به گزارش مشرق، رضا سراج در توئیتی به مواضع ظریف واکنش نشان داد و نوشت: اینکه شخصی که تحصیل‌کرده آمریکاست و سالها در این کشور زندگی کرده تصور میکند که باید اختیار سیاست خارجی کشوری مثل ایران را به او بدهند هم از طنزهای روزگار ماست! آقای مدعی دیپلماسی! آیا الفبای سیاست را هم‌ رهبر انقلاب باید به شما یاد بدهد؟

واقعا ظریف انتظار داشت اختیار سیاست خارجی به او داده شود؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 43
  • غیر قابل انتشار: 6
  • FR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    ....والبته اینکه چنین شخصی نماینده ایران در سازمان ملل و وزیر امر خارجه و مسئول مذاکرات هسته ای هم باشد حتی بعد از خروج آمریکا و شکست برجام عجیب تر است ! لااقل یک نفر در این دولت استعفا میداد......
    • NL ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      10 0
      از ایجاد مقدمات برای مذاکرات خسارت بار در فروردین 1400، شروع به سرگرم کردن مردم با چند موضوع حاشیه ای کردند: 1- عدم برقراری ممنوعیت تردد بین شهرها در اسفند 99 و فروردین 1400 برای بالا بردن آمار ابتلا و فوتی های کرونا در کل کشور ، با انتظار بالا بردن مرگ و میر در بین اقشار مردم، و با فریب اعلام رسمی تمام شدن کرونا(روحانی(۷ فروردین): از نظر من پیک کرونا تمام شده!) 2- ایجاد گرانی های گسترده و کمبود مرغ و روغن و .... و ایجاد صفهای طولانی برای مشغول نگهداشتن مردم به مشکلات معیشتی 3- به تعطیلی کشاندن کشور در زمان مذاکرات خسارت بار 4- تکرار الگوی مذاکرات خسارت بار در زمان تعطیلی عید مجلس
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    مشرق ترکیدی دیگه انقده ظریف ظریف کردی . ترکیدیا . ترکیدی. روده دراز کینه جو.
    • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      نه انگار حال تو خراب تره
    • IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      0 0
      کامنت بنویس مشرق ! مطمئن باش یقه تو یکی بی مرام از خدا بیخبر رو خواهم گرفت!!!!
    • IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      0 1
      ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳. اگر شرافت دینی داشتی اینطور جواب مزاح منو با مشرق پس نمیدادی !
    • NL ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      6 0
      آقای ظریف ، آقای عراقچی اینهمه جاسوس را در تیم مذاکرات چطوری جا دادید؟ چرا گاندو را برای افشا نشدن فساد در مجموعه هایتان توقیف و سانسور کردید؟ چرا هر جا شما هستید جاسوسها از سر و رویتان می ریزند؟
    • NL ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      4 0
      از ایجاد مقدمات برای مذاکرات خسارت بار در فروردین 1400، شروع به سرگرم کردن مردم با چند موضوع حاشیه ای کردند: 1- عدم برقراری ممنوعیت تردد بین شهرها در اسفند 99 و فروردین 1400 برای بالا بردن آمار ابتلا و فوتی های کرونا در کل کشور ، با انتظار بالا بردن مرگ و میر در بین اقشار مردم، و با فریب اعلام رسمی تمام شدن کرونا(روحانی(۷ فروردین): از نظر من پیک کرونا تمام شده!) 2- ایجاد گرانی های گسترده و کمبود مرغ و روغن و .... و ایجاد صفهای طولانی برای مشغول نگهداشتن مردم به مشکلات معیشتی 3- به تعطیلی کشاندن کشور در زمان مذاکرات خسارت بار 4- تکرار الگوی مذاکرات خسارت بار در زمان تعطیلی عید مجلس
    • NL ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      12 0
      نتیجه برجام، ایجاد کمبود عمدی مرغ و روغن و .... و گران کردن این کالاها ، برای ایجاد گرانی عمدی و مشغول نگهداشتن مردم به مشکلات معیشتی و خراب کردن روحیه مردم و تحقیر مردم با ایجاد صف خرید برای کالاهایی که تامین آنها بر عهده وزارت صمت و وزارت جهاد کشاورزی بوده و لطمه زدن به کسب و کار مردم با به تعطیلی کشاندن کشور در زمان مذاکرات خسارت بار وین با ایجاد پیک چهارم کرونا بوده است. تلفات کرونا را بالا بردند تا در مذاکرات باج بیشتری به دشمن بدهند.
  • Ahmad IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    آخه این آقا سواد سیاسی نداره، برای اینکه براشون خوش خدمتی بکنه، مدرک دکتری بهش دادن، توی قضیه برجام هم در راستای منافع ملی کشورش( آمرا)واقعا سنگ تمام گذاشت.
    • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      1 3
      وای خدا چه تحلیلی . مردم از خنده. چقدر این اصولگراها احمق و با حالند
    • IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      12 10
      از آغاز هم برای انجام همین ماموریت این فرد رو برای پست وزیر امور خارجه برگزیدند . برای اینکه به کمکِ این آدم ، حسابی دست و پای « ایران » رو توی این دوره ی هشت ساله ببندند و فرمانبردارش کنند ، و اگه نشد ، پس تا میتونن ازش امتیاز بگیرن و ضعیف و ناتوانش کنند . همه ی ما هم که دیدیم به چه خوبی و با چه بی پروایی و گستاخی شگفت انگیزی هم ، داره برای انجام ماموریت سپرده شده از سوی اربابانش ، تلاش می کنه و خودش رو به آب و آتش میزنه . پیوسته گفته میشه که این آدم ( و تیمش ) ترسو و سازش کاره . ولی واقعا" ترسو و سازشکاره ؟؟؟!!! اگه فردی ترسوست ، پس این همه « گستاخی » و « بی پروایی » و « پشت گوش اندازی ها » و « گذشتن از خط قرمزها » و « کنش گری های وارونه » چیه که از خودش بروز میده ؟؟ اگه فردی سازشکاره ، پس این همه « یکدندگی » و « خود رأی بودن » و « قاطعیت » برای انجام ماموریت سپرده شده از سوی اربابانش ، چیه که از خودش نشون میده ؟؟!! این آدم « نه سازشکاره » و « نه ترسو » . از بد شانسی ماست که ، ایشون یه لیبراله و در جبهه ی روبروی ما قرار داره و علیه ما و منافع ملی ما داره کنش گری می کنه ( انجام ماموریت سپرده شده ) . هشت سال « پیوسته » و « خستگی ناپذیر » تلاش کرد و هنوز هم مانندِ روزهای نخستین پذیرفتن مسئولیت وزارت خارجه ، با همون انرژی و سخت کوشی ، در راستای همون ماموریت سپرده شده ، داره تلاش می کنه . چنین آدمی رو ، « ترسو » و « سازش کار » می دونید ؟؟؟!!! اینجور به چشم نمیاد .
    • NL ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      3 0
      نتانیاهو: اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند. گاندو وجود جاسوسان متعدد در تیم مذاکره کننده و ناسالم بودن تیم مذاکره کننده را افشا کرد و سانسور و توقیف گاندو که توقیف پخش آن مخالف خواست مردم بود نشان داد که این تیم مذاکره کننده پشت پرده هایی با دشمنان کشور دارد که از افشای آن در گاندو وحشت دارد.
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    18 16
    آقا نفوذ نفوذ . مغز های استعمار زده کی بیدار میشیم خدا داند
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    11 10
    روی ملکم خان سفید از ظریف
    • NL ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      3 0
      عراقچی و ظریف بخاطر خسارت بار بودن مذاکرات قبلی با تیم مذاکره کننده با جاسوس های زیاد و افزایش تحریم ها بعد از برجام و نابود کردن دستاوردهای هسته ای بعد از برجام بدون داشتن منفعتی برای نظام ، صلاحیت ادامه مذاکرات را ندارند.
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    1 7
    اصولگراها بشدت وحشت کرده اند. هیچکس را برای ریاست جمهوری ندارند . التماس به درگاه رئیسی هم به جایی نرسیده است
  • avdt IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    3 0
    وقتی تحصیل کرده های این چنینی و حتی با تابعیت دوگانه ،وارد دولت میشوند ،نباید به جاسوس بودن این ها شک کرد!؟. . قابل توجه مجلسیان که هنگام رای گیری ادعای خدمت به مردم را دارند!، چرا دقت نمیکنید در هنگام رای اعتماد دادن!؟.
  • ناشناس IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    2 1
    اخ که چقد میسوزی مشرق نیوز .
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 4
    بچه ها. یه کپی پیست کار پیدا شده. کل متون کی گفت چی گفت نبویان و ظریف و دکتر فواد رو اومده واو به واو. زیر پیامها کپی زده. خخخخخخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس