.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در واکنش به اظهارات محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و دوقطبی سازی «میدان» و «دیپلماسی» فرمودند: این حرف‌ها تکرار حرف های خصمانه دشمنان و آمریکایی‌هاست.

به گزارش مشرق، رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (یکشنبه) در سخنان زنده تلویزیونی خطاب به ملت بزرگ ایران با تشریح جایگاه مهم معلمان و کارگران در پیشرفت کشور، انتخابات را به معنای واقعی کلمه فرصتی مهم برای ایران عزیز و عاملی بی‌بدیل برای استحکام پایه‌های نظام خواندند و با انتقاد از برخی تلاش‌ها برای دلسرد کردن مردم نسبت به انتخابات تأکید کردند: داوطلبان وعده‌های فریبنده و بدون پشتوانه ندهند و با ارائه برنامه‌های واقعی با مردم سخن بگویند.

ایشان همچنین با ابراز تأسف و تعجب از سخنان نادرست برخی مسئولان در خصوص سیاست خارجی تأکید کردند: نیروی قدس بزرگ‌ترین عامل مؤثر جلوگیری از دیپلماسی انفعالی در غرب آسیا است و نباید به‌گونه‌ای سخن گفت که حرف‌های بیگانگان را به اذهان متبادر کند.

ایشان در آغاز سخنانشان، لیالی مبارک قدر را قله ماه پر عظمت رمضان خواندند و با توصیه به آحاد مردم برای استفاده از ظرفیت بی‌نظیر ایام قدر افزودند: دعا و تضرع واستغفار و اشک، از نمونه‌های ضیافت پر برکت رمضان است که باید با توجه وتوسل هرچه بیشتر به پروردگار کریم، خود را مستعد بهره‌مندی از این نعمت‌های گرانقدر کرد.

رهبر انقلاب در نگاهی کوتاه به شخصیت امام علی بن ابیطالب (ع )، امامت را مقامی بسیار والا و عالی برشمردند و افزودند: معنای امامت، ریاست دین و دنیا نیست بلکه امامت مفهومی بسیار عالی است که درک آن به جز معصومین و نخبگان معدود، برای دیگران ممکن نیست.

رهبر انقلاب با اشاره به ارادت شیعیان و پیروان ادیان و مذاهب دیگر به امیرمؤمنان افزودند: این محبت و ارادت به علت خصوصیات عجیب مولای متقیان است که «عدالت حیرت‌انگیز، بی اغماض، گسترده و بدون هیچ ملاحظه‌» در رأس این خصوصیات قرار دارد.

ایشان زهد و بی اعتنایی کامل به دنیا، شجاعت، مهربانی و رأفت در مقابل ضعیفان، عزم راسخ در مقابل زورگویان و مستکبران، فداکاری در راه حق، حکمت عمیق در گفتار و استواری در رفتار را از دیگر ویژگی‌هایی دانستند که در حضرت علی(ع) در اوج کمال و درخشش است.

رهبر انقلاب، پیروی از امیرمومنان در خصوصیات شخصی و آداب حکومت را وظیفه ای سنگین خواندند و افزودند: ما در این زمینه‌ها خیلی عقب هستیم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به شوق بی‌نظیر مولای متقیان به شهادت گفتند: خدا را شاکریم که در دوران ما نیز مردان فداکاری بودند و هستند که در اقتدا به مولایشان، عاشق شهادت بودند که حاج قاسم سلیمانی از چهره‌های بزرگ این عرصه است.

رهبر انقلاب سپس در تبیین جایگاه و شأن مهم معلم به برخی ویژگی‌های شهید مطهری پرداختند و افزودند: شهید مطهری عالِم، فیلسوف، متفکر، فقیه و مسلط به مسائل فکری بود اما ویژگی‌ مهم استاد شهید آن بود که در عرصه تولید و انتشار فکر درست، متقن و عمیق، در یک جهاد نرم‌افزاری مداوم بود و با دغدغه‌مندی نسبت به مخاطبانش و جامعه، با امواج منحرف فکری شرق و غرب مقابله می کرد.

رهبر انقلاب، مسئولیت‌شناسی و تکلیف‌گرایی را دو ویژگی دیگر شهید مطهری خواندند و گفتند: او با اولویت دادن به نیازهای جامعه، ظرفیت‌های حوزه فکر و علم را به این نیازها نزدیک می‌کرد که معلمان عزیز باید این ویژگی ها و روش ها را الگو قرار دهند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صیانت از فکر دانش‌آموزان و دانشجویان را از مسئولیت‌های مهم معلمان برشمردند و افزودند: معلمان باید با امانت و توانایی و مهارت، اندوخته‌های علمی بشر را به نسل نوجوان و جوان منتقل کنند و شاگردان خود را اهل فکر و اندیشه بار بیاورند.

ایشان معلمان را از افسران سپاه پیشرفت کشور خواندند و افزودند: معلمان باید این جایگاه عظیم را باور کنند و با احساس مسئولیت، نقش تاریخی خودرا ایفا نمایند.

رهبر انقلاب با اشاره به هجوم بیگانگان و منحرفان به افکار جوانان تاکید کردند: معلمان باید ضمن استفاده از ظرفیت عظیم آموزش و پرورش، برای خنثی کردن این تهاجم بزرگ نیز جهادگونه تلاش کنند تا ریزش‌ها به صفر نزدیک شود و رویش‌ها در بالاترین سطح قرار گیرد.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به شأن بسیار با ارزش و تأثیرگذار معلمان افزودند: درک این جایگاه والا و تعیین‌کننده باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود که رسانه‌ها، دستگاههای تبلیغاتی و آموزش و پرورش در این عرصه مسئولیت سنگینی دارند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، گشودن گره‌های معیشتی معلمان را مهم خواندند و با اشاره به مسئولیت دولت و مجلس در این زمینه، از تلاش بی دریغ معلمان برای ادامه آموزش در دوران کرونا و همراهی خانواده‌ها به خصوص مادران صمیمانه تشکر کردند.

رهبر انقلاب اسلامی بخش دیگری از سخنان‌شان را به مناسبت روز کارگر، به موضوع شأن و جایگاه کارگر و لزوم حمایت همه‌جانبه از این قشر زحمتکش و تأثیرگذار و همچنین نقش کارگران در پیشرفت اقتصادی و استقلال کشور اختصاص دادند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به جایگاه والای کارگر در اسلام و بوسه پیامبر بر دستان کارگر اشاره کردند و گفتند: در یک اقتصاد مستقل و تولیدمحور، کارگر ستون اصلی است و این نقش تأثیرگذار کارگران باید با کمک دستگاههای تبلیغاتی و رسانه‌ها به فرهنگ‌عمومی تبدیل شود.

ایشان افزودند: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بدخواهان و بیگانگان تلاش کردند تا جامعه کارگری را در مقابل نظام قرار دهند اما کارگران جانانه در کنار نظام ایستادند که نمونه بارز آن دوران دفاع مقدس است.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به شعار سال و موضوع پشتیبانی از تولید، خاطر نشان کردند: یکی از انواع پشتیبانی از تولید، حمایت از کارگران است زیرا کارگر فعال و با نشاط، ثروت ملی ایجاد می کند که در نهایت زمینه‌ساز آبرو، اقتدار و استقلال کشور خواهد بود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه حمایت از کارگر فقط افزایش پایه حقوقی متناسب با افزایش تورم نیست، افزودند: ارتقای سطح مهارت آموزی و تخصص کارگران، توجه به بیمه و بهداشت و درمان آنان، امنیت شغلی، برنامه‌ریزی برای مسکن کارگران و ایجاد روابط عادلانه میان کارگر، کارآفرین و دولت ابعاد دیگر موضوع حمایت از کارگر است.

ایشان برنامه ریزی صحیح برای ایجاد اشتغال و پیگیری دقیق و منضبط آن و همچنین استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال را کمک بزرگ به پیشرفت اقتصادی کشور خواندند و گفتند: ایجاد اشتغال علاوه بر برکات اقتصادی، برکات اجتماعی و سیاسی هم دارد زیرا در جامعه بویژه در نسل جوان، زمینه‌ساز نشاط و تحرک و سرزندگی و مانع از شکل‌گیری بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و حتی امنیتی است.

ایشان با اشاره به ابعاد چند جانبه ایجاد اشتغال در جامعه، یکی از برنامه‌های مهم و مورد انتظار از دولت‌ها را برنامه ایجاد اشتغال دانستند و با بیانی هشدارآمیز خاطرنشان کردند: افرادی که به علت منافع شخصی خود و برای استفاده از زمین و ارزش افزوده آن، کارخانه ها را به تعطیلی می‌کشانند، بدانند که مرتکب کار باطل و حرام شده اند و این کار، خیانت به مردم و کارگران و استقلال و اقتصاد کشورو ضربه به تولید ملی است.

رهبر انقلاب اسلامی دستگاههای مسئول بویژه وزارت‌های صمت و وزارت جهادکشاورزی را به نقش آفرینی جدی برای مقابله با این پدیده و برخورد با این افراد توصیه مؤکد کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای همچنین با اشاره به نظر کارشناسان اقتصادی مبنی بر لزوم فعال شدن کارگاههای کوچک و متوسط در کنار کارگاههای بزرگ، افزودند: گسترش این کارگاهها علاوه بر ایجاد اشتغال زمینه‌ساز تولید ثروت برای عموم مردم بویژه طبقات ضعیف و متوسط است.

ایشان خاطر نشان کردند: بهترین روش برای خنثی کردن تحریم‌ها تلاش واقعی و غیر شعاری برای تقویت تولید ملی است که دشمن را از ادامه تحریم مأیوس خواهد کرد و در نتیجه تحریم‌ها برطرف می شوند.

رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنانشان، انتخابات را به معنی واقعی کلمه فرصت مهم و بی نظیری برای استحکام پایه های اقتدار و امنیت کشور خواندند و گفتند: عده ای با خدشه وارد کردن در اصل انتخابات و یا در عملکرد دست اندرکاران اعم از شورای نگهبان یا دستگاههای دیگر موجب دلسردی مردم می شوند که این کار غلط است.

ایشان افزودند: در جمهوری اسلامی همه انتخابات‌ها سالم برگزار شده است. ممکن است تخلفات کوچکی روی داده باشد اما در نتیجه انتخابات هیچ تأثیری نداشته و همواره انتخابات در جمهوری اسلامی همراه با امانت بوده است.

رهبر انقلاب اسلامی خاطر نشان کردند: البته برخی‌ها هنگامی که نتیجه مورد نظر آنها در انتخابات حاصل می شود آن انتخابات را سالم می خوانند اما اگر نتیجه مورد نظر آنها به‌دست نیاید یا برگزارکنندگان را متهم می کنند و یا همانند سال ۸۸ اغتشاش به‌پا می کنند که آن متهم کردن‌ها بی انصافی است و اغتشاش به‌راه انداختن جرم است.

ایشان در یک توصیه مهم به افرادی که وارد عرصه انتخابات می شوند، گفتند: این افراد از سخنان و وعده‌های فریبنده و بدون پشتوانه فکری و بدون در نظر گرفتن امکانات و یا بدون اطلاع از آنها حتماً پرهیز کنند.

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: کسانی که وارد عرصه انتخابات می‌شوند باید یک برنامه واقعی ارائه دهند به‌گونه ای که کارشناسان با شنیدن این برنامه، آن را تصدیق کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: البته برخی اوقات هم از برخی افراد حرف هایی صادر می‌شود که گویا قانون اساسی را قبول ندارند، در حالی‌که کسی که می خواهد وارد عرصه انتخابات شود باید معتقد به اسلام، قانون اساسی و رای مردم باشد لذا مطالبه جدی داریم که این موضوع رعایت شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین از اظهارات بعضی از مسئولان که در روزهای اخیر از رسانه‌های مخالف جمهوری اسلامی پخش شد و تکرار حرفهای خصمانه دشمنان و آمریکا بود، ابراز تعجب و تأسف کردند و گفتند: آمریکایی‌ها سالها است که از نفوذ معنوی ایران در منطقه و عوامل آن یعنی نیروی قدس و شهید سلیمانی به‌شدت ناراحتند و اساساً سردار سلیمانی را به همین علت به شهادت رساندند، بنابراین نباید چیزی گفته شود که حرف آنها را تأیید کند.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: سیاست کشور از انواع برنامه‌های اقتصادی، نظامی، اجتماعی، علمی، فرهنگی و همچنین سیاست خارجی تشکیل شده که همه این بخشها باید با هم به پیش برود و نفی هر یک از این بخشها خطای بزرگی است که نباید از مسئولین کشور سر بزند.

ایشان تأکید کردند: نیروی قدس بزرگ‌ترین عامل مؤثر جلوگیری از دیپلماسی انفعالی در غرب آسیا است و زمینه ساز تحقق سیاست عزتمندانه جمهوری اسلامی شده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تمایل غربی‌ها برای بازگرداندن سیطره دوران طاغوت خود بر ایران، گفتند: بر همین اساس آنها از هرگونه تحرک دیپلماسی و گسترش روابط ایران با چین و روسیه و همچنین با همسایگان مخالفند و حتی در مواردی با فشار به مسئولان کشورهای همسایه را از سفر به ایران منصرف کرده‌اند که ما در مقابل این فشارها باید به شکل مستقل، پر تلاش و پر توان عمل کنیم.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه سیاست خارجی در همه جای دنیا در مجامع بالادستی تعیین می‌شود و نه در وزارت امور خارجه، افزودند: وزارت امور خارجه در تعیین سیاستها مشارکت دارد اما تصمیم‌گیر نیست بلکه مجری است.

ایشان خاطر نشان کردند: در کشور ما نیز سیاست خارجی در شورای‌عالی امنیت ملی با حضور مسئولان تعیین می‌شود و وزارت امور خارجه باید با شیوه‌های خود آن را اجرا کند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پایان با آرزوی توفیق الهی برای مسئولانی که قصد خدمت به میهن دارند، تأکید کردند: نباید جوری حرف زد که از آن برداشت قبول نداشتن سیاستهای کشور شود و دشمنان از آن مطالب شاد شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 122
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 31
  • پری IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    رهبری خطاب به روحانی و ظریف حرف هایتان تکرار حرف های خصمانه دشمنان است و مواضعتان، مواضع دشمن شاد کن است. آیا وقت محاکمه روحانی و ظریف توسط قوه قضائیه و ملت ایران نرسیده است.
    • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      49 19
      حجت تمام شد. وقت ورود مجلس و دستگاخ قضا نرسیده؟ کجای دنیا این اتفاق( مدارای بی حد و مصونیت همه جانبه با قربانی کنندگان منافع ملی) سابقه داره؟ اینکه حرف امریکایی ها و اسراییلی ها از زبان یک مسئول بلند پایه ی یک کشور شنیده بشه معنایی جز خیانت داره؟
    • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      27 94
      ملت جمع نبند. ما خیلی روحانی و ظریف دوست داریم که بهشون رای دادیم . وگرنه همون سال ما به رییسی رای میدادم. روحانی و ظریف بهترین عملکرد داشتن باید ازاشون تقدیر بشه
    • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      52 21
      سخنان ایشان بسیار گویا و پاسخ ایشان به اظهارات آقای ظریف بسیار متقن بود چون آقای ظریف با استفاده از نام شهید سلیمانی و میدان ، در واقع سیاست های کلی نظام را نشانه گرفته بودند .
    • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      39 14
      دقیقا، این افراد دیگه باید محاکمه بشن. به اندازه ی کافی مدارا شده و ما هم تو این ۸ سال تاوان پس دادیم. خائنین به کشور باید محاکمه بشن. این رو باید تبدیل به یک مطالبه ی ملی کنیم. تا کی خیانت ببینیم و سکوت کنیم.
    • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      17 14
      احسنت.
    • به پری IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      3 9
      خیر نرسیده
    • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      4 5
      !
    • عجمی IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      3 4
      !
    • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      24 12
      ناشناس 19:52 هر کسی هم مثل تو شب میخوابید صبح بلند میشد میدید جنس تو انبارش شده 5 برابر از شدت عشق روحانی و ظریف کرشمه و قمیش میومد بنفشه جون
    • US ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      14 14
      لبیک یا امام خامنه ای.
    • ساسان IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      13 12
      سلام و دورد بر افتخار شیعیان جهان حضرت امام خامنه ای حفظه الله تعالی
    • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      18 27
      ای مرجع قضایی / اقدام انقلابی
    • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      10 8
      رهبری به درستی و با صداقت سیاستگذار خارجی را شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد(مانند همه جای دنیا) اما اگر مجری در اجرایش نابلدی کرد، جواسیس را به تیم مذاکره راه داد و باعث شکست سیاست خارجی ابلاغی شد آیا باید بجای پاسخگویی باید به حاج قاسم حمله کند؟ مانند عدم پاسخگویی بخشهای دیگر دولت به اقدامات رانت زا و گرانی ساز نظیر دلارجهانگیری، مفت فروشی ۷۰تن سکه و شرکتهای دولتی و عدم عرضه توزیع مرغ و سیمان و... #سیاستهای_بالا_دستی #اجرای_غلط_پایین_دستی #نفوذ_برجام_خسارت_محض #بیعرضگی_رانت_گرانی_فرافکنی
    • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      12 13
      به یاد ندارم در تاریخ جمهوری اسلامی یک وزیر خارجه کار خودش را به جایی رسانده باشد که مواضع وی رسما از سوی رهبر جمهوری اسلامی رد شود! تو خود مفصل بخوان از این مجمل حتما موارد دیگری هم بوده که این گونه علنی نشده
    • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      8 13
      نکته مغفول در سخنان رهبری این بود : " وزیری که ۸ سال بر سرکار بود حتی حوزه مسولیت و نفوذ وزارت خود را بر طبق قانون اساسی کشور نمی دانسته " آقای ظریف علاوه بر سکه های برجام تمام حقوق و مزایایی را که گرفتید را به بیت المال مسلمین بازگردانید
    • کارگر FR ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      4 3
      قُلْ هَلْ أُنَبِّئُكُمْ بِشَرٍّ مِنْ ذَلِكَ مَثُوبَةً عِنْدَ اللَّهِ مَنْ لَعَنَهُ اللَّهُ وَغَضِبَ عَلَيْهِ وَجَعَلَ مِنْهُمُ الْقِرَدَةَ وَالْخَنَازِيرَ وَعَبَدَ الطَّاغُوتَ أُولَئِكَ شَرٌّ مَكَانًا وَأَضَلُّ عَنْ سَوَاءِ السَّبِيلِ بگو آيا شما را به بدتر از اين كيفر در پيشگاه خدا خبر دهم همانان كه خدا لعنتشان كرده و بر آنان خشم گرفته و از آنان بوزينگان و خوكان پديد آورده و آنانكه طاغوت را پرستش كرده‏ اند اينانند كه از نظر منزلت بدتر و از راه راست گمراه‏ ترند . مائده 60 همانطور که در سال 1360 ائتلاف بنی صدر و رجوی با مقابله به موقع مجلس مواجه شد این انتظار میرود تا عمرو عاص های کنونی ( بوزینگان و خوکان ) هم از طریق ظرفیت های قانونی مجلس از صحنه حکومت کنار روند و انقلاب از فرازی حساس بدون کمترین خسارت عبور کند. به بهانه باقیمانده اندک دوران ریاست جمهوری نباید درس عبرت برای ایندگان را از تاریخ سیاسی مان حذف کنیم. حتی اگر یک روز به پایان این دولت ننگین مانده باشد باید استیضاح شود. وقتی بنی صدر با سبیل تراشیده و ارایش زنانه فرار کرد دستگاه امنیت چندانی نداشتیم. الان دلیلی برای اهمال و فرار نداریم. مجلس وهمه دستگاه های امنیتی تا دیر نشده بجنبند.
    • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      1 8
      من فکر میکنم حرفهای رهبری در مورد دلواپسان است که همسو با اسرائیل و رزیم سعودی و ترامپ جنایتکار خواستار ادامه تحریمهای ایران هستند
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      3 4
      عمر سیاسی ظریف در اثر برخورد با غیرت مردم انقلابی به پایان رسید
    • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      2 1
      بچگانه ترین تشبیه موضوع فایل سوتی! اینه که بچه ای بر شانه ی پدرش (دور از شان سردار سلیمانی) رفته و می گوید من قدم از تو بلند تره کوتوله ..
    • mahmoudsalmani110 IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      1 2
      بادکنک، موجودی مفید، زیبا و اسباب بازی خوب،اما موقت است.تبدیل نیروهای وفادار غرب به مهره سوخته ازمعمول ترین روشهای اوست.اما دشمن گاه افراد را مانند بادکنک با رسانه و..بادشان میکند وآنجاکه توان مقابله ندارد، تنهاجهت عملیات ایذایی سیاسی،آنهارا منفجرمیکند..که به اینها«انتحاری سیاسی» بگوییم بهتراست.البته بعدترکیدن!گاه تکه های جناب بادکنک!کارایی های کوچکی هم دارند! وبادکنک،گاه تاآخر عمر،منتظرباد شدن دوباره می ماند..کاش بادکنک ها کمی هوش داشتند!!
    • mahmoudsalmani110 IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      0 3
      خدا کنه چنین نباشه که این پروژه‌ همانطور که رهبرم دردمندانه هشدار دادند برای اعلام تمرد ، لجاج و اظهار هیچ کاره بودن دولت و دیکتاتوری و بستر سازی برای شورش و نافرمانی مدنی باشد. مردم هوشیاران و دستگاه های امنیتی و قضایی این جریان را که قراین دیگری هم دارد در کنار رد صلاحیت های احتمالی رصد کنند
  • محمد IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    70 18
    منافق رسوا شد!!!! درود بر رهبری
    • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      41 20
      ظریف رسما محو شد!#خطای_بزرگ #ظریف دکترین ""مظلوم نمائی"" و""منم قهرمان مورد ظلم واقع شده اهانت به خون شهید سلیمانی دامن ظریف رو گرفت.
    • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      21 0
      حالا وزارت خارجه در حال مذاکره در وین از طرف مقامات بالا دسته یا خودسر رفتن??
    • DE ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      6 3
      اگر نیروی قدس باعث جلوگیری از دیپلماسی انفعالی در غرب آسیاست، چرا آنرا به شمال اروپا و شرق آفریقا و سواحل استرالیا نیز ترویج ندهیم؟ کدام کشور دنیا علنا همچین نهادی را در قانون اساسی خود دارد؟ بنظر توجیه میاد تا استدلال
  • حسن IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    48 14
    یه تو دهنی محکم به ظریف فقط امیدوارم از نظر قضایی هم خیلی از مسائل پشت پرده وزارت خارجه پیگیری بشه تا منشا خرابکاری های متعددی که تو این دولت اتفاق افتاد مشخص بشه
  • پری IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    49 16
    مطالبه ملت از قوه قضائیه محاکمه و مجازات آقای ظریف است.
  • JP ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    37 28
    خداوند این رهبر فرزانه برای ملت ایران و جهان اسلام انشاالله حفظ کنه و دشمنانش خار و زبون.
  • مرضیه حسینی IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    40 21
    ملت فهیم و فرهیخته ایران روز انتخابات با انتخاب فرد اصلح سیلی محکم و دهشتناکی به غربگرایان و ظریف و روحانی خواهند زد
    • US ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      11 12
      لبیک یا امام خامنه ای.
  • علی IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    30 9
    خب الحمدالله تکلیف مسئولیت برجام هم مشخص شد
    • سید IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      17 15
      نگرفتی عمو جان. این قضیه با برجام فرق میکنه. چون در برجام اختیار داشتند دلیلش این نیست که هر مزخرفی را راجع به سیاست منطقه و محور مقاومت به زبون بیارن
    • ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      12 1
      و ۷۵۰ سکه ی اهدایی بی تیم ظروف و خودش که کمترین توجهی به توصیه ها نکردند پس تکلیفش با خودشون هست
    • ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      6 4
      برجام بد اجرا شد که مسئولش ظریف و قوه ی مجریه است
    • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      12 5
      مواضع نظام هم در برجام رفع کامل تحریمها بود، اما مجری ظریف بود که بخاطر انتخابات تعلیق تحریمها رو پذیرفت، و شروط نه گانه و خطوط قرمز نظام و رهبر انقلاب رو زیر پا گذاشت، سخنان رهبر انقلاب رو تحریف نکنید.
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      7 3
      رهبر فرمودند وزارت خارجه مجری هستن درسته . خب حالا رهبر چندین و چند بار در اول برجام گفتن سیاست گام به گام نه اینکه همه چیزتان را یک شبه بدهید و بجایش وعده دروغین و خیانت تحویل بگیرید درسته.! الان هم دوباره در مورد ادامه برجام فرمودند تحریم باید یکجا رفع شود و نه گام به گام. خب حالا بنظر شما ظریف میتونه مجری خوبی باشه برای اعمال سیاست خارجی ایران؟ خیلی خوشبینانه بگیم ظریف مجری بی کفایت.
    • استاد کمالی IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      7 3
      مسئول برجام شورای عالی امنیت ملی است که رئیسش شخص روحانی است کج فهم نباش
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    36 5
    در هیچ کشور مستقلی وزیرش حرف دشمنانشان را تکرار نمی کند.
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    21 5
    منافق برای همه رسوا شده، به حرمت امام امت است که ما پشت او قرار گرفته ایم و سخن نمیگوییم، به غیر این بود در این دو ماه آخر گوینده استعفا میدادند.
  • حیدر صالح IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    33 7
    بزرگ منافق خاتمی است که بر این آتش دمید
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    26 9
    سخنان ظریف علیه میدان وشهیدسلیمانی همان سخنان دشمن است دولت منفعل روحانی بالاخره ذات خود نفاق خود را رو کرد که چندین سال با انفعال وخوش خدمتی به غرب اقتصاد وصنعت هسته ای کشور نابود کرد
    • US ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      9 4
      سخنان ظريف قابل تحمل نيست.
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    30 5
    باید به وزارت ماسمال تغییر نام پیدا کنه
  • داود IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    32 7
    لعنت بر حلقومی که حرف دشمن ازش بیرون بیاد
    • ناشناس IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      5 5
      یعنی وقتی نتانیاهو و ترامپ و بن سلمان داشتند به برجام فحش میدادند . شما هم هم حلقوم آنها بودید دیگه ؟؟؟
    • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      1 2
      احسنت.
    • IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      5 2
      نتانیاهو، ترامپ و بن سلمان موافق برجام بودند اما اون رو ناقص میدونستن، چون هسته ایی رو ازمون گرفتن تحریم رو هم زیاد کردن، اما موشکی و منطقه ایی در برجام نبود و خواهان اضافه شدن اینها هم بودن وهستن پس با ترامپ و نتانیاهو و بن سلمان هم نوا نشو
  • RU ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    19 56
    درود بر ظریف
    • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      16 2
      چرا؟!
    • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      29 3
      باظریف محشور بشوی...!!!
    • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      13 4
      خخخخ.همین چارتا طرفدار برا ظریف مونده؟
    • پری IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      10 3
      خداوند با ظریف محشور کند
    • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      4 3
      چرا؟؟؟
    • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      11 4
      درود بر ظریف و دلار 32000 هزار تومنی، سکه، 15 میلیونی، تورم 50 درصدی، تورم مسکن 700درصدی، از بین رفتن نیمی از سرمایه 40 درصد از مردم در بورس ، صف مرغ و....
    • استاد کمالی IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      7 3
      خدا امثال تو رو هدایت کند.
    • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      8 3
      ننگ بر کسانی که حرفهای خصمانه دشمنان را تکرار می کنند.
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      0 0
      رای کنسرتی و امدنیوزی یادمان نرفته
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    27 7
    از کسی که در غرب بزرگ شده انتظار دارید مثل ما فکر کند؟!
  • حسین IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    23 8
    سلام ودرودخدا بر رهبر عزیزمان امام خامنه ای. حفظه الله.
  • رضا IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    25 9
    جانمان فدای رهبر عزیزمان امام خامنه ای.
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    19 6
    قربان آقا
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    22 5
    دشمن شاد کن نباشیم
    • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      8 4
      احسنت.
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    15 3
    انشاءالله کسی ریئس‌جمهور بشه که بااخلاق باشه و واقعا برنامه قابل اجرا داشته باشه
  • DE ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    5 5
    سلام ودرودخدا بر رهبر عزیزمان امام خامنه ای. حفظه الله.
  • محمد جوادی IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    9 3
    هر کس فکر کند ظریف اتفاقی و برای عدم پخش، چنین سخنانی را گفته سخت در اشتباه هست. جبهه اصلاحات از آنجایی که میدانست ظریف احتمالا رد صلاحیت میشود و یا اگر رد صلاحیت هم نشد اقبال آنچنانی نخواهد داشت روغن ریخته را نذر امامزاده کردند و امید دارند عده ای که همیشه در مقابل نظام جبهه می گیرند و تعدادشان هم کم نیستند به استناد سخنان رهبری و نه بر اساس عملکرد اصلاح طلبان به کاندیدای این گروه رای دهند. و سخنان امروز رهبری را با عملکرد انتسابی شان به مرد میدان را با هم جمع بسته و به مردم القا خواهند کرد که دستشان همیشه بسته بوده است. نافرجامی برجام حاصل اندیشه و عملشان نبوده است تا شاید در مردم این مهندسی انتخابات کارگر افتاده و بار دیگر بر مسند قدرت تکیه زنند و برجام ۲ و برجام ۳ را کلید زنند
  • داریوش IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    5 5
    جانمان فدای رهبر عزیزمان امام خامنه ای. سلام الله.
  • عباس IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    5 4
    ظریف پر
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    4 6
    روحی لک الفداه.
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    7 4
    لبیک یا امام خامنه ای.
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    6 5
    آقا سایه ات مستدام الهی
  • مرتضی IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    4 5
    احسنت
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    7 4
    حجت بر مجلس انقلابی تمام است ما وزیر خارجه ایران لازم داریم نه سخنگوی آمریکا
  • GB ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    4 6
    درود بر حکیم بزرگ رهبر فرزانه، همانطور که رهبر فرمودند حرفهای دشمن تکرار شد و متسفانه از وزیر خارجه کشور که در هرکشوری این اتفاق بیفتد کمترین حالت برکناری آن مسئول هست و آقای ظریف کمترین عذرخواهیشان استعفا بود.
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    9 6
    طرفداران ظریف بسوووووزید دیگه پیش رهبرم اعتباری ندارید
    • IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      1 4
      مخلص و ارادتمند حضرت آقا هم هستیم و گوش به فرمان ایشان . اما تو و امثال توی خبیث مراقب خودتان باشید که بخاطر افترا و توهین به افراد , پیش خدا نه آبرو دارید و نه اعتبار. یدالله فوق ایدیهم
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    8 8
    خط حزب الله از فرمان توست. رهبر آزاده جهان اسلام
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    6 6
    درود بر رهبر انقلاب
  • پوریا IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    8 6
    آقاجون فدای شما بشم من
  • حسینی IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    5 7
    درود بر رهبری ولی بقیه ساکت.
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    6 3
    آرام باشید، هیچ بعید نیست این داستان حربه ای انتخاباتی باشد جهت دوقطبی سازی. صبر کنید که کار با شکیبایی رخ می نمایاند.
  • DE ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    10 3
    ظریف برای ریاست جمهوری رد صلاحیت شد.
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    5 4
    حضرت آقا مواضع شما ونظام رفع کامل تحریمها و راستی ازمایی به نفع مردمه، اما باز میخوان بخاطر انتخابات ملت و مردم رو بفروشن
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    8 7
    سخنان رهبر انقلاب رو خبیثان سیاسی تحریف نکنید، مواضع سیاست خارجی توسط نظام تعریف میشه امام مجری وزارت خارجه ست، سیاست نظام لغو تحریمها بود اما ظریف تعلیق رو پذیرفت و ملت رو فروخت
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    6 4
    نفوذی یعنی کسی که حرف دشمن را در داخل تکرار کند
  • ناهید US ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    7 7
    سلام بر رهبر حکیم، مقتدر و صبور
  • US ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    6 5
    سلام ودرودخدا بر رهبر عزیزمان امام خامنه ای. حفظه الله.
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    6 5
    درود بر رهبر فرزانه ، ان شاالله قدرشون رو بیش از پیش بدونیم.
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    9 5
    خدا حفظت کنه آقا. امید ما به شماست.
  • محمد IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    5 4
    لبیک یا امام خامنه ای.
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    4 5
    جانم فدای رهبرم
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    2 6
    سپاه قدس باید به پیشرفته ترین تجهیزات اطلاعاتی مخابراتی هک و ضد هک و الکترنیکی مجهز شود و اعضای ان باید مجموعه ای از مهندیسین و مختصصین چند ملیتی نظامی باشند دست قدرتمند دیپلماسی غرب اسیا برای ایران باید مجهز باشد
    • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      3 0
      پس اشتباه شده که تو را نگذاشتند فرمانده نیروی قدس
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    1 4
    باید با اپوزیسیون خارج ارتباط برقرار کرد و ان بخش که توانایی تبدیل شدن به نیروی اطلاعاتی یا جدا از شدن بدنه اصلی را دارند شناسایی شوند در ضمن باید توجه داشت که ما با باید صدای اپوزیسون انگیلیسی امریکایی اسراعیلی باشیم این مهمتر از شعار دادن است شما در جنگ رسانه ای بشدت عقب هستید
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    1 3
    با خروج نیروهای نظامی امریکا امکان دارد غرب، افغانستان را تبدیل به کارخانه تروریسم کند باید هوشیار بود و افغانستان را تحت رصد اطلاعاتی قرار داد این یکی از محتملترین سناریوهاست و افغانستان از پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به کارخانه تروریسم برخودار است باید دولت افغانستان را هوشیار کرد
    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      0 2
      مگه الان نیست؟
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 4
    با سلام و درود به همه هموطنان عزیزم. به دلیل ارتباط تنگاتنگ غرب پرستان با اتاقهای فکر خارج از کشور و بهره مندی آنها از شیوه های پیچیده ای که سرویسهای تبلیغاتی خارجی در اختیار این خیانت کاران داخلی قرار می دهند باید نگاه ما به حرکتهایی مثل انتشار فایل صوتی ظریف قدری حرفه ای تر بشود. شاید هدف از انتشار فایل صوتی ظریف و خود زنی او مشغول کردن اذهان عمومی و بخصوص اذهان خواص سیاسی به این فایل صوتی باشد تا در سایه حواس پرتی دلسوزان کشور، برنامه های دیگری از جمله برجام منطقه ای را دنبال کنند. خونسردی ظریف پس از به راه افتادن طوفان انتقادات نسبت به فایل صوتی او و پیگیری مذاکرات منطقه ای یا همان برجام منطقه ای از جانب او این نظر من را تا حدود زیادی تقویت می کند. چرخش ۱۸۰ درجه ای بن سلمان و ابراز علاقه او برای روابط بهتر با ایران نشان می دهد که انتشار این فایل صوتی بخشی از یک پازل از پیش طراحی شده است
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    3 7
    اولویت در بعد از برداشته شدن تحریمها با روسها و چینیهاست از همین امروز با شرکتهایی همچون گازپروم روسیه و شرکتهای قدرتمند چینی برای خودرو سازی وارد مذاکره شوید در بخش هسته ای هوش مصنوعی و نظامی با متفقین چین و روسیه همکاری کنید
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    2 0
    تردد بین شهر زرد و نارنجی با خودروی شخصی که بهداشتی تره ممنوعه ولی با خودروی عمومی که افراد مختلف هستندو الوده است ازاد است. تصمیمگیر رئیس ستاد کرونا و بهداشت و ناظر و بازرس مغز دارند با بالاترین مقام ستاد کرونا؟ چه استدلالی دارند؟
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    3 5
    لبیک یا امام خامنه ای.
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    4 6
    جانم فدای رهبر عزیزمان امام خامنه ای.
  • FR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 3
    خداوندبه این رهبرفرزانه طول عمرعنایت فرماید وگرنه امثال رئیس مملکتو دوروزه به فنا می دادند
  • DE ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    0 4
    دیگه بسه عبارات مسخره ای مثل مصلحت نظام و رافت اسلامی و ... . چی میشه یکبار با این خائنین برخورد کنید؟ آخر در هیچ کجای دنیا خائنین و جاسوس ها و به خطراندازان اقتدار ملی اینقدر حاشیه امنیت ندارن که در کشور ما دارن. واقعا چرا باید دست روی دست گذاشت؟ چیزی که مردم باید میفهمیدن رو فهمیدن. دیگه کافیه انفعال در برابر این جماعت منافق بنفش. به مجلس که امیدی نیست، لااقل قوه قضائیه کاری کنه.
    • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      0 0
      اولا زر زدی دوما خائنین اصلا حاشیه امن هم ندارن
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    2 5
    سر ظریف را باید شکست
    • علی IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      1 2
      شما حد تعیین نکن قاضی خودش می‌داند چه حکمی صادر کند.!!!
  • RU ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    8 17
    خب پس الحمدالله معلوم شد برجام کار ظریف نبوده و فقط ظریف مجری آن بوده
  • سید روح اله IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    1 3
    ببینید در وین چه خواهند کرد آیا تمامی تحریم ها برطرف میشود؟ آیا راستی آزمایی صورت میگیرد؟ بی شک تیم مذاکراتی در حال خیانت به ایران زمینند اهورامزدا، ورهرام را برسان و این خائنین به ایران زمین را به سزای عملشان برسان.
    • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      1 0
      چرا راحت حکم میدین مگر تیم مذاکره کننده بدون هماهنگی با مقامات بالای نظام میتونه تصمیم گیری کند؟
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    0 2
    این فوق العاده است
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    2 2
    سیاست گذار گفت تحریمها رو با توافق بردارید که 9 شرط هم رعایت بشه مجری رفت برجام آورد که توش تحریم ها تعلیق شده بود نه لغو، شروط رعایت نشد، اسنپ بک داشت واسمش شد خسارت محض
  • IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    2 4
    آقای ظریف این دیپلماسی و این میدان! در وین مجری خوبی برای سیاستهای جمهوری اسلامی ایران باشید و «لغو یکباره همه تحریمها را با فرصت متناسب راستی آزمایی» را بخواهید که دوباره مورد تمجید مردم و رهبر باشید؛ میدانید که لغو گام به گام و ناقص تحریم دستور شعام و مقامات عالی نظام نیست.
  • mojtaba SE ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    1 3
    باید دید مردم به چه چهره های جدیدی رای میدن و سعید محسن قطعا برنده این بازی خواهد بود..چون هم صادق و دلسوز از نظر اخلاقی هست و هم دنبال بزرگی و ابر قدرتی ایران با شعار 93 درصد غنی سازی از نظر سیاسی هست..پاینده رهبر عزیزم
  • mojtaba SE ۰۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    1 3
    نظام ایران(رهبری . شورای امنیت ، ستاد نیروهای مسلح.سازمان امنیت سپاه ایران)چنان بازی سیاست جهانی رو انجام داده ,که تمپلیستهای امریکائی هم نمیدونن دیگه چطوری باید با نفوذیهاشون بازی رو ادامه بدن...پاینده رهبر عزیزم
  • پیمان IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    0 3
    خیانت های اشکار افراد به منافع ملی و به مردم و قهرمانان بزرگ ملت چیزی نیست که با یک عذرخواهی نمایشی بشه از کنارش رد شد و قطعا ملت بزرگ ایران و دستگاه های مختلف و مسولین انقلابی ایران بشدت با خائنین برخورد میکنند و رهبر را در برخورد با جاسوسان و خائنین و مناققین تنها نمیگذارند
  • عزت اله IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    2 2
    ظریف دیروز مدعی شد که فایل صوتی اولا بیان صادقانه تجربیاتش بوده و ثانیا دزدانه منتشر شده و دستمایه دشمنان نظام شده. باید پرسید که چه کسی جز خود شما و نزدیکانتان این فایل را منتشر کرده؟ در هر حال شما و لیلاز (مجرم فتنه 88) اولین کسانی هستید که باید پاسخگو باشید. هدف روشن است. گرا به غرب مستکبر مبنی بر اینکه گزینه مطلوب شما من هستم. اما زهی خیال باطل جناب لیبرال مسلک.
  • غيرتي IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    0 3
    لطفا فروشنده 3 را نگا ه كنيد تا خائنان را بشناسيد....
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    1 1
    می خواستم از سخنان دلنشین و الهام بخش مقام معظم رهبری به خصوص درباره کارگران تشکر کنم و خواهش کنم همونطور که مقام معظم رهبری درباره واگذاری کارخانه ها و اخراج کارگران اعلام کردند خیانت هست و باید برخورد شود
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    1 2
    بی ظرافت ها !!ووطن فروشان ومعاندان جبهه مقاومت وسپهبد شهیدسلیمانی باید برای همیشه با مناصب حاکمیتی جمهوری اسلامی خداحافظی کنند
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    1 2
    مولای حکمت وعدالت امام علی (ع) می فرماید:تذل الامور للمقادیر حتی یکون الحتف فی التدبیر.امور عالم تحت سطره قضا وقدر است تا جایی که در مواردی تدبیر به مرگ منتهی می شود!!!.تدبیر انتخاباتی وحفظ سمت تدارکاتچی رسوایشان کرد!!!!!!!اینها فکر می کنند تمام سرنوشت به دست خودشان است وعنصر خداوند را غافلند وبارها وبارها چنین ضربات کاری از قوانین الهی حاکم بر حیات خورده اند وباز هم نمی فهمند از کجا خورده اند!!!!!!!!
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    1 2
    شخصیت بی ظرافت وفاقد تجربه ای که بسان بادکنک با بیانات حکیمانه حضرت آقا تخلیه شد!!!!!!!وزارت خارجه مجری است نه تعیین کننده راهبردهای سیاست خارجی کشور.آفرین بر این حکمت ،اخلاق ،متانت و،صراحت وقاطعیت ولی امر حفظه الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس