حتما خودت بیا و وسائل را تحویل بگیر. دفترچه یادداشت‌ها و وصیت‌نامه محمدآقا هم در همان وسائل بود. برای دخترها یک صفحه نوشته بودند، برای من چند صفحه نوشته بودند و انتهایش هم حساب و کتاب‌های مالی‌شان را نوشته بودند. حتی وصیت‌نامه‌شان هم کامل نبود؛ انگار داشتند می‌نوشتند که نصفه مانده بود.

**: آن شبی که آن حالت را داشتید، ‌نگفتید که بعد از آن کلیپ شروع به گریه کردید؟ و از آن حالت شوک در آمدید؟

همسر شهید: از آن شوک در آمدم اما یک احساس خاص داشتم که چیزی از دست من در آمده و رفته و رسیده به مقصدی که من نتوانسته‌ام به آن برسم. یک جورهایی دلخوری از این که محمدآقا چرا تنها رفت؟ ما با هم کلی نقشه و برنامه داشتیم و حتی برای سوریه قرار بود ما از ابتدا برویم که من آنجا تدریس کنم.

ایشان شرط گذاشته بودند که همسرم هم می‌آید و قرار بود من هم در کار فرهنگی‌شان سهیم بشوم و با خانم‌ها ارتباط بگیرم.

**: این اتفاق افتاد؟

همسر شهید: در آن بازه زمانی اتفاق افتاد و خدا را شکر نتایج خوبی هم داشت. ولی من به محمدآقا گفتم چرا همه برنامه‌ها را گذاشتی و رفتی؟ همه‌ش به خودم می‌گفتم این بار که ببینمش،‌ این گله‌ها و شکایت‌ها را به‌ش می‌کنم که قرار نبود این شکلی به تنهایی برود و مسیرمان اینطوری باشد.

**: بچه‌ها در این وضعیت کجا بودند؟ ‌کسی حواسشان به آن‌ها بود؟

همسر شهید: خواهرانم و خواهرزاده‌ها بودند و حواسشان به بچه‌ها بود.

*میثم رشیدی مهرآبادی

... ادامه دارد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 241
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 44
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    راهشون پر رهرو - مرگ بر اسراییل
    • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
      61 4
      مرگ بر صهیونیستهای اسرائیلی خناس کودک کش و حامیان منفورش
    • SE ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
      27 4
      بگو مرگ بر یهودی آنوسی
    • فاطمه لسانی IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
      22 3
      روحشان شاد ویادشان گرامی ،...ممنونم از کسانی که در فضا مجازی این گونه مطالب زیبا ودرس آموز را میگذارند ما بچه ها انقلاب و جنگ نیستیم ولی با خواندن این خاطرات شهیدان است که میتوانیم زره ای به آنها و آرمان هایشان نزدیک شویم.
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    60 6
    صلی الله علیک یا اباعبدالله سلام و صلوات حق بر تمام شهیدان راهش از آشکار و گمنام از دور و نزدیک از زن و مرد.
    • IR ۰۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
      4 0
      یا حضرت زینب شما به داد مسلمانان کشورمان یا مسلمانانی که کشورهای دیگه هستن برسونید.
  • سجاد IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    42 4
    شهداء، شما را قسم به اعتقاداتتون دست ما رو هم بگیرید و نگذارید در این منجلاب مادی و بی ارزش دنیا غریق شویم، خوشا به سعادتتون، خداوند عاقبت هممون رو ختم به شهادت بفرماید ان شاا... .
  • ابراهیم احمدی IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    35 2
    خداحافظ مرد میدان
  • امیر ارسلان IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    30 3
    هر بار که گفتگوهای همسر شهیدپورهنگ و خانواده حاج اصغر را میخوانم قلبم به درد می اید رحمت خدا بر تمامی مدافعان وطن و حرم خدا به خانواده ی این عزیزان صبر و همنشینی سالار شهیدان امام حسین علیه السلام راعطا فرماید
  • ایرانی IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    22 3
    روحش شاد
    • نوزر IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
      4 0
      شهداشرمنده ایم امیدوارم کهدراخرت دست ماراهم بگیرید ۶۷۶۵
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    78 8
    انشاالله با سیدشهدا محشور شوند، جهت شادی روح همه شهدای اسلام صلوات.
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    56 4
    سلام و صلوات بر سرور و سالار شهیدان و همه شهدای عزیز .
  • ابوالقاسم کیوانزا ده IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    10 2
    شهدا مفاخر عالم وجودند ووصف عظمت روحیه ان بزرگواران وخانواده والای ایشان ازعهده بشر خارج است حیات وسرفرازی ملت ما مرهون فداکاری وصبر خانواده ان بزرگان میباشد زبانم قاصر است وکلام نایاب قدر بدانیم وراهشان راادامه دهیم با سالا ر شهیدان محشور گردند انشاالله
  • شهین آشکاری IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    24 2
    روحشان شاد ونامشان ماندگار
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    14 1
    روحش شاد و خوشا به حالش که در راه آرمان و اهداف انبیاء به شهادت رسید . رقصی چنین در میانه میدانم آرزوست .
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    13 0
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم واهلک عدوهم اللهم الرزقنا شهادت فی سبیلک
  • علی IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    13 3
    شما چرا تو همون روزای اول مسمومیتش به ایران برنگشتید شاید امیدی بود برای خوب شدنش .چرا انقدر دیر به ایران برگشتید که دیگه نمیشد کاری کرد ۴۸۲۸
  • لاله IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    27 2
    شادی روح شهدا صلوات
  • احمد IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    15 2
    سلام خدابه همه خانوادهای شهداصبربده ومارو هم شافع باشند.
  • جامانده IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    14 0
    اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم.
  • زینب بانو IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    34 3
    روحشون شادویادشون گرامی
  • ناشناس IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    25 6
    سلام همنشین چهارده معصوم باشدروحشان شاد یادشان گرامی
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    8 0
    الله‍م صلئ الله محمد و آل محمد
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    14 2
    شادی روح همه شهدا صلوات ،،درود بر شما با این برنامه فرهنگی عالی ،خدا به شما خیر و برکت بدهد انشاالله همراه سلامتی
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    32 3
    یازینب خداوندا به پاره های جگر امام حسن مجتبی (ع ) و این شهید بزرگوار بصیرتی عمیق به مردم منطقه و جهان اسلام عطا کن .
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    23 1
    خداصبرتان بدهد9574
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    24 4
    مدیونیم
    • شهره عام IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
      12 1
      خدا هر چی آدم ظالم و تاریک رو که دنیا رو تاریک و زشت می کنه از روی زمین نیست و نابود کنه و دنیا رو از نور و زیبایی سرشار کنه . آمین .
  • مجید IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    11 0
    شهدا شرمنده ایم، دست ما هم بگیرین
  • محسن نوروزی IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    16 2
    درود بر شهدای عزیز ...
  • رسولی IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    16 2
    خداوند رحمتش کند روحش شاد
  • PL ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    9 2
    خدایاماراشرمنده ی این شهدانکنید
  • CZ ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    9 20
    جمع روانی ها جمعه
  • فاطمه IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    8 1
    به خدا شرمنده شما همسران شهدائیم
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    17 4
    روحش شاد
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    8 0
    خداوند روح شهید مظلوم ما را با امام حسن مجتبی (ع) در بهشت خود محشور فرماید. روحمان با یادش شاد بر محمد و آل محمد صلوات
  • سعید IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    12 2
    روحش شاد و یادش گرامی خوشبحالش به درجه شهادت رسید امیدوارم محمد آقا منو شفاعت بده خواهرم راه شوهرت را ادامه بده و از حضرت زینب ص در استقامت یاری بگیر
  • روسیاه IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    12 2
    انشاالله در اون دنیا ما هم شفاعت کند روح همه ی شهدا شاد. با قرائتی صلوات بر محمدو آل محمد
  • فاطمه IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    8 0
    خدا به خانواده شهید پورهنگ صبر بده روحشان شاد و محشور با ائمه انشاالله
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    10 1
    سلام و درود خداوند برشهید والامقام که مانند امام حسن(ع)مسموم شدند و به شهادت رسیدند ان شاالله شفیع مان در قیامت باشند #شهداشرمنده ایم
  • مقداد IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    7 0
    در آستانه ولادت امام حسن، واقعا دل ما را بردید به مدینه. اجرتان با خدای شهدان
  • مینایی IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    6 0
    آرامش و امنیت امروز ما مدیون همین رشادت ها و مظلومیت هاست. خدا شما را برای اسلام و مسلمین حفظ کند درود بر شهیدان سلام بر خانواده مقاوم و مطلوم شهیدان
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    12 2
    روحشان ‌شاد مدیونیم
  • مهری IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    7 2
    روحت شاد مرد خدا۲۸۵۶
  • مجید IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    9 1
    مسئولین خجالت بکشید
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    3 0
    با سلام روحت شاد
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    3 0
    فقط وفقط شهدا شرمنده ایم
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    4 1
    شهداي مظلوم
  • احمد سرخه IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    6 1
    روحش شاد ویادش گرامی مردان خالص خدا منم نشناخمتش ولی جریان ومطلب خواندم گریه کردم روحش شاد
    • فاطمه IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
      1 0
      ازاین مردان بی ادعاوناشناخته کم نداریم روزمین،فقط انشالله که روسفیدباشیم پیششون
  • ورشکسته بورس IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    7 0
    روحشان شاد آنها با خلوص نیت ادامه دادند و شهید شدند امان از آنهایی که این اخلاص و آرمانهای شهدا را که بواسطه شهادت این عزیزان بر مسند قدرت سوار شده اند و بر کشور و ملت مظلوم و ستمدیده ایران نهایت ظلمها را روا می دارند امان امان امان ............ و بهتر از همه میدانند روز قیامت و حساب و کتاب و میزان حق است اما باز هم امان
  • گل نرگس IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    2 0
    خداوندا ما زابل شهدا محشور بگردان ... روحت شاد شهید بزرگوار .. انشاءالله با سرور سالار شهیدان محشور باشن
  • محمد IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    8 3
    باسلام خداکند که ما مدیون این عزیزان نمیریم خدایا به حق شهدا مرگ ما اهم شهادت قراربده . آمین
  • ختائی IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    4 1
    خوشا بحال ایشان لعنت بر مسئولین بی کفایت
  • رشید IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    2 0
    روحش شاد ویادش گرامی
  • اکبر IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    4 0
    سلام ودرود خداوند به شهدا .خداوند یاری کند راهشان را ادامه دهیم ولیاقت شهید شدن را بمن هم عطا بفرماید .وصبر و استقامت به خانوادهایشان ..عطا بفرماید .انشالله
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    1 0
    روح شان شاد یادشان گرامی
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    2 0
    مدیون شهداییم روحشان شاد
  • سید حسين هاشمی IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    4 0
    سلام، خوشا به سعادتشان با چنین شهادت، ان شاءالله با ائمه اطهار محشور و همنشین باشند و دست ما را هم بگیرند و شفاعت ما را بکنند... التماس دعا
  • حدیث IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    6 2
    شرمنده شهدا هستیم، ما چه کردیم. آیا پیرو راه آنها هستیم؟ و آیا تلاشی هم کرده ایم
  • سلنا IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    3 0
    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری سلام الله علیها
  • کیان IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    1 3
    خدایا من که، شرمنده شهدا هستیم.
  • محمد IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    2 0
    لطفا بفکر انتشار اینها باشید به صورت مکتوب و اطلاع رسانی کنید
    • ۰۰۰ IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
      0 1
      این که گفتی یعنی چی
  • اسمعیل IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    3 0
    شهدا شرمنده ایم
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    3 0
    شهدای عزیز انشالله با امام زمان هم قدم شوید
  • ف IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    0 0
    روحشان شاد ،التماس دعا
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    1 0
    روحشان شاد و یادشان گرامی. شرمنده شهدا.خدا به خانواده هایشان صبر عطا فرماید
  • بازنشسته IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    2 1
    خداوند روح تمام شهدای عزیز را قرین رحمت کنه،،این آسایش امروز ما بخاطر همین خون شهدای عزیزمان هست ،،،مسئولین ظلم نکنید که باید جوابگو خون شهدا عزیزمان باشید،،،
  • سید IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    3 1
    سلام فدائی حرم وولایت راه خودراپیدامیکندخواهرم حالت رادرک میکنم چون خودم بادوبرادرشهیدم همین طووداع کردم وهنوزهم باورنارم که وداع کردباشم
  • رضا IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    1 0
    همیشه شرمنده شهدا خواهیم بود درود بر شما پرنده‌های آسمانی و بهشتی
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    1 0
    روحشون شاد ان شاالله شفیعمون باشند در آن دنیا و دستگیرمون باشن در این دنیا و خدا به خوانوادشون صبر جزیل عطا کنه ان شاالله
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    1 0
    سلام و ورود خداوند بر همه شهیدان،خوشا به سعادتشون،انشاالله ما هم روزی خاطرات شهادتمونا دیگران بخوانند،وبرای شهادت خودشون هم دعا کنند
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    2 0
    وقتی صحبت های همسر شهید را خواندم جگرم سوخت و اشکم ریخت ....خدا به حق خون این شهیدان نابود کند دشمنان اسلام را که به ظاهر انسان هستند ولی باطنشان حیوان است
  • جامانده IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    1 0
    همه رفتند افسوس انکه نا رفته و جا مانده منم : به احترام خون شهیدان صلوان
  • داریوش IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    1 0
    خدا رحمتش کند. شادی روح شهدا صلوات
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    2 0
    ما مدیون خون تمام شهدا هستیم انشالله راهشان را تا ظهور حضرت مهدی عجل الله ادامه خواهیم داد و شفاعت خواه ما هم باشند
  • GB ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    0 0
    خوش به حالش کاش منم جای اون بودم
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    1 0
    خدا رحمتش کند و با سید الشهدا محشور گردد خدایا به حق خون این شهید عزیز هر کس این کار را با شهید کرده در دنیا و آخرت خوار و ذلیل اش کند
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    1 0
    روحشان شهدا شادی روح همه شهدا بالخصوص آقا محمد پورهنگ صلوات به نیت 5 تن خدایا به حق خون شهدا رهبر مان را تا ظهور حضرت مهدی عجل الله برایمان محفوظ کن
  • م IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    0 0
    روحش شاد...
  • پرویزشوقیان IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    2 1
    خداحافظ مرد بزرگ
  • ناشناس IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    0 0
    واقعا وای برآنان که این همه رنج را نمی بینند و بدون تفکر حرفهای نابجایی راجع به خانواده های این شهدا بیان میکنند
  • داود IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    2 0
    خدا رحمتشون کند . نور به قبرشون ببارد. آسایشمان را مدیون این عزیزان هستیم. خدا به خانواده هایشان صبر دهد.
  • زهرا IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    0 0
    الهم صلی علی محمد و آل محمد، خوش به سعادتتون که شهادت نصیبتون شده. من تا حالا نشنیدم که شهدا خسیس باشند، پس به واسطه این هدیه با ارزش خداوندی ما رو شفاعت کنید تا خداوند همه گناهان ما رو بیامرزه و عاقبت ما رو ختم به شهادت کنه و ما رو پاکیزه بپذیره؛ آمین یا رب العالمین. ای شهید عزیز و بزرگوار من مشکلاتی دارم و سالهاست درگیرشم، پیش خدا وساطتم کنید تا خداوند رحمانو رحیم مشکل همه رو حل کنه و مشکلات منم همینطور، ای شهیدی که زنده ای و پیش خدا روزی می خوری. الهم صلی علی محمد و آل محمد
  • ح.محبی IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    0 0
    روحش شادویادش گرامی.
  • ن IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    1 0
    روحتان شاد. دست ما را بگیرید. دعا کنید برای ظهور آقا.
  • حسين جمال زايي IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    3 0
    خواهر من رو با غمتون شريک بدونين ... من درد شما رو کشيدم همسرم رو براي زايمان بردم بعد زايمان تمام اين حوادث رو به چشمم ديدم ... عشق منو جيگر من رو که شکمش هم باز بود با دستگاه شوک داغون کردن و من بخاطر ابنکه برگرده چيزي نميگفتم ونگاه ميکردم ... در چند دقيقه گفتن تموم کرد و بعد بدو بدو دستگاها رو برداشتن و ملافه کشيدن و سريع تمام وجودم رو با خودشون بردن ... واقعا بعدلحظه اي بود خدا براي هيچ کس ابنجور خونه خرابي رو نياره ... منو شريک غمتون بدونين
    • فقط الله IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
      2 0
      خدا بهتون صبر بده
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    0 0
    خداریشه ی ظلم رابرکند روحش شاد
  • دختران حاج قاسم IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    6 0
    خوشا به حالشان انشاالله قسمت ما هم بشود
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    1 0
    خیلی خیلی مصاحبه خوبی بود.چقدر مصاحبه کننده سوال های خوبی پرسیده بود.و چقدر زیبا وجذاب همسر بزرگوار شهید خوب لحظات شهادت را برای ما به تصویر کشید..من خیلی استفاده بردم.شاید اندازه موقعی که به روضه ها می رفتم.گریه کردم...... و از خدا می خوام همه ما را به راه راست هدایت کنه...و خانواده شهدا عزیز ما واقعا شرمنده شما هستیم. منتظر مصاحبه های قشنگ اینطوری هستیم...
  • رامین IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    2 0
    داستانش غم انگیزه
  • حسین حبشی IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    3 1
    اللهم العن قاتل جمیع شهدائنا فی جمیع بلاد وارزقنا توفیق شهادت خداوند روح همه شهدا با عزیز زهرا س حضرت اباعبدالله الحسین محشور گرداند
  • متین.... IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    1 0
    زبانمون الکن...ولی دلمون پر حرف
  • امیر IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    1 0
    در نبردی این چنین هر کس به خاک افتاد ، بُرد راهت پررهرو
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    2 0
    شادی روح تمام شهدا صلوات
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    0 0
    روحش شاد
  • فاطمه IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    1 0
    درود به شرافتتان این امنییت را مدیون شما هستیم . ولی با این امنییت برخی سلبریتی ها جامعه را به هنجار شکنی و.....کشاندند .
  • آشنا IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    1 0
    روحشون شاد و و یادشون گرامی .امنیت امروزمون رو به این عزیزان مدیونیم .⚘
  • زهرا IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    0 0
    خوشابه سعادتشون،ان شاءالله ماراهم شفاعت کنند.ازشماهم تشکرمیکنم که یادشهدارازنده نگه می دارید.مرگ براسراییل ،مرگ برنفوذی
  • آشنا IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    0 0
    روحشون شاد و یادشون گرامی .امنیت امروزمان را به این عزیزان مدیونیم
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    0 0
    روحشان شاد یادشان گرامی
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    0 0
    روحش شاد
  • مریم IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    0 0
    الهم عجل لولیک الفرج ۹۴۵۴
  • محمد ش ف IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    0 0
    خدا رحمت کنه این شهید والا مقام رو
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    0 0
    خدا لعنت کنه داعشیهارو که دست به جنایت میزنن وبرای خانواده این شهید عزیزازخدا صبرمیخوام شهیدان برا همه ملت عزیزوگرامی هستن راهش همیشه ادامه دارد
  • ستاره IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    2 0
    عزیزم قلبم به درد اومد
    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
      1 0
      روحش شاد یادش گرامی
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    0 0
    روحت شاد مرد میدان ... ما را هم دعا کنید .
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    0 0
    شهید قلب تاریخ است
  • Ali IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    1 1
    چه لزومی داره زن و بچه ها رو هم میبردن میدان جنگ اونم ۱ کشور دیگه. جنگ اصول و قاعده داره
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    0 0
    خداحافظ مرد میدان ... روحش در بهشت و خانوداش همیشه سلامت
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    0 0
    شهادت هنر مردان خداست خوش بحالش که به شهدا و امام شهدا ملحق شده واجرخانم کمتر از اجرشهدانیست
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    3 0
    روحت شاد
  • خواهر شهید ۹۴۶۶ IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    5 0
    زنده جاوید کیست کشته شمشیردوست کاب حیات قلوب در دم شمشیر اوست گربشکافی هنوز قبرشهیدان عشق آید از آن کشتگان زمزمه دوست دوست خدا به خانواده شهدا و ایثارگران صبر جزیل عنایت کنه شفیعه ی دوسرا بانوی حیا زینب جهان عفت و ناموس کبریا زینب تورا بحق جد و پدر و مادر خود تورا به پاره های جگر مجتبی برادر خود تو را به آخرین وداع حسینت به ظهر عاشورا بخواه حاجت ما را تو از خدا زینب به امیدشفاعت شهدا 🤲اللهم عجل لولیک الفرج🤲
  • علی IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    0 0
    خدا بهشون صبر بده خدا رحمتشون کن
  • مهدی ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    2 0
    شهدا زنده ان و نزد خدای متعال روزی دارند مسئولین دنیا دوست بی کفایت جواب خون شهدا را چگونه میدهید ای دنیا دوستان کاخ نشین
  • وحید رضا خضری IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    0 0
    خوشا به حال این مدافعان ولایت که این لیاقت نصیبشان شد. و وای به حال آندسته که راه خدا را ویژه آحاد این ملت شریف نمیدانند.و سد راه شده اند. راه خدا آبشخور و زلال مقدس و پاکیست ویژه همگان و آحاد ملت که خدا مقرر دانسته است.
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    0 0
    روحش شاد و راهش پر رهرو باد انشااله
  • جعفری IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    0 0
    روحشون شادویادشون گرامی
  • نگار IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    1 1
    چقدر تیتر بد و مشمئز کننده ای انتخاب کردید! زندگی این زوج بسیار شیرین و زیباست و انتخاب تیتر شما برای جذب خواننده واقعا فاجعه است به هر قیمتی که نباید خواننده جذب کرد!
  • محمد IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    0 0
    روحش شاد یادش گرامی باد
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    1 0
    خدا لعنت کنه اونایی را که روی خون پاک شهدا پا میگذارند با حرفهاشون و رفتارهای نابخردانه شون..
  • جواد IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    0 0
    رحمت الهی بر تو ای شهید
  • اکبر ش IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    3 0
    محمد جان خوش بسعادتت رفیق ..دلم خیلی برات تنگ شده ، بد روزگاری شده حالم خوش نیست محمد..اونجا سفارش مارو به ارباب بکن ، یاد اون روزها بخیر کنار قطعه داداشت روبرو شهدای گمنام پاتوقمون بود و دلمونو صابون میزدیم برای شهادت،،اما تو جلو زدی و همونجا قسمتت شد..روحت شاد رفیق
    • ناشناس IR ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
      1 0
      اجرتان با امام زمان
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    1 1
    رحمةالله علیه... خداوند ایشون رو غریق رحمت کرده... شهداء معامله با خود خدا کردند...
  • مجتبی IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    درودبرشرف وغیرتتان وشهادت گوارای وجودتان که به استحقاق وهدیه خداوندبزرگ رسیدیدروزی آرزومندان
  • نبی IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    جنگ حق وباطل مرز نمی شناسد خدایش رحمت کند که مدافع حق شدند
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    خدا عاقبت ماراختم به شهادت دررکاب آقاجانم صاحب الزمان قرابده
  • علی IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    1 0
    روحش شاد مرگ بر اسرائیل
  • خواهر IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    خدایامارامدیون‌شهداقرارنده
  • علی IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    خدا با ائمه همنشینشون کنه شهدااز تمام دارایی هاشون در این دنیامیگذرن خدا انشالله در اون دنیا دستشون رو به بهترن وجه میگیره وامیدوارم شهدا هم دست ما رو بگیرن هم در این دنیا هم در اون دنیا
  • هستی IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    جانم فدایت دلم گرفته ای رفیق شفاعت بده مارا در آخرت
  • ناشناس IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    ولا تقولو لمن یقتل فی سبیل الله اموات بل احیاء عند ربهم یرزقون .روحشان شاد به حق همین ایه شریفه دست مارو هم بگیرند شهدای والا مقام .خداوند به همسر وخانواده ایشان صبر عنایت فرمایند وراحشان پر رهرو .خواهر عزیزم انشاءالله پاداش صبرتان را از خداوند متعال میگیرید وخداوند در دلهای شکسته است مارو هم دعا بفرمایید
  • IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    روحشان شاد
  • زهرا IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    خوشا به حال شهیدان خدایی،دست مارا هم بگیرید ای گل های پرپر شده
  • امیرحسین IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    4 0
    شهدا شرمنده ایم
  • زهرا IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    ایکاش من هم بتوانم راهپر افتخار شهدا را ادامه بدهم و در اعتقادم قوی باشم خوشا به سعادت شان
  • احمد IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    فقط می تونم بگم شهدا و خانواده محترم شهدا ما شرمنده فداکاری ها و از خود گذشتگی های شماییم
  • مریم جمشیدی IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    ادامه راه برای همسران شهدا خیلی مشکل و طاقت فرساست، فقط باید در کش و قوس باشند تا دنیایشان پایان بگبگیرد، این واقعیت امر است، الباقی همه نوعی سفره آرایی ست!
  • مسعود IR ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    1 0
    شهادت زیباترین کوچ انسان وقشنگترین حالت سفرازاین زندان خاکی به عالم معنی وقرب الهیست.خوشبحال شهدا خوشبحال آنانکه زندگیشان هدفداروسرشارازمعنویت ورنگ خدایی.انشااله با اولیا اله محشورند
  • علی میرزا نثاری RO ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    1 0
    ‌شهدا درمحضر خدا درجنت رضوان خنده مستانه سر میزنند وبمولای خویش حضرت خون خدا اقتدا میکنند شهیدان هیچگاه نمرده اند بلکه روزی خوار خوان نعم الهی سفره اکرام اوهستندولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عندربهم یرزقون خدایا بحق خون شهیدان از اول تا روز قیامت همه ما وپدرومادر وفرزندانمان ونسلمانرا برادرانمان را مورد عفو وبخشش وکرمت قراربده وهمه را بیامرز وتوفیق شهادت دررکاب حضرت حجت را بمن وهمه عنایت کن ومارا ببخش و ببامرز
  • علی IR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    خدا روحشو شاد کنه و خدا لعنت کنه اون کسانی رو که تو این مملکت دارن خون این مردمو میمکن.حیف این بنده خدا که بره بعد آقا زاده هاه پراید رو بفروشن ۱۳۰ میلیون
  • مینا IR ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    این خانم واقعاً نیاز دارند حتی همین الان با یک روان درمانگر در ارتباط باشند. حالت های که تجربه کردند بسیار وحشتناک بوده و حتما روی روان شون اثر گذاشته. به شخصه حاضرم باهاشون صحبت کنم.
  • حسن‌طلا IR ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    1 0
    واقعاًقلبم‌شکست...خیلی‌غم‌انگیز بود...تابحال‌متن‌حقیقتی‌به‌این زیبایی‌ودرعین‌حال‌غصه‌دار ندیده ونشنیده‌بود انگاردرکلام همسرشهیدنوعی‌جاذبه‌الهی هست که‌تک‌تک‌کلمات‌رو دردل انسان میچسبونه وبی‌اختیار اشک‌درپهنای‌صورت جاری میشه روحش‌شادوراهش‌پررهرو
  • IR ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    خوش به سعادتشون، إن شاءالله که ما از شفاعت این شهدای عزیز محروم نشویم مرگ بر آمریکا
  • IR ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    1 0
    خوش به حالشون۷۹۲۳
  • حبیب زارعی IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    1 0
    همه ما بدهکار شهدا و خانواده معظم آنها هستیم. ادا کردن حق آنها جز با لطف و تفضل خداوند ‌میسر نمی شود.ولی راه شهادت بسته شدنی نیست اگر راه حق( راه شهدا) را انتخاب و تا آخرین لحظه عمر آن را ادامه دهیم.
  • محمد IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    ما این آرامش را مدیون خون شهدا خصوصآ شهدای مدافع حرم هستیم روحشان با امام حسین وشهدای کربلا محشور باد
  • خدایار گودرزی معظمی IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    سلام دلم ازاین گرفته که بازپرس بانک ملی شدندطرف مان کسی هم فریاد رس نیست
  • امین IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    3 0
    سلام بر این شهدا، مرگ بر وطن فروش واسراءیل امریکا
  • عباس IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    مدیونیم
  • تنها IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    همیشه دیدن مدافعان حرم به من حس غرور داده، مردای واقعی هستند و بودند، به همشون افتخار میکنم، روحت شاد مرد واقعی، ان شاء الله با سید الشهداء مشهور بشی
  • محمد IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    درود بر شرفت مرد میدان التماس دعا
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    4 0
    خداوند رحمتش کنه خوشا به حالش که شهادت رزقش شده
    • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
      2 0
      خدایا به حرمت خون شهدا به ملت ایران توفیق پاسداری از حاصل خون شهیدانرا که دفاع ازدین و ارزشهای دینی واخلاقیست را عطا بفرما
  • بنام IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    شهدا شرمنده ایم شهدا شرمنده ایم
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    فقط این میتوانم بگم شرمنده شهدا هستیم
  • رضا IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    خداوند رحمتش کنه امیوارم دست ما را هم بگیره.
  • ناشناس IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    روحش شاد
  • زهرا IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    روحش شاد
  • فاطمه IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    انشاءالله با سید الشهدا محشور باشن
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    2 0
    خدارحمتشون کنه عزیزان براسلامتی وظهور اقامون امام زمان لطفاً صلوات بفرستید اجرتون به فاطمه زهرا
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    روحت شاد التماس دعا اقا محمد
  • صالح کعب IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    روحتان شاد اینشالله اسلام پیروز شود وتمام ظالمان برداشته شوند
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    این راه با خون ادامه دارد...
  • دریا IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    ماازهمه شماشهداشرمنده ایم خوش به سعادتتون که اینقدرقشنگ ازخودتون وعزیزانتون میگذریدهمنشین آقامون باشید
  • باران IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    1 0
    یا امام حسن مجتبی علیه السلام...یا مظلوم بن مظلوم...
  • منم دارم میگم IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    1 0
    روحش شاد و یادش گرامی
  • علی IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    بر پیکر به خون خفته شهیدان صلوات
  • سرباز سردار IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    واین راه ادامه دارد .........
  • مریم IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    واقعا خوش به حالشان کاش ما زن ها می توانستیم در راه خدا مبارزه کنیم خدا صبر به زن و بچه هاش بده
  • مریم IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    روحش شاد انشاالله در آن دنیا دست همه مارا بگیرد
  • ناشناس IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    جایت در بهشت است تو آمرزیده ای...
  • بنده خدا IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    انشالله که ماهم بشیم خاک پای شهدا
  • ناشناس IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    خدا با شهدای کربلا محشورشان کند من میدانم خانه ایی که پدر نیست به بچه ها چه میگذرد خدا باعث وبانی جنگ رابه عذاب جهنم دچار کند
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    رحمت خداوند به شهدا عزیز همچنین شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س)
  • در آرزوی شهادت IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    سلام بر شهیدان
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    روحش شاد یادش گرامی
  • حسینی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    خوشابه حال شهدا ،معنی عشق واقعی همینه خواهر عزیزم نمیتونی نبودنشو باور کنی وباور داری همیشه همه جا باهاته هیچ وقت تنها نیستی التماس دعا،انشاالله شهید بزرگوار واسه مادر مریضم دعا کنه
  • بدون نام IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    انا لله و علیه راجعون
  • آنا IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    راهش پر رهرو و روهش شاد خدا تمام جنایت کاران رویه رگزمین رو محو کنه در هر کجای کره ی زمین
  • زینب ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    سلام قلبم درد گرفت ما مدیون شهدا و خانواده هاشون هستیم
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    شهادتت مبارک بزرگوار ......خدا ب خانواده ات صبر بده
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    سلام ودرد به تمامی شهدای راه حق و سلام به افرادی که به شهدا و خانوادهیشان عرض ارادت میکنند
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    یک تکه از بدنش میرزه اپوزیسیون نو ظهور خطرناک
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    1 0
    برای خانواده شهدا بهترین ها را آرزومندم
  • بینهایت IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    نمیدونم چطور ی آدم میتونه بد باشه ک بتونه ی آدم خوبو مهربونوبکشه،خدالعنتشون کنه،خدا ب خانوادش صبر عطا کنه
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    روحش شاد ویادش گرامی باد
  • حسن IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    سلام.امنیت واسایش امروزمان مدیون خون این عزیران است.هرچند که بهترین جایگاه بهشت نصیبشان است.خوشا بر حال واحوالشان.
  • علی IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    خداوند رحمتش کند صلوات
  • براتعلی زارع ارنانی IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    خوشا به حال این مردان بی ادعا روحشان شاد ویادشان گرامی باد
  • AU ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 1
    ما الان چی بکنیم
  • سعید IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    خدا همه شهدا رو رحمت کنه، شهید اصغر پاشاپور از بچه های قدیم پایین شهر ملک اباد در شهر ری بود و واقعا بسیار جوان تنومند و قوی بود و از بچگی تو مسجد بزرگ شد که در اخر تو همین مکتب شهید شد . ر وحش شاد
  • ایرانی GB ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر آل سعود مرگ بر خیانتکاران به اب خاک و جان ایران عزیز
  • مسعود IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    شهدا خیلی شرمنده تونیم. ای کاش معلول نبودم ومیتونستم تواین امر کنارتون باشم وخدامیدونه ارزومه
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    خدا رحمتش کند
  • موسوی IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    خداوند با امام حسین همنشینش کندونا رو از دعای این شهدا بی بی‌نصیب نکند انشاءالله
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    خدایا ما را قدر دان شهدا و خانواده‌های شهدا قرار بده
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    1 1
    خدایا ما را قدر دان شهدا و خانواده‌های شهدا قرار بده
  • امیدسهرابی IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    1 1
    انشاالله باخانم حضرت زهرا مهشور بشن ودستگیرما سرپل صراط باشن به حق آقا امام زمان( عج). مرگ بر آل سعود مرگ بر صهیونیستای کودک کشن ملعون. به فاطمه به فاطمه به فاطمه
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    خداوند روحشون شاد کنه،الهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب س
  • انصاری IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    از خودم خجالت می کشم ومیتوانم بگویم که شرمنده ام واژ این شهدا طلب دعای شهادت برای خودم دارم
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    خدایا مارو شرمنده شهدا نکن تا الان که خیلی شرمنده ایم
  • عنایت IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    فرمانده نازنینم. انقدر باور نداشتم رفتنت را که در پروژها های که با هم بودیم همچنان در انتظارتم. وقتی گفتی دارم میرم گفتم حاجی میری شهید میشی مارو بدبخت میکنی گفت ای بابا ما این شانس هارو نداریم رفت و... سال بعد از شهارت رفتم قطعه شهدا بهشت زهرا باورم نشد که نشد که نشد.
  • ساناز IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    1 0
    خوشا به سعادتش عاقبت بخیر شد
  • نه IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    2 0
    خیلی سخته ادم بره مهمونی وبجای چایی سم بدن لعنت برهمه خائنان درهمه جای جهان بخصوص سرزمین اسلام
  • جواد KR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    روحش شادویادش گرامی ماملت ایران مدیون خون شهدا یم خوشا به سعادت ایشان
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    سلام خدارحمتشون کنه شادی روح این عزیز صلوات عزیزان براسلامتی وظهور اقامون امام زمان وسلامتی این بزرگوار صلوات بفرستید اجرتون به فاطمه زهرا
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    درود بر مدافع حرم
  • Vahid.b IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    1 0
    شهیدان زنده اند،الله اکبر. شهدا، دست ما را هم بگیرید.
  • فرزاد IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    کشور عزیزمان فقط ب دست این حاج قاسم ها استوار مونده ک امنیت داریم
  • سیدعلی IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    0 0
    انشالله صاحب اختیارمان حجة ابن‌ لحسن ظهورکندتا این نژادپرستی ها تمام‌شده
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
      0 1
      آره دیگه نزدیکه فقط ۳۰۰۰ سال مونده
  • مدافع حرم IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    0 0
    روحتان شاد بزرگ مرد
  • پ ب IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    0 0
    خدابهتون صبربده انشاالله که این شهیدبزرگواردرآن دنیانزد آقاامام حسن مجتبی شفاعت ما رابکنند
  • نسرین IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    0 0
    ممنونم شهدا
  • محمد ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    0 0
    روحش شاد و یادش گرامی خوشا بحالشان بهترین درجه درنزد خداوند شهادت هست شهید همیشه زنده هست
  • جامانده IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    0 0
    خدا الهی صبرتون بده بخدا سخته که سایه سرتو از دست بدی الهی هر چه خاک ایشون هستش باقی عمر شما و بچه هاتون باشه
  • جامانده IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    0 0
    خدا واقعا ما را در آخرت همنشین شهدا کند ...روحشون شاد و یادشون وظیفه
  • M IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    0 0
    خدایا به حق این شب عزیز میلاد امام حسن ع گناهان مارا ببخش و بیامرز (صلوات)اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
  • فاطمه IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    0 0
    چه زجری کشیدی شهید عزیز،ان شاءالله که خونتان پایمال نمیشود،وتمام جاسوسان ونفوذی های داخلی رسوا میشوند.
  • امیر IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    1 0
    روحشان شاد و راهشان ادامه دار،بزرگ مردان ایران زمین این افرادن
  • IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    0 0
    خدایا قلب ما رو هم مثل قلب شهدا بزرگ پاک بکن خدا صبر بده به خانوادش
  • جعفر اکرمی زاده IR ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    0 0
    شهدا من از طرف خودم شرمنده تونم شادی روح شهدا صلوات
  • اعظم IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    0 0
    خیلی عالی بود کاش عکس شهدا عمل نکنیم
  • IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    0 0
    روحش شاد.شهداشرمنده ایم.
  • سادات IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    0 0
    ای شهید زنده دست ماراهم بگیر.. یا امام حسن مجتبی(ع)ادرکنی....
  • لیلی IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    0 0
    شهداشرمنده‌ایم
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    0 0
    سلام بر شهیدان مرگ بر منافق
  • Zahra IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    0 0
    خدا صبرشون بده خیلی سخته یک تایمی یکی باشه و تایم دیگه نه پر بکشه بره ک سخت تر خیانت ادم نزدیک و دوست .......مرگ بر عاملان مرگ
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    0 0
    قلبم به درد اومد از گفته های همسر شهید پیداست که خانواده مظلوم و بی سر و زبانی بوده اند که در بیمارستان نتوانسته اند هیچ کاری برای بیمارشان انجام دهند و این شهید درمظلومیت شهید شده است روحش شاد
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    0 0
    ممنونم از مشرق به خاطر نوشتن این مطلب بسیار آموزنده و تاًثیرگذار
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    0 0
    یک عده همه چیز را فدای اسلام و انقلاب کنند یک عده مسئول هم خودشان را مسخره کنند
  • زهرا IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    0 0
    السلام علیک یا اباعبدالله سلام بر روح پاک شهدا ان شاالله این شهید بزرگوار ما رو هم شفاعت کنند مرگ برخائنین در هر کجای دنیا که باشند.
  • کشاورز البرزی خادم سردار سلیمانی IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    فدای لحظه لحظه این زندگی سه سال است بیکارم ولی از تصویرهای در همین خبر خجالت میکشم حتی درست نگاهشون کنم ما از شهدا شرمنده ایم
  • مرگ بر ضد ولایت فقیه IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    مدیونیم به شهدا والله از ما نخواهند گذشت اگر پشت ولایت فقیه را خالی کنیم
  • لیلا IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    خداوند به خانواده شهدا صبر بدهد .خوش به سعادشان که سعادت مند شدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس