کد خبر 1211661
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
بروس لی

نانچیکو متعلق به بروس لی که از آن در فیلم های مطرحش چون «بازی با مرگ» استفاده کرده بود به رقم ۲ هزار دلار فروخته شود که البته این میزان تا حدود ۴۰ برابر یعنی عدد ۸۳ هزار دلار رسید.

به گزارش مشرق،تعدادی از اقلام مشهورترین فیلم های ۵۰ سال گذشته سینما در حراجی جولین در بورلی هیلز کالیفرنیا به فروش رفتند.در این حراجی که آخر هفته گذشته در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۲۸ و ۲۹ آوریل به صورت آنلاین و حضوری برگزار شد، خریداران رقم های پیشنهادی خود را برای اقلام و لوازم مورد نظرشان اعلام کردند.

اقلام حاضر در این حراجی مربوط به فیلم هایی چون فرنشایزهای «جیمز باند»، «بیگانه»، «جان سخت»، «صورت زخمی»، سری فیلم های «هری پاتر» و چند فیلم دیگر بودند. اسلحه کمری مامور ۰۰۷ در سری فیلم های «جیمز باند»، راکت پینگ پونگ فیلم «فارست گامپ» و نانچیکو چوبی متعلق به بروس لی نیز جزو شاخص ترین وسیله های موجود در این حراجی به شمار می آمدند.

در میان محبوب ترین این وسایل، پیش بینی می شد نانچیکو متعلق به بروس لی که از آن در فیلم های مطرحش چون «بازی با مرگ» استفاده کرده بود به رقم ۲ هزار دلار فروخته شود که البته این میزان تا حدود ۴۰ برابر یعنی عدد ۸۳ هزار دلار (حدود یک میلیارد و نهصد میلیون تومان) رسید.

کت راه راه آل پاچینو در سکانس پایانی فیلم «صورت زخمی» نیز به قیمت ۸۳ هزار دلار (حدود یک میلیارد و نهصد میلیون تومان) فروخته شد، پیش بینی می شد این کت مشهور به رقم ۶۰ هزار دلار فروخته شود.

فندک مارک تجاری زیپو متعلق به بروس ویلیس در فیلم «جان سخت» نیز به رقم ۱۶ هزار دلار (حدود ۳۶۰ میلیون تومان) فروخته شد، این فندک پیش بینی می شد با ۱۰ هزار دلار حراجی را به پایان برساند.

یکی دیگر از محبوب ترین وسایل فروخته شده در این حراجی مربوط به کلت کمری ۹ میلیمتری نیمه اتوماتیک والثر پی۵ متعلق به شان کانری بود که این بازیگر از آن در فیلم «هرگز نگو هرگز» استفاده کرده بود. این کلت به قیمت ۱۰۶ هزار دلار (حدود دو میلیارد و چهارصد میلیون تومان) فروخته شد. پیش بینی می شد این کلت به قیمت ۸۰ هزار دلار فروخته شود.

منبع: خبرگزاری صبا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مرتضی IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    0 0
    خیلی خوب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس